Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Greit å dra hjem tidlig fra jobb også. Når jeg kommer 20 min før jeg skal. Ikke for det, jeg har brukt mesteparten av dagen på å sose rundt og ikke stirre på en skjerm. Hodepine og irriterte øyne er gøy! :D

Planer for helgen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sitte hjemme med mine 71 kr på kontoen. Sånn bortsett fra en tur på posten i morgen for å hente noen greier jeg bestilte i fjor.

Hvordan det? Kommer du sørvestover og vil leke / fylle opp minnekortet med Tom Waits / teste godstolen?

Nei, jeg var hjemme hele jula og hørte zip fra den kanten overhode.

Skal bare chille sjæl. Lage Shepards pie i kveld da. ^^

Så kåt at jeg ikke klarer å få av meg buksa.

Så kom i buksa, er nok ikke første gangen det har skjedd deg.

Lenke til kommentar

Nei, jeg var hjemme hele jula og hørte zip fra den kanten overhode.

Skal bare chille sjæl. Lage Shepards pie i kveld da. ^^

Andre var du vel bakfull, tredje var jeg i Trondhjem, fjerde sov jeg bort, femte likeså, sjette var jeg først på jobb og så hadde vi gjester, nyttårsaften var du i Trondhjem, første var jeg uggen, andre satt jeg og leste og i dag har jeg vært på jobb.

Så …Påske? Wagner og Sigrid kommer da. :p

Blir snurring her, resten av familien spiser wok med laks, så da lager jeg noe snadder ingen av de spiser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Andre var du vel bakfull, tredje var jeg i Trondhjem, fjerde sov jeg bort, femte likeså, sjette var jeg først på jobb og så hadde vi gjester, nyttårsaften var du i Trondhjem, første var jeg uggen, andre satt jeg og leste og i dag har jeg vært på jobb.

Så …Påske? Wagner og Sigrid kommer da. :p

Blir snurring her, resten av familien spiser wok med laks, så da lager jeg noe snadder ingen av de spiser.

Påske blir bra! Snu

Snurring eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer så godt. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...