MonkeySeeMonkeyDo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg tror SteinKlein gikk, jeg. Han ville heller ha taco enn ananas, tror jeg..Men en hyggelig velkomst derimot hadde vært kjekt! Det hadde sikkert han og satt pris på! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) God damn it, hvorfor skal jenter være så jævelig kleine. Jeg blir ikke lei meg for at jenter ikke vil treffe meg igjen etter å ha møttes en fuktig natt på byen. Men ror de, så kan jeg ikke la være å presse. Noen gode alternative ord for klein, for å beskrive stemningen som er pinlig, flau og egentlig bare litt latterlig? Endret 15. januar 2014 av multisync Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Multisync: Hva med at de angrer på at de pulte deg, og ikke ønsker å tenke mer på det? Ang. ordet klein: du har jo to gode ord i det du skriver. Pinlig og flau. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Meh, denne gangen så er det nok heller at hun ønsket at jeg bodde her. Men uansett, ønsker hun ikke å tenke mer på det, så er det bedre å si: sorry, det var hyggelig, men tror det får holde med lørdagen. Enn å drive å ro, for da får hun ihvertfall tid til å tenke på det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hva gjør man om man har hatt hodepine, kvalme, magesmerter og noe feber om kveldene i over en uke? Eventuelt, hva kan det være? Det er ikke så ille til vanlig at jeg ikke orker å dra på skolen osv, men iblant i perioder, blir det så ille at jeg bare må ligge ned i en seng og 3-4 timer på grunn av smerter i hodet eller magen. Kan også nevne at det er et trykk på bakhodet til tider. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Lege er jo åpenbart den greieste løsningen hvis det er noe som gjentar seg. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 This day is going to be a great day! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 This day is going to be a great day! http://www.youtube.com/watch?v=8CPlF-IEkXQ Sett denne på max. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det snør her, _mye_ snø. Nesten julestemning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det skal blåse friskt de neste dagene, hurra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hurra! Jeg skal til tannlegen om 23 timer og 10 minutter. :-/ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 This day is going to be a great day! Tviler, men får se hva jeg synes om noen timer med et par drinker innabords. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 This day is going to be a great day! This day is already fucking great! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Forsove seg til forelesning kl. 13. Haha, useriøst ass. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hadde ekstremt lyst på melk. Veldig lyst på melk. Så da gikk jeg en tur på butikken, kjøpte en 1,5 liter melkekartong. På vei hjem bare _måtte_ jeg smake litt, så jeg åpnet opp kartongen. Selvsagt klarte jeg å miste korken på bakken, og hvit kork i hvit snø er ikke lett å finne, ihvertfall ikke i mørket. Jaja, samma faen tenkte jeg, og tok en stor slurk. Det første jeg kjenner er en stor klump i kjeften. Spyttet det ut, helte ut melka og kastet kartongen i nærmeste søppelkasse med en sterk følelse av hat og misantropi kænskje den frøs på veien 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 God damn it, hvorfor skal jenter være så jævelig kleine. Jeg blir ikke lei meg for at jenter ikke vil treffe meg igjen etter å ha møttes en fuktig natt på byen. Men ror de, så kan jeg ikke la være å presse. Noen gode alternative ord for klein, for å beskrive stemningen som er pinlig, flau og egentlig bare litt latterlig? keitet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 kænskje den frøs på veien Ikke på den korte veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg