j-- Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er ikke noe å utbeine kjøtt med, men sitter med inntrykket at med mindre du mister de ned i flisgulvet, eller slår de mot bein/stål, så holder de seg helt fine i lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sålenge det innebærer at dere lager mat til meg og jeg får det servert, så kan dere fint være "best". This. This. This! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Har en filetkniv og en fiskekniv av porselen. Fantastiske å jobbe med. Og snurring er fortsatt awesome. Gleder meg til å være mett frem til i morgen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg føler meg heldig som er i live etter flyturen min hjem. Det var så mye turbulens at jeg lettet fra setet pga flyet falt rett ned. Oooh my god. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Oooh, nice. Det er da det er gøy å fly. Dash 8-400 eller var det enda mindre? Dash 8-100 er gøy å fly i turbulens. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg føler meg heldig som er i live etter flyturen min hjem. Det var så mye turbulens at jeg lettet fra setet pga flyet falt rett ned. Oooh my god. 20 minutter til boarding her. Haaater turbulens. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Oooh, nice. Det er da det er gøy å fly. Dash 8-400 eller var det enda mindre? Dash 8-100 er gøy å fly i turbulens. Vel, jeg som er redd for å fly fra før av synes ikke det var særlig gøy. Dash 8-400? Det var et vanlig fly fra Norwegian, vet ikke hva de heter, jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) OSL-TRD? Tipper 737-800 eller 737-300. Mest sannsynlig -800. Endret 3. januar 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 OSL-TRD? Tipper 737-800 eller 737-300. Mest sannsynlig -800. Stemmer. 737-800 høres ritkig ut, mener å huske at jeg hørte det over høyttaler-anlegget da vi skulle lette. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 QI Uncut og ostesmørbrød. Gutten som skal kose seg, det er meg. hvor fant du QI uncut? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 hvor fant du QI uncut? Hva er QI uncut du?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) hvor fant du QI uncut?Jeg heiste sjørøver-flagget og tok et tokt i en svensk bukt. Bruker vanligvis en annen tracker, men av en eller annen grunn var den ikke lagt ut der denne gangen. Endret 3. januar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hva er QI uncut du?? QI er et genialt spørreprogram med sære fakta med Stephen Fry som programleder. Det fulle navnet er Quite Interesting (spellcheck?) På fredager går det som en halvtimes-program, men på søndag går det en Uncut-variant som er ca. et kvarter lenger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 QI er et genialt spørreprogram med sære fakta med Stephen Fry som programleder. Det fulle navnet er Quite Interesting (spellcheck?) På fredager går det som en halvtimes-program, men på søndag går det en Uncut-variant som er ca. et kvarter lenger. Takk trude det var noe å drikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 QI er et svært godt underholdningsprogram, med perler som følgende: og 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Vel, jeg som er redd for å fly fra før av synes ikke det var særlig gøy. Samme her, men det var overraskende lite turbulens. Hurra! Nå som dere er inne på gode underholdningsprogram, er Whose Line Is It Anyway tilbake? EDIT: Oi, det er visst lenge siden det kom ut nye episoder. Dobbelthurraaaa! Endret 3. januar 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Oooh, nice. Det er da det er gøy å fly. Dash 8-400 eller var det enda mindre? Dash 8-100 er gøy å fly i turbulens. Tok meg en tur med Dash 8 100/200, hele stabiliteten til flyet går til helvete når de tar ut landingshjulene, fornøyelige saker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nei, med Anfall. Er det epilepsi du har. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Samme her, men det var overraskende lite turbulens. Hurra! Nå som dere er inne på gode underholdningsprogram, er Whose Line Is It Anyway tilbake? EDIT: Oi, det er visst lenge siden det kom ut nye episoder. Dobbelthurraaaa! Japp, er kjempemorsomt, men liker virkelig ikke nye programlederen. Drew Carey var mye mer åkey. Hun nye prøver alt for hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg