sevs Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Warning: Jeg har kort lunte. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 DET ER HELG FOR FUCKS SAKE!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er så kåt nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er så kåt nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Stakkar. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Warning: Jeg har kort lunte. Kult. Jeg har en fyrstikk. Skal vi leke? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Greit å dra hjem tidlig fra jobb også. Når jeg kommer 20 min før jeg skal. Ikke for det, jeg har brukt mesteparten av dagen på å sose rundt og ikke stirre på en skjerm. Hodepine og irriterte øyne er gøy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er så kåt nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.Runk. Det er ikke verre enn det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Greit å dra hjem tidlig fra jobb også. Når jeg kommer 20 min før jeg skal. Ikke for det, jeg har brukt mesteparten av dagen på å sose rundt og ikke stirre på en skjerm. Hodepine og irriterte øyne er gøy! Planer for helgen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er så kåt nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Gå til Kina med 100,- og få deg 1000 ligg. + Aids 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sitte hjemme med mine 71 kr på kontoen. Sånn bortsett fra en tur på posten i morgen for å hente noen greier jeg bestilte i fjor. Hvordan det? Kommer du sørvestover og vil leke / fylle opp minnekortet med Tom Waits / teste godstolen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Runk. Det er ikke verre enn det. Så kåt at jeg ikke klarer å få av meg buksa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Sitte hjemme med mine 71 kr på kontoen. Sånn bortsett fra en tur på posten i morgen for å hente noen greier jeg bestilte i fjor. Hvordan det? Kommer du sørvestover og vil leke / fylle opp minnekortet med Tom Waits / teste godstolen? Nei, jeg var hjemme hele jula og hørte zip fra den kanten overhode. Skal bare chille sjæl. Lage Shepards pie i kveld da. ^^ Så kåt at jeg ikke klarer å få av meg buksa. Så kom i buksa, er nok ikke første gangen det har skjedd deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Så kåt at jeg ikke klarer å få av meg buksa.Bruk en kraftig nok vibrator til å gi deg orgasme gjennom buksa. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Så kom i buksa, er nok ikke første gangen det har skjedd deg. Hvordan i helvete vet du det? Faen, så lei av den stalkinga! Bruk en kraftig nok vibrator til å gi deg orgasme gjennom buksa. Der sier du noe. Får bruke en gamepad med rumble. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Om du ikke liker stalking så må du si fra. Nå som jeg vet det kan jeg gi beskjed videre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Ok, da. Jeg innrømmer det, jeg liker det. Føler meg viktig, og er en sucker for oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nei, jeg var hjemme hele jula og hørte zip fra den kanten overhode. Skal bare chille sjæl. Lage Shepards pie i kveld da. ^^ Andre var du vel bakfull, tredje var jeg i Trondhjem, fjerde sov jeg bort, femte likeså, sjette var jeg først på jobb og så hadde vi gjester, nyttårsaften var du i Trondhjem, første var jeg uggen, andre satt jeg og leste og i dag har jeg vært på jobb. Så …Påske? Wagner og Sigrid kommer da. Blir snurring her, resten av familien spiser wok med laks, så da lager jeg noe snadder ingen av de spiser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Wok med laks er faen meg digg. Mat for ekte mannfolk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Andre var du vel bakfull, tredje var jeg i Trondhjem, fjerde sov jeg bort, femte likeså, sjette var jeg først på jobb og så hadde vi gjester, nyttårsaften var du i Trondhjem, første var jeg uggen, andre satt jeg og leste og i dag har jeg vært på jobb. Så …Påske? Wagner og Sigrid kommer da. Blir snurring her, resten av familien spiser wok med laks, så da lager jeg noe snadder ingen av de spiser. Påske blir bra! Snu Snurring eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg