Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ikke ananas i mat heller? Pleier å lage en rett med kokosmelk, karri, urter, kylling/kongereker, passende grønnsaker og ananas med ris til. Supergodt :)

Nei, ingen har noen gang greid å overbevise meg om det. Jeg er åpen for å prøve med det, men aaaldri på pizza.

 

Ang. ananas er jeg av den mening at det absolutt gjør seg på pizza. Og burger. Og ostegratinert. Og kandisert. Og med rom og vodka. Ikke prøvd ananas og tequila eller gin enda, men er sikkert brukbart det også.

Fysj, nei. Ikke på pizza :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta alt. Sjokolade gjør seg utmerket inni der.

 

Ta et potetgull, legg en bit sjokolade oppå der, og så en bit baconsnacks på toppen. Hold det sammen mellom to fingre og legg i munnen. Nyt.

 

Selv skal jeg pusse tenna og hive i meg den siste red bull-en jeg har for å være sikker på at jeg er våken på jobb.

Lenke til kommentar

Får raide fryseren etter noe. Egg har jeg spist meg lei av, spiste så mye av det i en periode. Skal ihvertfall helle ned på en liter med helmelk.

Jeg spiser relativt sjeldent potetgull og/eller popcorn. Hender seg kanskje et par ganger i året. Fikk noe sjokolade til jul. Skal spise opp det. Men kommer ikke til å kjøpe noe. Prøver heller å bruke pengene mine på mat, istedenfor søtsaker. Fokuserer på å få fremgang ift. treningen.

Lenke til kommentar

Heh, du hadde elsket det, Freidig :D Har flere ganger kurert min egen skrekk av matvarer ved at flinke folk integrerer det perfekt i retter. Som rå paprika f.eks., men passende tilberedt i ulike retter gjør seg veldig godt.

 

Synd det generelt er dårlig utvalg av grønnsaker i Norge, heldigvis kommet ei asiatisk sjappe her jeg bor :thumbup:

Lenke til kommentar

Ta alt. Sjokolade gjør seg utmerket inni der.

 

Ta et potetgull, legg en bit sjokolade oppå der, og så en bit baconsnacks på toppen. Hold det sammen mellom to fingre og legg i munnen. Nyt.

 

Selv skal jeg pusse tenna og hive i meg den siste red bull-en jeg har for å være sikker på at jeg er våken på jobb.

Jeg spiser det nå faktisk. Herregud, jeg kommer til å bli et vrak på skolen idag.

Heh, du hadde elsket det, Freidig :D Har flere ganger kurert min egen skrekk av matvarer ved at flinke folk integrerer det perfekt i retter. Som rå paprika f.eks., men passende tilberedt i ulike retter gjør seg veldig godt.

 

Synd det generelt er dårlig utvalg av grønnsaker i Norge, heldigvis kommet ei asiatisk sjappe her jeg bor :thumbup:

Da får jeg få noen til å lage noe godt med ananas i til meg!

Lenke til kommentar

Jeg spiser det nå faktisk. Herregud, jeg kommer til å bli et vrak på skolen idag.

Da får jeg få noen til å lage noe godt med ananas i til meg!

 

Kom nordover og jeg skal se hva jeg kan gjøre. ;)

 

Som Cake spiser jeg sjelden potetgull, bare noen ganger i året - om jeg finner noe som smaker godt, og popcorn har jeg ikke spist noe særlig siden jeg begynte med tannregulering i 2000. Avskydde at det satt seg fast i strengen hele tiden, så jeg avsto fra det de 4 årene jeg gikk med reguleringa, og siden oppdaget jeg at det satte seg fast i jekslene og at det var utrolig irriterende, så da slutta jeg bare å spise det.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg er for glad i godteri nå til å la det være.

 

Jeg gikk nettopp gjennom huset, for å hente mer brus så går jeg ned trappa igjen og kommer inn på lillesøsters rom og hun beveger seg og sukker i søvne. Jeg vekker som faen og mister brus utover hele gulvet. Når man bor alene først, og deretter begynner å få folk (familie) på besøk; alt de gjør irriterer deg.


Eller nesten alt. Jeg liker at de lager mat til meg.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid spist godteri selv om jeg trente til VM, så den uvanen der greier jeg nok ikke legge fra meg uansett hvor mye jeg prøver. Har mange andre ting jeg heller burde begynne med da.

 

Hadde jeg tålt melk så hadde jeg drukket masse av det, men sist gang så endte jeg opp med å spy. Så, jeg holder meg unna for nå.

Lenke til kommentar

Noe av det jeg misliker mest med å bo sammen med folk, er at de ødelegger alle systemene mine. Ikke kan jeg høre på musikk når jeg står i dusjen, for da er det noen som våkner. Ikke kan jeg dusje før 6, for da vekker jeg folk for tidlig. Ikke kan jeg vaske og tromle klær midt på natten, for da våkner folk, og ikke klarer folk å følge de enkle systemene jeg har for oppvaskmaskinen for at det skal gå raskt å ta ut av den. Tar bare noen sekunder lenger å sette i, men neida. Folk vil heller stå å banne og okke seg over at det ikke er noe system i oppvasken når de skal ta ut av den og at det tar så lang tid når alt står hulter til bulter.

 

Samt det evige maset fra mamma om at jeg har for langt hår og at jeg må klippe meg. Kan beholde skjegget jeg prøver å gro, men håret må klippes. Jeg vil bare ha langt nok hår til å lage en ordentlig pompadour …

Lenke til kommentar

Sålenge det gjør deg glad, så er det det som teller etter min mening.

Kjøpte en boks med Lollipop-is like før jul, har fortsatt ikke spist opp isen. Tror ikke jeg klarer det heller. Vurderer bare å gi det til lillesøsteren min. Der går det fort ned. Ellers har jeg spist to plater sjokolade med 70% kakao. Omtrent eneste sjokoladen jeg spiser. Spiser det ca en gang i mnd'en. Liker å bruke det som et belønningssystem.

Ellers har jeg omtrent ikke spist søtsaker i jula.

 

..noen som har latt seg bli inspirert av Justin Bieber :laugh:

Hvor kobler du inn Bieber?

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Hvem er inspirert av Bieber?

 

e: Is er nok min store svakhet. Hver gang jeg hører isbilen utenfor springer jeg ut - uansett hva jeg har på meg - med hundrelappene flagrende for å kjøpe fløteis og ispinner. I tillegg har jeg en evig hardon for Mövenpicks Swiss Chocolate og Hennig Olsens oreo-is.

 

Noe av det beste jeg vet, er å vandre rundt ute i flere minusgrader og spise iskrem og saftis, for da vet jeg at den ikke smelter.

 

Kan sitte med kuleis i en halvtime uten at den smelter. Jævlig digg.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...