Heddy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Herregud, tror jeg må se mindre tv-serier fremover. Hadde skikkelig rare drømmer som var salig blanding av diverse serier, som frika meg såpass ut at hele dagen har vært rar! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hvilke serier da? Håper ikke det var verken Hotell Cæsar eller American Horror Story Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg drømte jeg fant opp det beste godteriet ever. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hva smakte det? Det smeltet i munnen, og det smakte fantastisk. Husker ikke akkurat smaken. Ellers hadde jeg begynt å lage det selv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hvilke serier da? Håper ikke det var verken Hotell Cæsar eller American Horror Story Var faktisk sistnevnte ja. Herregud, drømte jeg fløy rundt i the Tardis, mens jeg laga mat for livet for å få fortsette i MasterChef Australia der Jessica Lange var en av dommerne. Spesielt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Var faktisk sistnevnte ja. Herregud, drømte jeg fløy rundt i the Tardis, mens jeg laga mat for livet for å få fortsette i MasterChef Australia der Jessica Lange var en av dommerne. Spesielt. Jeg elsker American Horror Story!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fuck meg! du får vente til freddan Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jaggu faen skal jeg det. Det er i morra det.Gudommelige herlighet! Du skal få bilder! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg elsker American Horror Story!! Jeg og Føler sesongene bare blir bedre og bedre og, liker treern best! Fuck meg! Men jeg er opptatt jo! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Her er det jo renne haremet da Endret 16. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg og Føler sesongene bare blir bedre og bedre og, liker treern best! Nei. Nei. Nei! Det skal mye til for å slå sesong to! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Akryl for øyeblikket. Hatt oljemaling i tankene lenge, bare ikke fått ut fingrene og kjøpt enda. Akryl er også digg. Minstesøss maler en del med akryl på lerret, og har gitt meg to veldig sommerlige bilder som jeg både hadde på Steinkjer og som jeg har ved siden av skrivebordet, nå. Så når det ligger en halvmeter tung, våt sne ute eller det er -28, er det digg å bare sette seg ned og se på bildene og glede seg til sne, is og kulde forsvinner. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg og Føler sesongene bare blir bedre og bedre og, liker treern best! Men jeg er opptatt jo! Jeg elsker sesong 1! Men jeg syntes 3ern er best så langt. Sist episode var helt rå! "You have no soul", med det så satt jeg og bare "hæææææ". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 I dag blåser det frisk bris ute. Det er så digg at det endelig blåser bitte litt her, at jeg brukte ekstra lang tid på vei til jobb for å nyte vinden. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Her fortsetter det å snø tett. Skal bli digg å gjemme seg inne med konsoll, pils og pizza resten av helgen etter jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg fikk en Dell Latitude D830 helt gratis, nå nettopp. Kom ei dame forbi og spurte om noen ville ha den for 0 kr, så jeg slo til. Selv om det er en Dell, så er det alltid kjekt med flere maskiner og rote rundt med. Føler virkelig jeg kan kose meg skikkelig nå. En maskin for å skrive saker på, en for å surfe nettet og kode og slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ari Behn blir tatt av lufta på TVNorge. Da klager han på at TVNorge bare spyr ut søppel. Synes TVNorge skal ha kudos for at de tar grep om dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg