L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er det epilepsi du har.[/size]Nei, det er et hunnkjønn av arten Homo Sapiens som har brukernavnet Anfall her inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har en filetkniv og en fiskekniv av porselen. Fantastiske å jobbe med. Og snurring er fortsatt awesome. Gleder meg til å være mett frem til i morgen. Ble hjemmelaget chips og pølse her, med pestokesam. ^^ Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Japp, er kjempemorsomt, men liker virkelig ikke nye programlederen. Drew Carey var mye mer åkey. Hun nye prøver alt for hardt. Ingen kan slå Drew Carey, så hun har litt av et press på seg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Da må jeg vente å bli medlem i MJF igjen da, min egen feil jeg melte meg ut av MJF Endret 3. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ingen kan slå Drew Carey, så hun har litt av et press på seg. Japp http://www.youtube.com/watch?v=gaFQyJySGJ4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Merka jeg ble irritert av å høre på den evinnelige forklaringa hennes. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det som er døden for min del og. Samt "It's amazing to watch", i hver eneste intro. Drew sin "Take it away" er mye mer åkei Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja, men bitene uten hennes innblanding er jo allright. Colin og Ryan kan jo redde det meste. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Japp, selve skuespillerne er som regel supre, eneste er hosten for min del. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kan noen forklare meg hvordan et hovedkort kan være på et militært nivå? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Burkakari, kjøp deg en slik og se Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er jo noe helt annet. Fjasepropaganda for ordinære hovedkort. TUF, du liksom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg føler meg heldig som er i live etter flyturen min hjem. Det var så mye turbulens at jeg lettet fra setet pga flyet falt rett ned. Oooh my god. Du hadde nok overlevd uansett. Selv uten korrekt brukernavn og avatar Husker jeg fløy Trondhjem - Ålesund - Bergen - Stavanger en gang på 90-tallet. I en turboprop fra SAS, usaklig morsomt for oss tre barna som satt på nest bakerste rad og hoia og lo av turbulensen, mye mulig verre for de andre passasjerene som var kvalme og likbleke. Jeg har bare gode minner og hoier fortsatt inni meg når det blir kraftig turbulens. Det er jo noe helt annet. Fjasepropaganda for ordinære hovedkort. TUF, du liksom. Ja, jeg lurer veldig på TUF selv. Vil ikke si at verken hovedkortet mitt eller pappa sitt er noe særlig TUF. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 No sleep tonight (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Masse søvn her. Blekka i titida, våkna en gang mellom fem og halv seks. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ville sove, men dama mi holdt meg våken... nå sovna ho og jeg er klarer ikke sove. Life's hard. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ferdig på jobb om 5 min. Gud nå skal senga bli god Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har nettopp begynt på jobb og føler jeg kunne sovnet oppå tastaturet. Skal bli godt å sove litt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Nettopp lest ut "Natten drømmer om dagen". Får se om jeg hiver meg på enda noen indianerbøker, leser om Cæsars gallerkriger eller gir meg i kast med en av Erik Bye-biografiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg