Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg lider nok av hoarding light, det skal jeg gladelig innrømme, men jeg avskyr å kaste fungerende ting om de kan selges eller gis bort til noen andre som trenger det. Hyllene er ikke impregnerte eller lakket og kunne blitt god opptenningsved, soveposen og teltet fungerer utmerket og har blitt lagret tørt og muggfritt, og kan brukes av folk som drar på tur. Skiskoene mine (jeg liker ikke langrenn og har ingen ambisjoner om å bo et sted hvor mine fremtidige barn kan bli tvunget av sin mor til å dra på skitur hver søndag) kunne noen andre ha brukt osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det. Nå drar jeg på jobb igjen, så kanskje det blir en historie i dag også.

 

Det ble en liten historie. Jeg traff ei venninne som var på vei hjem fra jobb og hun jobber på Elkjøp. Hun nevnte at Jernbaneverket skal bygge et nytt spor der hvor Elkjøp-butikken hennes ligger nå. Så jeg sa at hun må passe godt på så ikke kundene hennes blir påkjørt i butikklokalet. Det var ikke for første gang at jeg innså at jeg burde vært komiker istedenfor kundebehandler.

Lenke til kommentar

 

Det ble en liten historie. Jeg traff ei venninne som var på vei hjem fra jobb og hun jobber på Elkjøp. Hun nevnte at Jernbaneverket skal bygge et nytt spor der hvor Elkjøp-butikken hennes ligger nå. Så jeg sa at hun må passe godt på så ikke kundene hennes blir påkjørt i butikklokalet. Det var ikke for første gang at jeg innså at jeg burde vært komiker istedenfor kundebehandler.

 

Lo hun?

Jeg husker når Nudelpus tok jomfrudommen min. Mitt lykkeligste øyeblikk på denne jord.

 

*da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...