KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, vet at det kanskje ikke er lurt å sove på dagen, men dette problemet har jeg egentlig hatt hele livet uavhengig av hva jeg gjør. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, vet at det kanskje ikke er lurt å sove på dagen, men dette problemet har jeg egentlig hatt hele livet uavhengig av hva jeg gjør. Gogo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, vet at det kanskje ikke er lurt å sove på dagen, men dette problemet har jeg egentlig hatt hele livet uavhengig av hva jeg gjør.Nå er ikke livet ditt så veldig langt at det gjør noe. Men du kan kanskje skaffe deg Melatonin? Så vidt jeg har forstått er dette det samme som kroppens egen "søvn-hormoner", og har derfor ingen bivirkninger. Men jeg bruker det ikke selv, da jeg ser på slikt som "juks". Det meste kan nok fikses ved rutiner og sånt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Nå er ikke livet ditt så veldig langt at det gjør noe. Men du kan kanskje skaffe deg Melatonin? Så vidt jeg har forstått er dette det samme som kroppens egen "søvn-hormoner", og har derfor ingen bivirkninger. Men jeg bruker det ikke selv, da jeg ser på slikt som "juks". Det meste kan nok fikses ved rutiner og sånt. Det er vel ikke reseptfritt? Jeg ville ha prøvd dette først: Ikje koffein etter kl 16. Ikke tv eller pc minst en time før leggetid. Fast søvnrutine, stå tidlig opp og legg deg til fast tid. Ikke sov på dagen. Tren gjerne, men helst ikke rett før du skal sove. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er vel ikke reseptfritt? Ikke i Norge, nei. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 MMMMMMMMMMMM SNICKERS-IS! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 mmmmmmmmm gidd å friste då Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Nå er ikke livet ditt så veldig langt at det gjør noe. Men du kan kanskje skaffe deg Melatonin? Så vidt jeg har forstått er dette det samme som kroppens egen "søvn-hormoner", og har derfor ingen bivirkninger. Men jeg bruker det ikke selv, da jeg ser på slikt som "juks". Det meste kan nok fikses ved rutiner og sånt. Haha, uansett hvor lenge det er, vil det være hele livet mitt Vil helst unngå å bruke slikt da man blir avhengig av det for å sove, og ting bare forverres etter tid. Det er vel ikke reseptfritt? Jeg ville ha prøvd dette først: Ikje koffein etter kl 16. Drikker ikke kaffe etc hjemme Ikke tv eller pc minst en time før leggetid. Denne holder vi lett når jeg er med kjæresten (som er nesten hver dag) Fast søvnrutine, stå tidlig opp og legg deg til fast tid. Legger meg mellom kl 12-02 og står opp kl 7 hver dag, utenom helger. Da er det gjerne til langt på dag, og leggetider kommer helt an på Ikke sov på dagen. Sover sjeldent på dagen ved mindre jeg er skikkelig sliten Tren gjerne, men helst ikke rett før du skal sove. Trener aldri rett før leggetid Edit: Kan også nevne at jeg hadde rutiner osv tidligere, men hjalp ikke allikevel. Kanskje jeg bare har kroniske søvnproblemer? Endret 15. januar 2014 av BananLaks Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Du er fortsatt ung, og da er søvn varierende grunnet hormoner og sånt. Jeg nærmer meg 30, og kan derfor fastslå det ikke er hormoner som gjør det. Men om du får inn en god rutine, og holder den en stund, vil det i det minste bli enklere. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Sant nok. Får se hva det blir til. Problemet er ikke at jeg ikke får sove, men ikke sovner fort nok. First world problem Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, det var det du sa, og det samme som jeg sliter med. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Taco-date på fredag? Ja, hvis du lager så. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Heldigvis har jeg et annet partytriks i ermet. Jeg kan prompe med øyet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, hvis du lager så. Jeg kan lage om du tar på deg oppgaven å være sexy mens du ser på? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg kan lage om du tar på deg oppgaven å være sexy mens du ser på? Om det er ditt eneste krav, så kan du godt lage mat til meg også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Sant nok. Får se hva det blir til. Problemet er ikke at jeg ikke får sove, men ikke sovner fort nok. First world problem Sitter du lenge opp på natten? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Om det er ditt eneste krav, så kan du godt lage mat til meg også. Tviler på du er like sexy som Freidig. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg er litt ny rundt på disse kanter, men. Jeg og liker taco. Og det er jo alltids hyggelig med et sexy selskap av mennesker og.Så.. Det er ikke tilfeldigvis plass til meg og i denne herlige virksomheten? 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg er litt ny rundt på disse kanter, men. Jeg og liker taco. Og det er jo alltids hyggelig med et sexy selskap av mennesker og. Så.. Det er ikke tilfeldigvis plass til meg og i denne herlige virksomheten? Den var jevla bra Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg kan lage om du tar på deg oppgaven å være sexy mens du ser på? Okei, vi har en avtale. Ikke ananas til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg