L4r5 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Dama gir IT-support til sjefen sin over telefonen. Jeg kjenner jeg blir frustrert på hennes vegne selv om jeg bare hører den ene siden av samtalen. Imponert over hennes tålmodighet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ikke på den korte veien. kænskje den var gammel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 This day is already fucking great! Ja, ikke snakk! Jeg har hørt på digg musikk, spist pizza, vaska opp, lest to bøker og bare kost meg. Nå skal jeg shine opp kjelleren og så vanker det pannekaker (se, jeg kan skrive ordentlig også, så nå bør de narsissistiske elitistene som henger her være fornøyd) til middag. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ja, ikke snakk! Jeg har hørt på digg musikk, spist pizza, vaska opp, lest to bøker og bare kost meg. Nå skal jeg shine opp kjelleren og så vanker det pannekaker (se, jeg kan skrive ordentlig også, så nå bør de narsissistiske elitistene som henger her være fornøyd) til middag. 2 middager på en dag ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) hvorfor liker ikke folk Blitz-huset? Endret 16. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fordi de mener det forringer verdien på eiendommene rundt. Og fordi de mener vi ikke trenger raddiser. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 pannekakerHvorfor er denne posten unntatt fra sjursk? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nå er det lenge siden jeg har spillet Bioshock 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Og fordi de mener vi ikke trenger raddiser. hvorfor det da? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg liker ikke snø. Snøen er slem mot meg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Skal hamstre lerreter når jeg får penger snart. Vurderer å kjøpe to-tre veldig store, så har jeg virkelig noe å leke meg med. Slå fantasien løs på. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ja, og den overfalte bilen min også. Som om den var kongen vår. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Koselig. Skal hamstre lerreter når jeg får penger snart. Vurderer å kjøpe to-tre veldig store, så har jeg virkelig noe å leke meg med. Slå fantasien løs på. Skal du og din make smøre kroppene deres inn i maling og ha sex på lerretene? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Skal du og din make smøre kroppene deres inn i maling og ha sex på lerretene? For en fin idè! Ikke alt dreier seg sex. Bare nesten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 2 middager på en dag ? Neida, pizzaen var en såkalt pappizza av typen Grandiosa, så det var så vidt en brunch. Du blir jo ikke akkurat mett av en grændis. hvorfor liker ikke folk Blitz-huset? Lars svarte godt, jeg har lurt på det samme lenge. Jeg har bare positive erfaringer med blitzere og Blitz-huset. De er noen jævler på vafler også. Hvorfor er denne posten unntatt fra sjursk? For å glede deg, Skarstard og hans. Skal hamstre lerreter når jeg får penger snart. Vurderer å kjøpe to-tre veldig store, så har jeg virkelig noe å leke meg med. Slå fantasien løs på. Oljemaling, eller? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg liker ikke snø. Snøen er slem mot meg. Er det ikke bedre med den hvite pene snøen en se en stygg asfalten da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 hvorfor det da?Spør dem. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Oljemaling, eller? Akryl for øyeblikket. Hatt oljemaling i tankene lenge, bare ikke fått ut fingrene og kjøpt enda. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er det ikke bedre med den hvite pene snøen en se en stygg asfalten da Men den snøen pakker inn bilen min og gjør sånn at jeg ikke ser isen og tryner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg