Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tull og tøys. South Park er barnehagehumor for voksne. Da burde du glede deg til du blir voksen. Var det gøy å gå på jobb igjen i dag? Nei, det var det ikke. I alle fall ikke etter ei natt med særdeles lite søvn. Tror aldri jeg har ligget og vridd meg så lenge uten å få sove. Hjalp da jeg flyttet inn på sofaen i firetida... Hva jobber du som? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Garantert bare en historie utad. Faen. Gråter. KOM! Beklager, null sympati herfra. Ta deg heller en runk til et bilde av Shearer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva jobber du som? Er sånn IT-ansvarligish. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er sånn IT-ansvarligish. Mange IT-folk på forumet. Hvis du ler av den her da er du trøtt http://www.youtube.com/watch?v=XXOOAwubPWU&app=desktop Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Mange IT-folk på forumet.Rart det der. IT-folk på et forum som startet som et rent hardware-nettsted. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Beklager, null sympati herfra. Ta deg heller en runk til et bilde av Shearer. Takk, det hjalp! For en mann, for en helt! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Rart det der. IT-folk på et forum som startet som et rent hardware-nettsted. Spennende. Hvor mange prosent av brukerne her inne er IT-personer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Spennende. Hvor mange prosent av brukerne her inne er IT-personer?Eksakt 48,8%. Family Guy er også gøy ^_^ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en greie for nerdete gutter. Indeed. Simpsons også, i grunn. Men ingenting som slår humoren i bl.a. South Park, Epic Movie og Scary Movie-filmene. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Herregud, neglelakken har flakka sinnsykt av og jeg gidder ikke legge ny. Jeg er så lat. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det går bra, finnes ikke heterofile menn som bryr seg om neglelakk. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Takk for støttende ord <3 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bryr dere dere om fargen på trusa da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Neida, den skal av uansett. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bryr dere dere om fargen på trusa da? Så lenge bokseren går av så næh Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bryr dere dere om fargen på trusa da? Bare på onsdager mellom 19.55 og 21.45. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Bryr dere dere om fargen på trusa da? Jeg liker rødt undertøy ^^ 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Så lenge bokseren går av så næh Neste gang vi treffes skal jeg feste boxeren med superlim kun for å erte deg. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Neste gang vi treffes skal jeg feste boxeren med superlim kun for å erte deg. Tror vi må møtes før du kan s noe sånt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg har en greie for nerdete gutter. Indeed. Simpsons også, i grunn. Men ingenting som slår humoren i bl.a. South Park, Epic Movie og Scary Movie-filmene. Da er nok diskusjon stedet får å lete etter penis for din del :] Sett 7 days to air? Dokumentar om South Park, og hvordan de jobber for å få ferdig en episode. Morsom å få med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg