Kakebakelate Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor bli voksen? Blir jo bare mindre og mindre fritid. Student må jo være den optimale tilværelsen, sett bort fra økonomi og bosituasjon. Bare for å syte litt, satan hvor irriterende der å bytte mellom automat og manuellgir, under at jeg ikke har bråbremset flere ganger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Lurer på når jeg skal bli voksen. Ikke bli voksen ennå, jeg har ikke blitt voksen jeg er 11 år eldre en deg. Men kommer ikke bli voksen på lenge Endret 2. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg kaller min for "balltreet", men når du kaller din for "nudel" offentlig så synes jeg du er tøff. http://www.youtube.com/watch?v=5s6lJBLT1E8 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor bli voksen? Blir jo bare mindre og mindre fritid. Student må jo være den optimale tilværelsen, sett bort fra økonomi og bosituasjon. Jeg liker økonomien og bosituasjonen som følger med fast jobb. Det er også gull verdt å kunne legge fra seg jobben på jobb, og når man liker jobben sin er det null problem å bruke 8-10 timer der hver ukedag. Vil jeg ha fri, kan jeg jo bare avspasere eller ta ferie. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Så lenge bokseren går av så næh Så du liker ikke den gule bokseren min? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg liker økonomien og bosituasjonen som følger med fast jobb. Det er også gull verdt å kunne legge fra seg jobben på jobb, og når man liker jobben sin er det null problem å bruke 8-10 timer der hver ukedag. Vil jeg ha fri, kan jeg jo bare avspasere eller ta ferie. Trikset er å være voksen mens man er på jobb og barnslig hjemme. (Og så på sikt snike inn mer og mer barnslig på jobb uten at de andre merker det). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg liker økonomien og bosituasjonen som følger med fast jobb. Det er også gull verdt å kunne legge fra seg jobben på jobb, og når man liker jobben sin er det null problem å bruke 8-10 timer der hver ukedag. Vil jeg ha fri, kan jeg jo bare avspasere eller ta ferie. Sant, sant, sant, sant og sant! Akkurat derfor det er deilig å være ferdig med skolegang (for nå, i det minste) Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund. Da er jeg i følge din definisjon voksen, men mentalt sett er jeg ikke eldre enn 14 år, om jeg ikke må være det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund. Så jeg er voksen? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Så jeg er voksen? Utgått vare. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund. Gjelder det den her oxo, Robotvalp som reagerer på stemmer og håndbevegelser Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (Og så på sikt snike inn mer og mer barnslig på jobb uten at de andre merker det). NEI PLS IKKE Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Utgått vare. Hold meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Man er ikke voksen før man har fått kjøpt seg egen hund. Man er ikke voksen før man har kjøpt seg en katt Jeg kaller min for brody Endret 2. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Sant, sant, sant, sant og sant! Akkurat derfor det er deilig å være ferdig med skolegang (for nå, i det minste) Mm, det er mye frihet i penger! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg kaller min for brody Jeg har ikke noe nickname for min kølle. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Så du liker ikke den gule bokseren min? Nei, ikke egentlig. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hold meg Nei. Jeg har ikke noe nickname for min kølle. Og godt er det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nei. Og godt er det. Så hostile du var i dag da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg