MR SPEED Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Endelig fikk jeg sendingsbekreftelse fra coolfun da, men fra homeenter blir det vel år å dag før jeg ser noe epost da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Digg med Grandis og Hamar julebrus til "dessert" Blir så forbanna på en omsorgsbase , de har stelt i stand jævelskap bare pga en av beboerne har solgt et par flasker vin (de drikker ikke vin , faktisk blir kjæresten hennes dårlig av å drikke det.....dessuten har de fått vin før som ble dårlig pga den sto for lenge , gikk ut av dato) til faren min....de har ingen verdens ting med hva hun skal gjøre med sin egen julegave (så fremt det ikke er noe ulovlig.....drugs osv , det er en helt annen sak) , de hadde neppe godtatt å måtte gi fra seg sin egen julegave sånn uten videre......niks , glem det > : ( "nei , dere skal ikke gi bort julegavene".....det er fordi dere skal ha kloa i flaskene *selv* , gratis......ikke for noe annet , det er der skoen trykker......jeg er ikke født i går og ser lunta på lang avstand , ikke *prøv* dere med bullskitt !!! Er som de utnytter beboerne....... Tror den omsorgsbasen skal ta det jævlig kuli , samme med et lokalt arb senter....de har nemlig trakkassert en tidligere arbeider i flere år og vedkommende har skrevet ned/dokumentert ALT som har skjedd , helt uetisk og ulovlig. De er bare SÅ føkka i en eventuelt rettsak lol Omsorgsbasen kom forresten bort og begynte å syte mht røyking til denne tidligere arbeidern , han bare nevnte at drikking var en synd så ble det stilt der i gården lol (han vet oxo at de har kjøpt alko i arb tid , det er jo strengt talt ikke lov) Selv hadde jeg nok kjeppjagd de , det får faen meg være grenser.....og dette skal være en omsorgsbase ! Endret 2. januar 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 QI Uncut og ostesmørbrød. Gutten som skal kose seg, det er meg. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg koste meg nettopp i badekaret her hjemme. Det er deilig å ha ferie. Spesielt artig er det å gjenoppta hobbyen min, som går ut på å fange promp med hendene i badekaret. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Digg med Grandis og Hamar julebrus til "dessert" Blir så forbanna på en omsorgsbase , de har stelt i stand jævelskap bare pga en av beboerne har solgt et par flasker vin (de drikker ikke vin , faktisk blir kjæresten hennes dårlig av å drikke det.....dessuten har de fått vin før som ble dårlig pga den sto for lenge , gikk ut av dato) til faren min....de har ingen verdens ting med hva hun skal gjøre med sin egen julegave (så fremt det ikke er noe ulovlig.....drugs osv , det er en helt annen sak) , de hadde neppe godtatt å måtte gi fra seg sin egen julegave sånn uten videre......niks , glem det > : ( "nei , dere skal ikke gi bort julegavene".....det er fordi dere skal ha kloa i flaskene *selv* , gratis......ikke for noe annet , det er der skoen trykker......jeg er ikke født i går og ser lunta på lang avstand , ikke *prøv* dere med bullskitt !!! Er som de utnytter beboerne....... Tror den omsorgsbasen skal ta det jævlig kuli , samme med et lokalt arb senter....de har nemlig trakkassert en tidligere arbeider i flere år og vedkommende har skrevet ned/dokumentert ALT som har skjedd , helt uetisk og ulovlig. De er bare SÅ føkka i en eventuelt rettsak lol Omsorgsbasen kom forresten bort og begynte å syte mht røyking til denne tidligere arbeidern , han bare nevnte at drikking var en synd så ble det stilt der i gården lol (han vet oxo at de har kjøpt alko i arb tid , det er jo strengt talt ikke lov) Selv hadde jeg nok kjeppjagd de , det får faen meg være grenser.....og dette skal være en omsorgsbase ! Har du smakt take away pizza fra one, virkelig digg pizza Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kjøpt meg Patch i dag, så skal snart fikse litt på jakka mi! *_* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Liker å mekke pizza selv, jeg. Da får jeg digg pizza. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg koste meg nettopp i badekaret her hjemme. Det er deilig å ha ferie. Spesielt artig er det å gjenoppta hobbyen min, som går ut på å fange promp med hendene i badekaret. Dæven, nesten verre enn latterblødningene mine. Oops, OOOPS. Nå ble det en stor load! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 *bilde*Najs selvportrett. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Dæven, nesten verre enn latterblødningene mine. Oops, OOOPS. Nå ble det en stor load! Det er ikke latter som er årsaken til blødningene dere jenter får. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Najs selvportrett. Shataaap, du er bare mesunnelig! Det er ikke latter som er årsaken til blødningene dere jenter får. Hva er det da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Shataaap, du er bare mesunnelig!Selvsagt er jeg misunnelig på deg. Du har pupper du kan leke med når som helst. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Selvsagt er jeg misunnelig på deg. Du har pupper du kan leke med når som helst. morsommere å ha en penis du kan navngi da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva er det da? Det må ha en sammenheng med at dere stort sett sitter på baken og klager. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kjøpe den robot valpen nå, digger roboter 110% 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 fysjom! jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: dere menn hadde vært helt fortapte uten oss Kjøpe den robot valpen nå, digger roboter 110% Gratulerer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Du mangler nudler, pus. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 fysjom! jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: dere menn hadde vært helt fortapte uten oss Gratulerer Takk, kjøpte den roboten bare for moro å ren nysgjerrighet å se åsen den fungerer da, den kommer ikke inn før 4\3 2014 så den måtte forhåndsbestilles nå da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 morsommere å ha en penis du kan navngi daDu kan jo navngi puppene dine. Jeg har navngitt Anfall sine. Den høyre heter Pia og den venstre heter Pernille. Forresten har jeg navngitt både kuken og ballene. Pikken heter Herrmann (uttales gjerne Herr Mann) og høyre og venstre ball heter henholdsvis Knoll og Tott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg