Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble jobb i dag. Blir ikke en "sykt heftig frokost" av det litt snevre utvalget i kjøleskapet :p

 

Faen ta tjukk, treig dame som betalte med kronestykker på Rimi, takket være henne rakk jeg ikke den bana jeg skulle ta, og da blir det 10 minutter å vente :]

Lenke til kommentar

I helvette. Får ikke sove. :dontgetit:

Har ligget våken hele natten.

Ville jeg også gjort om jeg hadde vært deg. Eller mekka en sykt heftig frokost og vekt kjæresten for deilig mårrasex. Så dratt på jobb.

oh my god! Grattis grattis. Det ble han høye, mørke, kjekke snekkern? ;)

Lenke til kommentar

Har ligget våken hele natten.

oh my god! Grattis grattis. Det ble han høye, mørke, kjekke snekkern? ;)

Samme her.

 

Indeed! Vi er basicly sammen, bare ikke public enda. Men akkurat det stresser jeg ikke med. Han har bare møtt noen av vennene mine èn gang, mens jeg har møtt hans flere ganger. Har ikke tatt han med hjem enda engang. Ligger ikke helt naturlig til enda.

 

Han høye, mørke, kjekke ja! Ikke snekker da.

Lenke til kommentar

Samme her.

 

Indeed! Vi er basicly sammen, bare ikke public enda. Men akkurat det stresser jeg ikke med. Han har bare møtt noen av vennene mine èn gang, mens jeg har møtt hans flere ganger. Har ikke tatt han med hjem enda engang. Ligger ikke helt naturlig til enda.

 

Han høye, mørke, kjekke ja! Ikke snekker da.

Hvorfor får du ikke sove?

 

Ah, skjønner. Like greit å ta ting med ro da, veldig mange som stresser med offentliggjøring og møte med familie og slikt.

 

Ops! Vet ikke hvor jeg fikk det fra. Mener at jeg hadde sett noen nevne det en gang :p

Lenke til kommentar

Hvorfor får du ikke sove?

 

Ah, skjønner. Like greit å ta ting med ro da, veldig mange som stresser med offentliggjøring og møte med familie og slikt.

 

Ops! Vet ikke hvor jeg fikk det fra. Mener at jeg hadde sett noen nevne det en gang :p

Fucka døgnrytme, som følge av halsbetennelse. Enn du?

 

Ja, jeg er ikke akkurat den som stresser. Sålangt har jeg bare tatt initiativet èn gang til å ikke sende en sexrelatert melding. Om vi ikke møtes på en uke, så får jeg først lyst til å sende han melding etter tre-fire dager. Men han sender alltid melding før den tid. Så mye nytt å venne seg på. Heldigvis er han veldig laid back, og synes bare det er spennende at jeg ikke stresser.

Så glad for at han ikke har noe familie her, at de bor langt nord. Har litt noia for svigerforeldre og slike ting, blir plutselig så seriøst.

 

Festivalarrangør, aktivitetsleder på elv og rørlegger, er det han jobber med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...