Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*denge med store puter*

Jeg aner ærlig talt ikke hvordan fyren ser ut nå som han har gått bort fra valpete bever-looken.

 

For øvrig, helt urelatert fra diskusjonen, dette drømte jeg i natt og det gjorde at jeg våknet 04:49:

 

Sitter i en bil med John Marvin (fyr jeg jobber med), Steinar (bestekompisen min siden 1989), mamma, pappa og Jack Nicholson. Vi er på vei til Vinjeøra med JM etter å ha vært på Krokstadøra for å se på bunkere. Sitter og preiker skit med JN, da han plutselig begynner å kjede seg og ber om å få overta styringa på den offwhite, ombygde Volvo 240-en vi sitter i (ombygd slik at man kan sitte sidelengs bak sjåføren på venstre side, og med god sitteplass i bagasjerommet).

I det JN får lov til å kjøre, begynner bilen å slenge frem og tilbake noe jævlig, fordi i tillegg til å styre bilen, er JN i baksetet og preiker skit med meg. Det går som det må gå, og vi kjører utenfor veien og rett ned i sjøen. Det oppstår

litt panikk og jeg leter etter mobiltelefonen min, fordi jeg vet at den ikke tåler vann og at jeg må holde den ute av vannet så lenge som mulig slik at jeg kan ringe etter hjelp.

Etter at vi har dukket under og spunnet rundt under vann noen ganger, er vi oppe på overflaten igjen, og da åpner mamma bildøren og hopper ut. Jeg frykter at nå kommer storhavet og sluker oss, men i stedet står vi på en sandstrand ved en rusten brygge et eller annet sted som er langt unna Hemne og Snillfjord.

Pappa ber meg om å legge telefonen hans i brillehuset sitt, mens jeg fortsatt leter i sekken og mammas veske etter min telefon. Så ser jeg flashet av en gedigen tsunami og hører brølet, hopper ut av bilen og våkner.

Lenke til kommentar

Så nettopp siste episode av Oz, tenker å starte på Its Always Sunny in Philadelphia når det er ferdig lastet. Bestilt meg to nye skjørt, en bukse og en hatt faktisk. Prøver å flytte komfortsonen når det kommer til klær.

To fantastisk gode serier, i ulike ender av serieverdenen. Så selv de to siste episoden av Sons of Anarchy i går kveld. Har sett alt i løpet av rundt en måneds tid :wee:

 

Og nå er jeg på vei til jobb. To uker med deilig ferie overstått, og nå tilbake til hverdagens tjas og mas. Yeye.

Endret av j--
Lenke til kommentar

Jeg ser på operasjon Løvsprett.

:o når du sier det, så så jeg faktisk en en snutt av filmen på tv for noen uker siden. Er nok der jeg fikk Arve i hodet. Trist at godfolket er borte

 

Noen som vet hvor jeg kan høre den nye OL-sangen som har fått mye slakt?

Lenke til kommentar

Er det den her du :idea:

:laugh:

 

Aleksander er en flink vokalist, men deler av teksten og syngemåten var faktisk latterlig. Som "from the great unknown, we´ll be like shooting stars". Og vet ikke helt hva jeg skal si om den rap´n. Skjønner at det tydeligvis er in å blande rap i sanger, men får være måte på. Gir meg et inntrykk av at det formelle blir løpt over av utlendinger, og den nyere generasjonen godt kunne bli spart for påvirkningen av all dritt i dag. Vetkje, men ikke såå dårlig da, ser bare ikke poenget med OL-sang. OL er utdatert, må vi virkelig holde på MGP og sånt til den siste fanen dør ut?

Lenke til kommentar

Sitter og tygger på en kjærlighet. La akkurat merke til at papiret var på. Jeg burde sove, men neida, nå er jeg på skolen.

Når du først snakker om kjælighet på pinne, har du smakt de her da 1 2 og resten av slikkepinnene er her. Jeg er stor kunde hos gamezone men ikke kjøpte noe av godteriet der gjør jeg først det da kjøper nesten allt jeg ser da, :green::green: spørte sjefen hos gamezone da jeg kjøpte noen spill om han kunde sende meg noen syrlige sitron drops. Og da jeg fikk spillene lå det 8 til 9 drops i posen da :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...