Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tror vi må møtes før du kan s noe sånt! Faen, var du så full at du ikke husker det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Men ingenting som slår humoren i bl.a. South Park, Epic Movie og Scary Movie-filmene. Haha, hæ? Jeg vet ikke om du er seriøs eller tuller. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva om fargen faktisk er et kodespråk for jenter? Rosa = ta meg ømt og lidenskapelig Rødt = gjør deg klar for sexgudinnenSort = behandle meg som den skitne piken jeg er Da er nok diskusjon stedet får å lete etter penis for din del :] Sett 7 days to air? Dokumentar om South Park, og hvordan de jobber for å få ferdig en episode. Morsom å få med seg. En nerd er vel for opptatt med å mekke på PC'n sin for å kunne tilfredsstille dama. Har ikke sett den. Kan jeg se den online? Haha, hæ? Jeg vet ikke om du er seriøs eller tuller. Jeg er helt seriøs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bryr dere dere om fargen på trusa da?Både farge og utførelse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg er helt seriøs. Jeg tror deg ikke. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Faen, var du så full at du ikke husker det? Vi får gjenta det snart! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva om fargen faktisk er et kodespråk for jenter? Rosa = ta meg ømt og lidenskapelig Rødt = gjør deg klar for sexgudinnen Sort = behandle meg som den skitne piken jeg er En nerd er vel for opptatt med å mekke på PC'n sin for å kunne tilfredsstille dama. Har ikke sett den. Kan jeg se den online? Jeg er helt seriøs. Om fargen på trusa er plukket for å vise væremåte så er jenta tett nok til å ikke få pikk. Undersøkelse som viser til at IT-folk er best i senga: http://www.stuff.co.nz/technology/2433403/Nerds-make-the-best-lovers-survey Aner ikke, sjekk South Park Studios (eller hva nå den streame-siden til South Park heter). 09-Oct-2011 South Park 15x00 Six Days to Air: The Making of "South Park" 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg tror deg ikke. Kom hit og si det til ansiktet mitt. Hvis du tør. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 En nerd er vel for opptatt med å mekke på PC'n sin for å kunne tilfredsstille dama. Som nerd er jeg opptatt av at ting skal fungere. En PC som må mekkes på til stadighet er derfor uinteressant, på samme måte som en bil som til stadighet må på verksted. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kom hit og si det til ansiktet mitt. Hvis du tør. Meh. Broren min kan gjøre det for meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kommer snart, Nudel!... sa brura. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Kommer snart, Nudel! Jeg kaller min for "balltreet", men når du kaller din for "nudel" offentlig så synes jeg du er tøff. Endret 2. januar 2014 av j-- 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ja, var litt snill når jeg kalte den nuddel, for den er ikke bare tynn, den er kort og. Men fikk litt bedre selvtillit av å velge noe som er så utrolig langt som en nuddel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jepp, og ikke mange andre som kan skryte av hvor mye krøll det er på den. Du har et lite kunstverk mellom beina. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ikke rart jeg drar så mye damer. Kanskje ikke rart at de stikker så fort heller, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg kan ikke helt forstå det. Ikke alle damer liker en rask stikkesesjon, men vil da tro alle liker en øm omgang med korketrekkeren. De burde jo flokke rundt deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Da burde du glede deg til du blir voksen.Sa småripsa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Lurer på når jeg skal bli voksen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Lurer på når jeg skal bli voksen. Vi vokser aldri opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg