Freidig Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Når du først snakker om kjælighet på pinne, har du smakt de her da 1 2 og resten av slikkepinnene er her. Jeg er stor kunde hos gamezone men ikke kjøpte noe av godteriet der gjør jeg først det da kjøper nesten allt jeg ser da, spørte sjefen hos gamezone da jeg kjøpte noen spill om han kunde sende meg noen syrlige sitron drops. Og da jeg fikk spillene lå det 8 til 9 drops i posen da Seriøst, jeg hadde pissa på meg om jeg hadde hatt en sånn kjærlighet i munnen 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke helt med på hva du mener der Jeg ringte faktisk, men de var lite interessert. Litt spydig faktisk Bahh.. siste gang jeg kjøper snus fra sånn maskin, faen meg varm, halvtørr og snart utgått. Kan noen kjøre meg til Sverige plz Ha ha Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Normalt at penger plutselig dukker opp på konto igjen etter bestilling av varer på nett? Skjedd en gang tidligere, man da forsvant pengene relativt fort. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Endelig får jeg ei melding. Noen har glemt å slutte å sende meg automatiske meldinger, eventuelt sender dem for tidlig: "Tog 2734 fra Ski til Skøyen kjører med 3 i stedet for 6 vogner." Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Du har alltid gode historier, da. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Takk for det. Nå drar jeg på jobb igjen, så kanskje det blir en historie i dag også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ny sesong av Twin Peaks? Ja takk! Dagen starta bra med varmegrader, bar bakke, eggesalat, damp og Zappa, og nå leser jeg om Twin Peaks. Denne onsdagen blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Fy faen. Så jævlig lite i form i dag. Sløv som faen. Føler meg rett og slett dopa. I tillegg er jeg småkvalm hele tida. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Fy faen. Så jævlig lite i form i dag. Sløv som faen. Føler meg rett og slett dopa. I tillegg er jeg småkvalm hele tida. Feel your pain. Slått ut av halsbetennelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg heiv i meg en koffeinpille på 250mg for å våkne litt for et par timer siden. Men jeg klarte likevel å sovne på sofaen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Pft, jeg har mistet 8 kilo fordi jeg har kastet opp alt av mat og hatt diaré forever nå. Og jeg som skulle bli stor og slem. Nå er jeg bare et langt tynt skjelett. Endret 8. januar 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Perfekt utgangspunkt da, Bundy. Begynner du å trene nå så veit du at kiloene du legger på deg for det meste er muskler og ikke fett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Perfekt utgangspunkt da, Bundy. Begynner du å trene nå så veit du at kiloene du legger på deg for det meste er muskler og ikke fett. Tar jeg et vektløft nå så skiter jeg i buksene. De e som å pæsse ut av rognholle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Får vente til sprutræven har gitt seg før du starter da. Du har ikke vurdert å spørre legen om noe som kan hjelpe da? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Pft, jeg har mistet 8 kilo fordi jeg har kastet opp alt av mat og hatt diaré forever nå. Og jeg som skulle bli stor og slem. Nå er jeg bare et langt tynt skjelett. Hva er galt med deg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Han har diaré og kaster opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Utenom det ville jeg tippet F60.0 og/eller F60.2. Eventuelt F60.3. Endret 8. januar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Heh. Folk driver og flytter rundt om på bygget her og det er maling og kasting av alt mulig skrap. Jeg blir sittende på plassen min, siden jeg ikke er fast ansatt eller journalist, og ser folk gå forbi med trillebår fylt med permer og ark fra 70 - 80-tallet, da avisansatte tydeligvis er hoardere. Fant ut at jeg skulle gå gjennom skuffene som står under pulten min og som jeg sjelden åpner / ser i, og fant ut at en fyr som jobba her for mange år siden og satt her, tydeligvis har lagt igjen store deler av privatlivet sitt her. Djevelsk mange tippekuponger, brev fra banken, fakturaer, regninger, bilder og alskens. Samt et par briller som gjorde at jeg så dårligere enn jeg gjør uten briller og en pose med et gulnet ark med lim på og djevelsk mye glitter i. Samt store konvolutter med regnskap fra langt tilbake og uåpnede kryssordsvar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Da har jeg rydda (les: gjemt) kabelkaoset ved TVen og bytta ut 320GB-disken med en 2TB. I is flink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg