Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått engelskordbok, akkurat hva jeg ønsket meg!

Grattis:D hvor gammel?

Takk. Altfor ung til å være her, i alle fall :p

Sikkert kjekt med bursdag og alt det der, iallefall hvis du får kake.

Eneste kjekke med bursdag er god kake.

Sikker på datoen er riktig i dag eller?! :p:wee:

Men gratulerer med dagen! :w00t::fun:

Hahahah :p Takker! :D

Så på klokka den 2. og tenkte "faen, er ikke det på lørdag?". Har lagt inn andre tidssoner på klokka på dataen, så datoen driver og fjusker.

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Fangende tittel. Hva handlet den om, var den bra?

Den var fantastisk.

Handler om streiferen Sune fra skogen som farter rundt i Norden (handlingen utspinner seg på Øst- og Sørlandet) hvor han tar seg inn i hytter når han trenger annen mat enn det skogen gir ham, eller hvis det er dårlig vær. I tillegg til at lovens lange arm jakter på ham for mer enn hytteinnbrudd, jobber han også litt med diverse MC-gjenger og får plutselig en interessant, gul gnom i fanget. De farter rundt, han fra skogen og den sprø og gule, langs kysten i lånte båter, og når forfatteren skriver, er det slik at jeg kan høre bølgene bruse og kjenne lukten av iskald sjøsprøyt, eller høre skogens stillhet og lukte blåbærlyng og bålkaffe. Veldig lett å drømme seg bort.

Lenke til kommentar

 

Where are you?
Are you hiding from me?
Are you still looking for things that no-one else can see?

Where are you?
Are you in some place that we cannot reach?
Are you bathing in moonlight or drowned on the beach?

Where are you?
Are you surrounded by things we cannot penetrate?
Is the cage you love the home you also hate?

Lenke til kommentar

Hatefulle januar, maksimalt med jobbing. La februar bli en måned full av LPer og tapes.

 

Vowels: Please elaborate. Trodde et lite sekund det var platemesse på Rockefeller igjen, men nope.

 

Tapes har jeg aldri fått taket på, men det er greit. Slippes som regel kun black/death/blabla-metall av østeuropeiske bands på kassett (som jeg har sett).

 

Ikke vil jeg ha kassettspiller inn i stereoracket heller :fun:

Endret av j--
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...