Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi ble ikke tvunget til å le da vi var der, vi lo av fri vilje, og latterbrølene mine hørtes godt over de andre i publikum, for å si det slik.

Da vi så det på TV dagen etter med venner, kunne de enkelt plukke ut hva jeg lo av. :p

Har vært på TV-innspilling på NRK hvor det er folk i studioet som forteller deg når du skal le, klappe osv, så jeg antok dette gjaldt for Nytt på Nytt også.

Lenke til kommentar

noen som har noen gode middagstips?

Hamburger Bymark - mørbradburger med steinsopp, brie og trøffelmajones, Trattoriaburger på focaccia med løkkompott og salsa verde, gravet hjorteplomme, innbakt reinsdyrsfilet med portvinskremsaus og sprø potetskiver, eller rødvingsglasert villsvinfilet med sjokoladesaus.

Lenke til kommentar

Hvordan i SATAN skulle du klare å ta smertestillende imens ballesparkene pågikk? :p

Intravenøst, kanskje? Jeg skal prøve neste gang jeg vet at jeg skal få et ballespark.

Har vært på TV-innspilling på NRK hvor det er folk i studioet som forteller deg når du skal le, klappe osv, så jeg antok dette gjaldt for Nytt på Nytt også.

Det er jo ikke ulogisk at publikum ler. Det er vel bare folk som liker humoren som gidder å gjeste programmet. Alle andre blir hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...