Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Forståelig nok, du har jo ikke lyst å bli stempla som mr.pedobear.

 

 

Åja. Jeg som trodde jeg var hans eneste ene :(

 

Nei, det hadde vært leit. Måtte flytte bort fra Oslo pga pedostempelet, så.

 

Og nei, du er ikke min eneste ene lenger. Du var, men etter at jeg fant ut om deg og McHansern så fant jeg ut at nok var nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, det hadde vært leit. Måtte flytte bort fra Oslo pga pedostempelet, så.

 

Og nei, du er ikke min eneste ene lenger. Du var, men etter at jeg fant ut om deg og McHansern så fant jeg ut at nok var nok.

Du vet jeg alltid vil støtte deg. Har en liten svakhet for gutter med tættis u know.

 

Hvem... Hvem fortalte deg dette! Søren, han lovte å holde kjeft jo. Nå blir det krig.

 

Tilgi meg da please? Lover å være røffere med den pisken du alltid har mast om.

Lenke til kommentar

Hva med broren min? Vi har aldri vært redde for å krysse sverd.

 

Eller Glimti? Selv om han vel har byttet nick.

Jeg kjenner ikke bror din. Men jeg ser for meg at det er dere to som ender opp med å kose mest med hverandre mens jeg må sitte i hjørnet i mørket og se på.

 

Aner ikke hvem Glimti er.

 

 

 

meg?

Nei. Du er pen og en altfor truende konkurrent. Vil ha all oppmerksomheten hans for meg selv :(

Lenke til kommentar

Lo hun?

 

Hun trakk i hvert fall på smilebåndet før hun fortsatte med at de åpenbart skal rive bygget og at alle som jobber der fikk sparken.

 

Så sa jeg at jeg muligens kunne skaffe henne jobb hos arbeidsgiveren min, men det ville hun ikke ha. På tross av at hun snart er arbeidsløs, har hun en lang liste med krav til en ny jobb. Men jeg er uansett en fantastisk vitsemaker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...