""" Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Sikkert folk som dreper hverandre. Opplever det rimelig ofte her jeg bor. Sykt nabolag. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hvorfor virker det som om enkelte brukere her inne skifter forumpersonlighet når de skifter brukernavn? Endret 18. januar 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 er Hvorfor virker det som om enkelte brukere her inne skifter forumpersonlighet når de skifter brukernavn? hvem da? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hva søren, føler meg fjorten igjen. Har fått ei kvise på haka. :S 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 *vurdere å be Runar om å endre brukertittelen min til Vis potetmann* Fire vise menn. Hadde med seg gull, røkelse, myrra og poteter. O mein god, ich liebe ebay, Liker litt mindre at jeg må prøve å komme meg på Maxbo i dag. Blæ. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hva søren, føler meg fjorten igjen. Har fått ei kvise på haka. : har du ikke hatt kviser siden du var 14? din heldige moherfucker Endret 18. januar 2014 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor virker det som om enkelte brukere her inne skifter forumpersonlighet når de skifter brukernavn?Fordi de ikke er genuine med hvem de er. 1 Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Da blir det steinbit i rød curry. Ser jeg mangler fiskesaus som står i oppskriften. Vannet i springen lukter faktisk fisk, kan det funke? *gleder seg til dagens fotballkamper* 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) ofte kan du vel erstatte med en soyasaus, evt også. worcestershire sauce. Ingen av delene vil smake likt riktignok, og du spesifiserer heller ikke hva slags fiskesaus, det er stor forskjell mht. hvilket land de kommer fra. Endret 18. januar 2014 av multisync 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Fordi de ikke er genuine med hvem de er.Det skremmenede er vel heller at du faktisk er den du utgir deg for å være. hilsen lyc. :---------------) Da blir det steinbit i rød curry. Ser jeg mangler fiskesaus som står i oppskriften. Vannet i springen lukter faktisk fisk, kan det funke? *gleder seg til dagens fotballkamper* Erstatt med soyasaus. Endret 18. januar 2014 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Står bare fishsauce. Da prøver jeg på det.. har ellers oystersaus om det kan være et bedre alternativ? kombo? med litt fiskevann? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Noen her som har sett Eraserhead? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 David Lynch sin beste film. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Bruce Lee er en utrolig rååå bra kamputøver da, hans siste film er jo Game Of Dead da, men Enter The Dragons er en av de beste filmene hans da Bruce Lees uferdige siste film er rekonstruert, nesten 30 år etter kampsportlegendens død. Bruce Lee skrev manus til sin siste film "Game of Death", et prosjekt han aldri rakk å spille inn eller regissere ferdig før han døde av hjerneblødning i 1973. Senere ble verket fullført av andre, men ikke uten betydelige endringer i koreografien av kampscenene. Bruce Lee opptrer kun i 11 minutter av versjonen som ble ferdigstilt i 1978. Nesten 29 år etter kampsportstjernens bortgang er imidlertid filmen rekonstruert slik Lee ifølge hans manus ønsket den, melder Associated Press. 33 minutter nytt materiale er laget i forbindelse med TV-dokumentaren "Bruce Lee: A Warrior's Journey", som vises på amerikansk TV denne uken. Lee ble en av kampsport-filmenes store stjerner etter filmer som "Fists of Fury" fra 1972 og "Enter the Dragon" året etter. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Kleint. 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Er det... morsomt? 3 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Mission completed..... liksom? >< 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 fikk høre dette av mora til kjæresten før vi gikk ut for å ta en røyk: "Kan dere slutte å pule rundt så alle kan høre det?" Been there, done that. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg