Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tapes er kjekt, det. Gikk igjennom "samlingen" i ste for og få en viss oversikt over hva jeg eier. Mye kult! Sigh - Infidel Art-boksen er tøffest.

Burde gjøre det samme, registrere på Discogs. Aner ikke hva som er tøffest hos meg, men 666 LPen og Rituell Katarsis demoen var mest knot. Tror jeg brukte over to år med daglig søking for å få tak i sistnevnte.
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hlt hypen av Games of Thrones :ph34r:

Vel, det er en stor og god produksjon, det er godt skrevet, det appellerer til alle, den er høyst uforutsigbar og den bryter med alle de tradisjonelle elementene. Jeg vet ikke helt hva Coa mener med at det er en god serie, men ikke mer, for de aller beste seriene er vel også i like stor grad hypet opp, og det var god grunn.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har e.

Aner ikke hvor mye w skjermkortet har oppgitt, men hvis det er 600-750w så holder det sikkert med en 750w nå, men hvis du vil ha PCen en stund vil du helst gå opp til 8-850w, spesielt hvis du har et lite kabinett, siden strømforsyninger blir varme dess mer som blir brukt i prosent. I tillegg blir de svakere med tiden. Lykke till :)

Lenke til kommentar

I går var jeg ute i skogen i litt under 2 timer og fant ut at min barndomssalat var veldig grønn, men at den langt i fra er det nå. Og så testa vi sous-vide-en til typen til minstesøss og laget et herremåltid ut av en idrefilet av svin. Fredag sov jeg vel egentlig bort da jeg kom hjem fra jobb, og i dag har det bare vært chilling med musikken på full vreng og strategispill. Regner fortsatt med å komme meg ut i løpet av ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...