Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To fantastisk gode serier, i ulike ender av serieverdenen. Så selv de to siste episoden av Sons of Anarchy i går kveld. Har sett alt i løpet av rundt en måneds tid :wee:

 

Og nå er jeg på vei til jobb. To uker med deilig ferie overstått, og nå tilbake til hverdagens tjas og mas. Yeye.

Har brukt litt over en måneds tid på Oz. Helt klart en av de beste seriene jeg har sett. Hørt mye bra om Its Always Sunny In Philadelphia, så må nesten sjekkes ut!

 

Nå har jeg kontaktet rådgiver, forhåpentligvis får jeg møte denne uka eller neste. Så får jeg søking av skole ut av verden. Blir deilig å ha noe ordentlig å gjøre igjen til høsten.

Lenke til kommentar

Har brukt litt over en måneds tid på Oz. Helt klart en av de beste seriene jeg har sett. Hørt mye bra om Its Always Sunny In Philadelphia, så må nesten sjekkes ut!

 

Nå har jeg kontaktet rådgiver, forhåpentligvis får jeg møte denne uka eller neste. Så får jeg søking av skole ut av verden. Blir deilig å ha noe ordentlig å gjøre igjen til høsten.

Karakterutviklingen i Oz er enorm. Sunny er skambra, men er en veldig typisk elsk/hat-serie. Noen elsker den, andre hater den.

 

Tenkte å gå i gang med enten The Wire (har sett S01+02 for en del år siden, så må begynne på nytt i så fall) eller Homeland.

Lenke til kommentar

Karakterutviklingen i Oz er enorm. Sunny er skambra, men er en veldig typisk elsk/hat-serie. Noen elsker den, andre hater den.

 

Tenkte å gå i gang med enten The Wire (har sett S01+02 for en del år siden, så må begynne på nytt i så fall) eller Homeland.

Åh, The Wire. Husker jeg brukte å følge med på det for noen år siden, når det gikk sent på kveldene på NRK. En serie jeg burde ta opp igjen.

Lenke til kommentar

Hvem da fra 1950 du mener da

 

Elvis er vel den mest kjente, men det var mange andre også.

 

 

e: The Wire er awesome. Etter å ha sett en og annen episode hist og her, begynte jeg på hele greia i fjor høst. Så 2 sesonger rimelig kjapt og er vel halvveis i sesong 3 nå, etter en pause for å se gjennom alt av Cold Case igjen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Er det ikke bedre å poste det der i et relevant underforum? Og tror du ikke brorparten av de som spiller WoW har fått det med seg allerede, da det har vært på flere av de store sidene for WoW-nyheter, samt flere av Blizzards medlemmer sine Twitter-kontoer? Jeg har sett det i feeden min flere ganger i helgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...