Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) kan jeg se? Endret 9. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 show us the goods, baby Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Skal passe på bikkja til en venninne helt til lørdag. Hva... gjør man egentlig med den? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Skal passe på bikkja til en venninne helt til lørdag. Hva... gjør man egentlig med den?mat og vann tilgjengelig hele tiden og leke med den?Skal passe på bikkja til en venninne helt til lørdag. Hva... gjør man egentlig med den?mat og vann tilgjengelig hele tiden og leke med den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Og kose, gå tur og øve på litt triks. =) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 mat og vann tilgjengelig hele tiden og leke med den? mat og vann tilgjengelig hele tiden og leke med den? Vann bør være tilgjengelig hele tiden, men hvor mye mat den får, kommer an på hvilken form eieren vil ha den i. Hunder, som mennesker, kan spise mye mer mat enn de trenger. Bikkja vår får 1/3 pølse vom med litt tørrfór to ganger om dagen. Jeg håper at eieren kan gi instruksjoner om når og hvor mye bikkja skal spise og hvor mye aktivitet den trenger? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 mat og vann tilgjengelig hele tiden og leke med den? Oppfattet mat og vann tilgjengelig hele tiden og leke med den? Oppfattet Og kose, gå tur og øve på litt triks. =) Kosing blir det masse av og jeg har gått tur med han to ganger allerede. Best for han at han trives. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg håper at eieren kan gi instruksjoner om når og hvor mye bikkja skal spise og hvor mye aktivitet den trenger? Yes sir, jeg har fått instruksjoner fra eieren nå. Vet du hvordan man merker om hunden kjeder seg? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hva slags hund er det og hvor gammel er den? Hvis den klynker eller beveger seg rastløst rundt omkring, har den ofte godt av en luftetur. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Min kjære mor kom på besøk i dag, jeg visste det ville bety timer med mas og kjas. Tenkte uansett det var verdt lidelsen om hun tok med seg Playstation1 fra barndomshjemmet. Viser seg at hun ikke orket å ta den med, "hadde så mye annet med meg". Kjenner hatet boble... 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hva slags hund er det og hvor gammel er den? Hvis den klynker eller beveger seg rastløst rundt omkring, har den ofte godt av en luftetur. Vet ikke hva slags hund det er, men jeg tror han er rundt ett år gammel. Virker som at han har det veldig fint hittil! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Min kjære mor kom på besøk i dag, jeg visste det ville bety timer med mas og kjas. Tenkte uansett det var verdt lidelsen om hun tok med seg Playstation1 fra barndomshjemmet. Viser seg at hun ikke orket å ta den med, "hadde så mye annet med meg". Kjenner hatet boble... Ingenting slår Playstation 1 eller Game Boy Color! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ingenting slår Playstation 1 eller Game Boy Color! en moderne pc med bra specs slår begge deler Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ingenting slår Playstation 1 eller Game Boy Color! Nintendo 64 slår selvsagt begge to. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Kong Harald V slår alt og alle! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tror jeg må finne meg ei som er like glad i å danse charleston og vals som jeg er. prøv gamlehjemmet 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Har dere noen videoer som man kan gråte til? Fant en, men den var ikke trist nok. cinema paradiso kan du gråte til Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg er ikke trist lengre <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg