Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke serier da? Håper ikke det var verken Hotell Cæsar eller American Horror Story

Var faktisk sistnevnte ja. Herregud, drømte jeg fløy rundt i the Tardis, mens jeg laga mat for livet for å få fortsette i MasterChef Australia der Jessica Lange var en av dommerne. Spesielt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg og :D Føler sesongene bare blir bedre og bedre og, liker treern best!

Nei. Nei. Nei! Det skal mye til for å slå sesong to!
Lenke til kommentar

Akryl for øyeblikket. Hatt oljemaling i tankene lenge, bare ikke fått ut fingrene og kjøpt enda.

Akryl er også digg. Minstesøss maler en del med akryl på lerret, og har gitt meg to veldig sommerlige bilder som jeg både hadde på Steinkjer og som jeg har ved siden av skrivebordet, nå. Så når det ligger en halvmeter tung, våt sne ute eller det er -28, er det digg å bare sette seg ned og se på bildene og glede seg til sne, is og kulde forsvinner. :)

Lenke til kommentar

Jeg og :D Føler sesongene bare blir bedre og bedre og, liker treern best!

Men jeg er opptatt jo!

Jeg elsker sesong 1! Men jeg syntes 3ern er best så langt. Sist episode var helt rå! "You have no soul", med det så satt jeg og bare "hæææææ".
Lenke til kommentar

Jeg fikk en Dell Latitude D830 helt gratis, nå nettopp. Kom ei dame forbi og spurte om noen ville ha den for 0 kr, så jeg slo til. Selv om det er en Dell, så er det alltid kjekt med flere maskiner og rote rundt med. Føler virkelig jeg kan kose meg skikkelig nå. En maskin for å skrive saker på, en for å surfe nettet og kode og slikt. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...