Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fy faen. Så jævlig lite i form i dag. Sløv som faen. Føler meg rett og slett dopa. I tillegg er jeg småkvalm hele tida.

Som jeg var ca uke siden da, slapp lå i senga hele dagen da. Du L4r5 hvis du er kvalm, da tar du en strøken teskje med (malt ingefær) i et glass med veldig lite med vann, mål med neglen inntil glasset så mye vann skal i. Og da rører du den Malte ingefæren i vannet og da. Da drikker du rett etter på et helt glass vann. Og ca etter 15 min er kvalmen over, og det virker oxo omgangsyke men da må spy ferdig, fyllesyke vet jeg ikke, jeg slapp det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro fersk ingefær funker bedre. Har ikke malt ingefær så hadde uansett måtte gå på butikken. Da hadde jeg heller satsa på fersk. Men jeg heiv i meg en halv neve Polaramin (en type allergipiller). I større doser virker de kvalmestillende også. Kvalmen gav seg litt da, men fortsatt ør i huet.

Lenke til kommentar

Har du vært hos legen da? Immodium hjelper bare midlertidig. Det er viktig å gi magen veldig lett kost i starten. Loff, tørre kjeks, revet eple, lettsaltet chips.Unngå søte melkeprodukter.

Legen sier hvis dette foregår i 4-6 dager til så må jeg inn på sykehus da jeg ikke inntar noe uten å kaste det opp.

 

Kanskje det er psykisk, stresser for å legge på meg som faen.

 

Fått ned 2 øl uten å kaste opp (midlertidig), woo!

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Legen sier hvis dette foregår i 4-6 dager til så må jeg inn på sykehus da jeg ikke inntar noe uten å kaste det opp.

 

Kanskje det er psykisk, stresser for å legge på meg som faen.

 

Fått ned 2 øl uten å kaste opp (midlertidig), woo!

Øøø.. Du følte at nå var et godt tidspunkt for å drikke øl?

Lenke til kommentar

Legen sier hvis dette foregår i 4-6 dager til så må jeg inn på sykehus da jeg ikke inntar noe uten å kaste det opp.

 

Kanskje det er psykisk, stresser for å legge på meg som faen.

 

Fått ned 2 øl uten å kaste opp (midlertidig), woo!

Er bra du dro til legen da, Jeg skal nå etter jul bestille time hos en spesial lege ang leddgikt, men først kiropraktor 4 til 6 ganger før jeg er ferdig da. Koster det da he he :)

Lenke til kommentar

 

WTF? Du bor fortsatt i Norge?

Ja? Kjekt med lege i familien vet du. Orker ikke vente en time på kontoret og drite hvert femtende minutt og oppkasting hele tiden. Samt sjansen for at du blir innkalt mens du er på dass er stor.

 

EDIT: Men jeg må levere inn førerkortet nå hvis jeg skal ha store mengder rivotril eller valium. :(

 

 

Nye lover.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Ja? Kjekt med lege i familien vet du. Orker ikke vente en time på kontoret og drite hvert femtende minutt og oppkasting hele tiden. Samt sjansen for at du blir innkalt mens du er på dass er stor.

 

EDIT: Men jeg må levere inn førerkortet nå hvis jeg skal ha store mengder rivotril eller valium. :(

 

 

Nye lover.

Har du fått epilepsimedisiner

Lenke til kommentar

Det verste med å være overdrevent nostalgisk, er når mamma og pappa kaster de gamle tingene sine. Ikke leker eller slike ting, men for eksempel mammas sovepose som hu kjøpte i 1970, et telt fra starten av 80-tallet (jeg har ikke noe forhold til noen av de tingene forresten), og noen gamle hyller som jeg av en eller annen grunn elsket da jeg var liten og frem til halvveis gjennom tenåra.

 

Skjønt det aller verste er at de kaster en eske som inneholdt en Teac kassettspiller pappa kjøpte da han bodde på Fantoft, før han traff mamma. Kassettspilleren er borte for lengst, men for meg var det alltid like magisk å gå inn i boden da jeg var kid og se oppi den eska. Der hadde han bordtennisracketer, mikrofoner, stilige solbriller, ledninger, polaroidkamera, gamle brev, bøker, et vakkert utskjært ur osv. Den eska beskriver så mye av mystikken i barndommen min, og så mange gode minner at jeg nesten var frista til å ta den med inn på rommet mitt og legge meg med den i senga og bare mimre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...