Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Når du først snakker om kjælighet på pinne, har du smakt de her da 1 2 og resten av slikkepinnene er her. Jeg er stor kunde hos gamezone men ikke kjøpte noe av godteriet der gjør jeg først det da kjøper nesten allt jeg ser da, :green::green: spørte sjefen hos gamezone da jeg kjøpte noen spill om han kunde sende meg noen syrlige sitron drops. Og da jeg fikk spillene lå det 8 til 9 drops i posen da :green:

Seriøst, jeg hadde pissa på meg om jeg hadde hatt en sånn kjærlighet i munnen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh. Folk driver og flytter rundt om på bygget her og det er maling og kasting av alt mulig skrap. Jeg blir sittende på plassen min, siden jeg ikke er fast ansatt eller journalist, og ser folk gå forbi med trillebår fylt med permer og ark fra 70 - 80-tallet, da avisansatte tydeligvis er hoardere.

Fant ut at jeg skulle gå gjennom skuffene som står under pulten min og som jeg sjelden åpner / ser i, og fant ut at en fyr som jobba her for mange år siden og satt her, tydeligvis har lagt igjen store deler av privatlivet sitt her. Djevelsk mange tippekuponger, brev fra banken, fakturaer, regninger, bilder og alskens. Samt et par briller som gjorde at jeg så dårligere enn jeg gjør uten briller og en pose med et gulnet ark med lim på og djevelsk mye glitter i.

 

Samt store konvolutter med regnskap fra langt tilbake og uåpnede kryssordsvar. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...