Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Kom tilbake til Bergen igjen i går, og i dag tidlig når eg skulle fikse noko oppvask, fant eg ut at ingen hadde sett på den siste maskinoppvasken før jula. Eg var ikkje den siste som reiste. Det var grønt inni der. Og eg trur noko bevegde på seg.

 

Jeg kjenner meg igjen. En gang virket ikke oppvaskmaskinen vår og det var sikkert på grunn av en blekgul, litt fast, littt flytende røre som lå inni den og dekket hele bunnen. Jeg vet ikke om noen fikk samvittighet eller om noen fulgte opp skademeldingen min (for den fikk jeg aldri svar på), men heldigvis virket den igjen etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er ikke ille. Nettet hans er den eneste sære greia hans. Han vil ikke ha oss på samme nett som oss så vi kobler opp på et åpent gjestenettverk der vi må skrive inn et passord sånn en gang i døgnet. Alle huseiere bør få lov til å ha en sær greie. Han er grei ellers.

Lenke til kommentar

Tenk å sette The Wire på vent til fordel for dritt som Cold Case. Trist.

Meh. Digger Cold Case. Var det som fikk meg til å se på slike politiserier igjen etter at jeg hadde hatt et evig langt avbrekk siden jeg som kid så på NYPD Blue og The X-Files.

 

Etter Cold Case begynte jeg å se på The X-Files igjen, og så Bones, Criminal Minds (klarte helt greit å unngå 24, Alias og CSI), In Plain Sight, Pushing Daisies, Law & Order, Midsomer Murders og i høst, The Wire.

Lenke til kommentar

Meh. Digger Cold Case. Var det som fikk meg til å se på slike politiserier igjen etter at jeg hadde hatt et evig langt avbrekk siden jeg som kid så på NYPD Blue og The X-Files.

 

Etter Cold Case begynte jeg å se på The X-Files igjen, og så Bones, Criminal Minds (klarte helt greit å unngå 24, Alias og CSI), In Plain Sight, Pushing Daisies, Law & Order, Midsomer Murders og i høst, The Wire.

The X-Files ser jeg ikke på norske netflix du, er det dvd eller bluray den serien er på du mener?

Lenke til kommentar

Meh. Digger Cold Case. Var det som fikk meg til å se på slike politiserier igjen etter at jeg hadde hatt et evig langt avbrekk siden jeg som kid så på NYPD Blue og The X-Files.

 

Etter Cold Case begynte jeg å se på The X-Files igjen, og så Bones, Criminal Minds (klarte helt greit å unngå 24, Alias og CSI), In Plain Sight, Pushing Daisies, Law & Order, Midsomer Murders og i høst, The Wire.

Yo Datasmurf, hadde ikke du peil på e-cigs?

Lenke til kommentar

 

Jeg kjenner meg igjen. En gang virket ikke oppvaskmaskinen vår og det var sikkert på grunn av en blekgul, litt fast, littt flytende røre som lå inni den og dekket hele bunnen. Jeg vet ikke om noen fikk samvittighet eller om noen fulgte opp skademeldingen min (for den fikk jeg aldri svar på), men heldigvis virket den igjen etter hvert.

Det er så grusomt. Er visst ein heil kartong melk som har stått ute. Og en søppelpost. Så no lukter gangen og kjøkkenet ei blanding med mugg, sur mjølk og anna dritt. Ikkje så kjekt å komme tilbake til, når ein har rydda greit sjølv ellers...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...