Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Det er en grunn til at det heter fløtegratinerte poteter og ikke melkegratinerte poteter. Jeg bruker alltid fløte når jeg lager det. Potetbåter, litt krydder, hvitløk og fløte. Inn i ovnen på 225 en stund før jeg slenger på ost. Gjerne Jarlsberg.

Lenke til kommentar

Da kan du ikke lage fløtegratinerte poteter.

Men du kan lage noe annet godt. Skjær poteter, med skall, i båter og putt i en ildfastform. Helst stående med skallet ned. Så heller du litt olje over. Prøv å få litt olje på alle sammen. Strø litt Provence-krydder over og nykvernet havsalt. Har du ikke Provence-krydder kan du bruke pizzakrydder, eller om du ikke har det en gang, oregano. Finhakket hvitløk er heller ikke å forakte. Stek på 225-240 grader til de ser klare ut.

Lenke til kommentar

House of cards. Boring.

Du får krabbe hjem til <insert generic action serie>, da.

House of Cards er for de som setter pris på en god historie, og skuespillerprestasjoner i øverste sjiktet.

Nudel: Gjør som Lars sier, han er en vis potetmann :]

• Liker 1
Lenke til kommentar

den så interesant ut, får legge den til i den o store watchlisten, er det den du har fått avatar fraaa eller?

7? damn

har du sett tegneserien the tick? bra saker

that mustache feeling og the tick vs the tick er de beste jeg har sett sålangt. alle episodene ligger for free på youtube

kom på at jeg har ~160 enkroninger

dolla dolla bill yall

Endret av Bork Laser
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...