Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror heller jeg hadde lagt slik innsats i noe kjøtt med litt mer smak.

 

Mamma spiser bare svin, kylling, kalkun og rød og hvit fisk, og ikke mye rød fisk heller. Sier at takket være leddigkten, kan hun ikke spise rødt kjøtt, så derfor ble det svin indrefilet. Ikke at vi hadde den i sous-vide-en i 40 timer heller, var vel bare 2 eller noe slikt. Ble fantastisk godt likevel. Rosa helt ut i kantene, og så bare bruna vi den i panna med nøttebrunt smør før den var klar til servering. Ganske greit når du vil ha kjøtt uten å måtte være i nærheten av kjøkkenet.

 

Gleder meg til minstesøss og typen inviterer på godt vilt eller storfe tilberedt i sous-vide-en.

Lenke til kommentar

Jeg ser bare ikke helt poenget med å bruke metoden når man uansett skal ha gjennomstekt kjøtt.

Poenget er at man får et perfekt tilberedt kjøttstykke veldig lett. SV handler ikke om at det er så praktisk men heller å perfeksjonere matlagingen. SV tar ofte lengere tid en å bare hive det på grillen eller i stekepannen, men til gjengjeld kan du regulere temperaturen nøyaktig og få et godt resultat.

Lenke til kommentar

En slik en; http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/pieces-675/evalon-wool-hat-677543-14/

Har classy nok stil til å gå med hatt, men nå har jeg myyye forskjellig i klesskapet mitt. Må bare finne gutsen til å gå med det. Vurderer å kjøre på med hatt neste gang jeg er på byen. Får komplimenter for klesstilen min rett som det er, så burde vel egentlig ikke være noe problem å gå med det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sånne hatter egentlig, mest de store. Har en lookalike fra Breakfast at tiffany's, men den funker bare med sort kjole egentlig. Har brukt den et par ganger, men det har vært formelt. Har en sånn hatt, og folk generelt kler sånne, så jeg er sikker på at den sitter kjempe fint på deg!

Lenke til kommentar

Hatt er i 99,99% av alle tilfeller grusomt.

Hver sin smak. Men det kan fort bli grusomt om man ikke kombinerer med de rette klærne.

 

Jeg har ikke sånne hatter egentlig, mest de store. Har en lookalike fra Breakfast at tiffany's, men den funker bare med sort kjole egentlig. Har brukt den et par ganger, men det har vært formelt. Har en sånn hatt, og folk generelt kler sånne, så jeg er sikker på at den sitter kjempe fint på deg!

Ah. Nei, har ihvertfall ikke guts til å gå med store hatter. Holder meg til de små, slik som den der. Spent på å se hvordan den sitter på. Skal ihvertfall gi det en sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...