Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvorfor Kineser duden er så inntresert i min e-mail.

Hei, kimstianp

Noen brukte nylig passordet ditt i et forsøk på å logge seg på Google-kontoen din –[email protected]. Denne personen brukte en app, som for eksempel en e-postklient eller mobilenhet.

Vi forhindret påloggingsforsøket i tilfelle det var en kontokaprer som prøvde å oppnå uautorisert adgang til kontoen din. Se gjennom detaljene for påloggingsforsøket:

14. januar 2014 kl 18.03 UTC
IP-adresse: 123.161.165.227
Sted: Xuchang, Henan, China

Hvis du ikke gjenkjenner påloggingsforsøket, kan uvedkommende ha prøvd å logge seg på kontoen din. Du bør logge deg på kontoen din, og endre passordet ditt umiddelbart.

Tilbakestill passord

Hvis dette var deg, og du har problemer med å logge deg på kontoen din, må du gå gjennom trinnene for problemløsning på http://support.google.com/mail?p=client_login

Vennlig hilsen
Google-kontoerDenne e-posttadressen kan ikke motta svar. Du kan finne ut mer om dette ved å gå til brukerstøtten for Google-kontoer.

Lenke til kommentar

Herregud. Kjerring som ringte inn. Ville vite hvorfor det sto [Compatibility mode] i excel vinduet hennes.
Jeg ba henne vente litt så jeg kunne finne ut.

Nei, dette ville hun ikke. Hun skulle heller ringe tilbake og få noen som kunne det på tråden.
Haha, jeg rakk å be henne google det sjøl før hun la på.

Lenke til kommentar

Herregud. Kjerring som ringte inn. Ville vite hvorfor det sto [Compatibility mode] i excel vinduet hennes.

Jeg ba henne vente litt så jeg kunne finne ut.

Nei, dette ville hun ikke. Hun skulle heller ringe tilbake og få noen som kunne det på tråden.

Haha, jeg rakk å be henne google det sjøl før hun la på.

Hehe. Mange rare folk. Ringte hun opp igjen da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...