MR SPEED Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Typisk at jeg må pådra meg feber første skoleuke. Gawd. Hjemme fra skolen da eller Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=5_9BOFtwvZc Kanskje greit om menneskeheten blir utryddet. Finfin sang og musikkvideo. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 To fantastisk gode serier, i ulike ender av serieverdenen. Så selv de to siste episoden av Sons of Anarchy i går kveld. Har sett alt i løpet av rundt en måneds tid Og nå er jeg på vei til jobb. To uker med deilig ferie overstått, og nå tilbake til hverdagens tjas og mas. Yeye. Har brukt litt over en måneds tid på Oz. Helt klart en av de beste seriene jeg har sett. Hørt mye bra om Its Always Sunny In Philadelphia, så må nesten sjekkes ut! Nå har jeg kontaktet rådgiver, forhåpentligvis får jeg møte denne uka eller neste. Så får jeg søking av skole ut av verden. Blir deilig å ha noe ordentlig å gjøre igjen til høsten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har brukt litt over en måneds tid på Oz. Helt klart en av de beste seriene jeg har sett. Hørt mye bra om Its Always Sunny In Philadelphia, så må nesten sjekkes ut! Nå har jeg kontaktet rådgiver, forhåpentligvis får jeg møte denne uka eller neste. Så får jeg søking av skole ut av verden. Blir deilig å ha noe ordentlig å gjøre igjen til høsten. Karakterutviklingen i Oz er enorm. Sunny er skambra, men er en veldig typisk elsk/hat-serie. Noen elsker den, andre hater den. Tenkte å gå i gang med enten The Wire (har sett S01+02 for en del år siden, så må begynne på nytt i så fall) eller Homeland. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Karakterutviklingen i Oz er enorm. Sunny er skambra, men er en veldig typisk elsk/hat-serie. Noen elsker den, andre hater den. Tenkte å gå i gang med enten The Wire (har sett S01+02 for en del år siden, så må begynne på nytt i så fall) eller Homeland. Åh, The Wire. Husker jeg brukte å følge med på det for noen år siden, når det gikk sent på kveldene på NRK. En serie jeg burde ta opp igjen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Beste pulverkaffe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hvem da fra 1950 du mener da Elvis er vel den mest kjente, men det var mange andre også. e: The Wire er awesome. Etter å ha sett en og annen episode hist og her, begynte jeg på hele greia i fjor høst. Så 2 sesonger rimelig kjapt og er vel halvveis i sesong 3 nå, etter en pause for å se gjennom alt av Cold Case igjen. Endret 6. januar 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Siste snus, og jeg finner ikke en boks som skal ligge rundt et sted Er det frekt å spørre om lokale asian take-away som kjører ut, kan stikke innom en butikk å kjøpe mot tillegg? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Advarer mot «World of Warcraft»-virus Å sikre seg med kodebrikke hjelper ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Er det ikke bedre å poste det der i et relevant underforum? Og tror du ikke brorparten av de som spiller WoW har fått det med seg allerede, da det har vært på flere av de store sidene for WoW-nyheter, samt flere av Blizzards medlemmer sine Twitter-kontoer? Jeg har sett det i feeden min flere ganger i helgen. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bah. Nettet er nede og huseieren er ikke hjemme så får ikke sjekket om det er ruteren eller noe annet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Årets første arbeidsdag er over. Jeg traff årets første asshat i dag, men det var mest av alt stille, rolig, kaldt og litt vått. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bah. Nettet er nede og huseieren er ikke hjemme så får ikke sjekket om det er ruteren eller noe annet. Du har prøvd og koble til routeren og restarte den via GUI? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du har prøvd og koble til routeren og restarte den via GUI? siden den står inne hos huseieren og ikke i min leilighet har jeg naturligvis ikke gjort det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Huhei, i dag holdt jeg ut til over to før jeg gjorde meg ferdig for dagen. Nå er det bare 1 time og 40 minutter igjen å tvinne tommeltotter og mase på folk rundt meg om de har noe - hva som helst - som jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 siden den står inne hos huseieren og ikke i min leilighet har jeg naturligvis ikke gjort det. Får du ikke kobla deg til det trådløse nettet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde vært død om jeg ikke hadde hatt kaffe. Føffaen. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kom tilbake til Bergen igjen i går, og i dag tidlig når eg skulle fikse noko oppvask, fant eg ut at ingen hadde sett på den siste maskinoppvasken før jula. Eg var ikkje den siste som reiste. Det var grønt inni der. Og eg trur noko bevegde på seg. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Siste snus, og jeg finner ikke en boks som skal ligge rundt et sted Er det frekt å spørre om lokale asian take-away som kjører ut, kan stikke innom en butikk å kjøpe mot tillegg? Har en pølse med snus og en six-pack jeg glemte av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Får du ikke kobla deg til det trådløse nettet i det hele tatt? Det får jeg. Men har ikke nett. Får ikke en gang pinga 8.8.8.8.Tracert viser at den når ruteren, men der stopper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg