Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Magisk video. Danke.

 

 

 

Fucka døgnrytme, som følge av halsbetennelse. Enn du?

 

Ja, jeg er ikke akkurat den som stresser. Sålangt har jeg bare tatt initiativet èn gang til å ikke sende en sexrelatert melding. Om vi ikke møtes på en uke, så får jeg først lyst til å sende han melding etter tre-fire dager. Men han sender alltid melding før den tid. Så mye nytt å venne seg på. Heldigvis er han veldig laid back, og synes bare det er spennende at jeg ikke stresser.

Så glad for at han ikke har noe familie her, at de bor langt nord. Har litt noia for svigerforeldre og slike ting, blir plutselig så seriøst.

 

Festivalarrangør, aktivitetsleder på elv og rørlegger, er det han jobber med.

Kjipt. Bare for mye som skjer i livet mitt akk nå. Så mye som jeg vil få til, men like mye som jeg må ofre. Vet det kommer til å gå bra til slutt, prøver å beholde beina godt plantet på jorda. Blir en fin lærdom. Men ikke alltid like enkelt å være optimistisk når man faktisk er midt oppe i situasjonen.

 

Hehe, kjenner igjen den. Selv om jeg savner han som fankern er jeg bare ikke typen til å sende meldinger i hytt og pine. Blir ekstra koselig når man møtes. Hehe skjønner. Veldig bra at han også er sånn laid back og ikke stresser deg opp med å gjøre de tingene da.

 

Sounds gut.

 

 

Lenke til kommentar

Magisk video. Danke.

 

 

 

Kjipt. Bare for mye som skjer i livet mitt akk nå. Så mye som jeg vil få til, men like mye som jeg må ofre. Vet det kommer til å gå bra til slutt, prøver å beholde beina godt plantet på jorda. Blir en fin lærdom. Men ikke alltid like enkelt å være optimistisk når man faktisk er midt oppe i situasjonen.

 

Hehe, kjenner igjen den. Selv om jeg savner han som fankern er jeg bare ikke typen til å sende meldinger i hytt og pine. Blir ekstra koselig når man møtes. Hehe skjønner. Veldig bra at han også er sånn laid back og ikke stresser deg opp med å gjøre de tingene da.

 

Sounds gut.

 

 

Så Nudelpus har noe på g altså? Spill it!

 

Jeg vet hvor jeg har han da. Ganske tydelig at han føler for å hilse på familien min, men jeg er ikke helt der enda. Vi skal ta det i mitt tempo, ikke hans. For engangsskyld er det han som er på den andre siden, ettersom han er vant med at jentene vil ha det seriøst med engang. Moro.

 

Han reagerer på at jeg har så mange guttevenner. Merker at han blir litt usikker. Så mange spørsmål.

Lenke til kommentar

Så Nudelpus har noe på g altså? Spill it!

 

Jeg vet hvor jeg har han da. Ganske tydelig at han føler for å hilse på familien min, men jeg er ikke helt der enda. Vi skal ta det i mitt tempo, ikke hans. For engangsskyld er det han som er på den andre siden, ettersom han er vant med at jentene vil ha det seriøst med engang. Moro.

 

Han reagerer på at jeg har så mange guttevenner. Merker at han blir litt usikker. Så mange spørsmål.

 

Kanskje, kanskje ikke. Kanskje jeg bare snakket sånn generelt, av tidligere erfaringer? ;)

 

Hihi, ganske greit det da :D han får stole på deg.

 

 

Setter på Brainbombs, kaster henda i været, tar en piruett på gulvet. Halvtime igjen av jobb :D

 

Nudel, må ikke ha så mange jern i ilden. Roe ned stresset!

Du er så flink. Stå på ^^

 

Det er jerna som hopper inn i ilden min. Får dem ikke ut igjen. Ja, vet, jeg stresser meg opp, no good.

 

 

 

Bedre med ett jern i handa enn ti i ilden!

No whut.

 

 

Lenke til kommentar

 

Kanskje, kanskje ikke. Kanskje jeg bare snakket sånn generelt, av tidligere erfaringer? ;)

 

Hihi, ganske greit det da :D han får stole på deg.

Tviler. Jeg er ganske sikker på at du har noe på g! :wee:

 

Indeed. Men tror det blir å gå greit, hadde ikke hatt en tannbørste hos han uten grunn. Må jobbe litt mer med det der at når jeg drar på fest eller på byen med venner, så har jeg ikke behovet for å få meldinger av han. Da vil jeg bare slappe av og ha det artig. Han får alltid behovet for å vise at han er der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...