Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg vil og ha. Og melk da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Så.. Det er ikke tilfeldigvis plass til meg og i denne herlige virksomheten? Selvsagt. Her bruker debatten å gå rimelig hett for seg når diverse forummedlemmer er tilgjengelig. Det er ingen restriksjon på hvem som kan delta, men de fleste faller av og skaffer seg et liv etterhvert. Bare de mest hardbarka sitter igjen, livløse og bitre. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jeg vil og ha. Og melk da. Da jeg ser du skriver om melk du, har du smakt Lita go banan da. Er ikke alle som liker den da, jeg synes den er god da brukbar da http://www.tine.no/paskekrim/images/quiz-photos/q3-1.png Endret 15. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Den nye foreleseren min i fransk er fullstendig fou à lier. I dag sto hun og slo hardt i veggen flere ganger for å demonstrere at katedralene i Frankrike måtte bygges solide. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Kommer ikke på ordet her, men: når noen ønsker å selge noe og har gjerne en tekst som ikke hvermannsen skjønner seg på siden det er avansert skrevet, for å selge produktet. Sterk markedsføring? Nei, ikke sånt tror jeg.Men trodde det var et ord på det når de prøver å få folk til å kjøpe ved at de blir tiltrukket den avanserte teksten og får "must-buy" pga avansert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Den nye foreleseren min i fransk er fullstendig fou à lier. I dag sto hun og slo hardt i veggen flere ganger for å demonstrere at katedralene i Frankrike måtte bygges solide. Hva betyr fou à lier.??? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Riv, ruskende gal. Jeg forstår ikke alt hun sier, men jeg forstår i hvert fall alt hun forteller når hun lever seg inn i historien med den voldsomme gestikuleringen sin, hermestemmene hun lager og armene som svinger hit og dit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Riv ruskende gal. Duh, kan ikke du fransk? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg vil og ha. Og melk da. Du kan diske opp med Taco selv i helga. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Du kan diske opp med Taco selv i helga. Nja, skal diske opp no digg mat, men tror jeg står over taco. Spiste taco sist fredag, og det tok av i magen min etterpå, for å si det slik. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Riv ruskende gal. Duh, kan ikke du fransk? Er han ny i fransk, jeg vet ikke da men om han er det. Så er vel ikke så lett lære fransk om han er ny da Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Okei, vi har en avtale. Ikke ananas til meg. Husk å gi KleinStein ein skikkelig velkomst og når du er ferdig med Lubb1 då! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Je mange un croissant. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Husk å gi KleinStein ein skikkelig velkomst og når du er ferdig med Lubb1 då! Han kan få kjærlighet på pinne mens jeg spiser taco. All tacoen er til meg. Han kan få lubb1 sin mat! Nei, han kan få all ananasen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Je mange un croissant. Croissant est bien oui oui Google translate svikter meg. Je ne peux pas français. Endret 15. januar 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Je ne parle / comprends pas français. "Je peux" er "jeg kan" som i "jeg kan synge" og blir helt feil å si på fransk. Google translate kan aldri stoles på. Endret 15. januar 2014 av Zarac Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hadde ekstremt lyst på melk. Veldig lyst på melk.Så da gikk jeg en tur på butikken, kjøpte en 1,5 liter melkekartong. På vei hjem bare _måtte_ jeg smake litt, så jeg åpnet opp kartongen. Selvsagt klarte jeg å miste korken på bakken, og hvit kork i hvit snø er ikke lett å finne, ihvertfall ikke i mørket. Jaja, samma faen tenkte jeg, og tok en stor slurk. Det første jeg kjenner er en stor klump i kjeften. Spyttet det ut, helte ut melka og kastet kartongen i nærmeste søppelkasse med en sterk følelse av hat og misantropi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fikk faen strøm i meg i sted da jeg satt inn hdmi kabelen dam, jeg var nær metallet i både hdmi og metallet i ps3 da. Faen dritt da, Men var helt jevlig da jeg prøvde å fikse på en teleskop lampe da fikk jeg 240.volt i meg da satt fast som en elektromagnet i strømmen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg