Datasmurf Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg lider nok av hoarding light, det skal jeg gladelig innrømme, men jeg avskyr å kaste fungerende ting om de kan selges eller gis bort til noen andre som trenger det. Hyllene er ikke impregnerte eller lakket og kunne blitt god opptenningsved, soveposen og teltet fungerer utmerket og har blitt lagret tørt og muggfritt, og kan brukes av folk som drar på tur. Skiskoene mine (jeg liker ikke langrenn og har ingen ambisjoner om å bo et sted hvor mine fremtidige barn kan bli tvunget av sin mor til å dra på skitur hver søndag) kunne noen andre ha brukt osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Men vil noen bruke det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 kom på at jeg har twitter har noen av dere twitter? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 kom på at jeg har twitter har noen av dere twitter? Nei ikke jeg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Twitter er sååå ut typisk nå som jeg skulle begynne med det Endret 8. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Legg meg heller til på skype istedet jeg heter Nudelpus <3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 hef10, men jeg bruker ikke skype så mye tho det er såååå ut Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 det er såååå ut skarru ha deng??? XP Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 skarru ha deng??? XP Ha ha har du blitt rampete nå Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Du er ikke oppdatert Nudel. Skype er ut nå og Twitter inn. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kan jo like gjerne skrive en blogg. tjene cæsh! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg husker når Nudelpus tok jomfrudommen min. Mitt lykkeligste øyeblikk på denne jord. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Takk for det. Nå drar jeg på jobb igjen, så kanskje det blir en historie i dag også. Det ble en liten historie. Jeg traff ei venninne som var på vei hjem fra jobb og hun jobber på Elkjøp. Hun nevnte at Jernbaneverket skal bygge et nytt spor der hvor Elkjøp-butikken hennes ligger nå. Så jeg sa at hun må passe godt på så ikke kundene hennes blir påkjørt i butikklokalet. Det var ikke for første gang at jeg innså at jeg burde vært komiker istedenfor kundebehandler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Det ble en liten historie. Jeg traff ei venninne som var på vei hjem fra jobb og hun jobber på Elkjøp. Hun nevnte at Jernbaneverket skal bygge et nytt spor der hvor Elkjøp-butikken hennes ligger nå. Så jeg sa at hun må passe godt på så ikke kundene hennes blir påkjørt i butikklokalet. Det var ikke for første gang at jeg innså at jeg burde vært komiker istedenfor kundebehandler. Lo hun? Jeg husker når Nudelpus tok jomfrudommen min. Mitt lykkeligste øyeblikk på denne jord. *da Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg husker når Nudelpus tok jomfrudommen min. Mitt lykkeligste øyeblikk på denne jord. I hvilken alder var det du mistet jomfrudommen din? Husker ikke helt. *da Enig! Altfor mange som gjør den feilen. Og jeg tror det heter verken og ikke Hverken! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Enig! Altfor mange som gjør den feilen. Og jeg tror det heter verken og ikke Hverken! Jeg gjør den feilen hele tida. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 *da Herregud. Jeg har så mange mongofeil i dag. I hvilken alder var det du mistet jomfrudommen din? Husker ikke helt. Kan ikke skrive det her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 I hvilken alder var det du mistet jomfrudommen din? Husker ikke helt. Nå neste helg. Han får damebesøk. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kan ikke skrive det her. Forståelig nok, du har jo ikke lyst å bli stempla som mr.pedobear. Nå neste helg. Han får damebesøk. Åja. Jeg som trodde jeg var hans eneste ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg