Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Garantert bare en historie utad. Faen. Gråter. KOM! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Viste ikke at Fergie spillte fotball. høhøhøhøh 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Begynner å bli en del år siden den episoden da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Sitter fremdeles i brystet. Husker når det skjedde jeg, så jo kampen. Kastet meg rett på sykkelen og syklet til sentrum siden vi ikke hadde hustelefon hjemme, og ringte noen Man Utd-fans som gikk i klassa mi og kjefta dem huden full. Hah, forbanna ja 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Herregud. I natt drømte jeg om Datasmurf. Det var da voldsomt så jeg skulle drømme om dere forumfolk da. Du blir tiltrukket og opphisset av abnormalitet? -------- Til dere som har Spotify tilgjengelig, kos dere med dette livesporet her: http://open.spotify.com/track/34eoK4ChCDPSZVYcKd2Ham Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Herregud. I natt drømte jeg om Datasmurf. Det var da voldsomt så jeg skulle drømme om dere forumfolk da. Rawr? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg blir visst sint i dag også. Jeg prøvde å melde meg opp til et kurs i tysk, men høyskolen tilbyr visst ikke det siste tyskkurset i år, så jeg må klare meg uten. Jeg kan ta kurset neste år, men siden jeg skal til Tyskland på utveksling til høsten, ville jeg foretrukket å lære så mye som mulig i forkant. Jaja, i det minste kan jeg fortsette med fransk og får sponset en tur til Paris av skolen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Rawr! Woop! Jeg blir visst sint i dag også. Jeg prøvde å melde meg opp til et kurs i tysk, men høyskolen tilbyr visst ikke det siste tyskkurset i år, så jeg må klare meg uten. Jeg kan ta kurset neste år, men siden jeg skal til Tyskland på utveksling til høsten, ville jeg foretrukket å lære så mye som mulig i forkant. Jaja, i det minste kan jeg fortsette med fransk og får sponset en tur til Paris av skolen. Kan du ikke lære deg tysk på egenhand? Kjøpe et språkkurs elns. Fatter sitter titt og ofte limt foran macen i flere timer mens han prater spansk til den, noe jeg vil anta er et språkkurs. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg blir visst sint i dag også. Jeg prøvde å melde meg opp til et kurs i tysk, men høyskolen tilbyr visst ikke det siste tyskkurset i år, så jeg må klare meg uten. Jeg kan ta kurset neste år, men siden jeg skal til Tyskland på utveksling til høsten, ville jeg foretrukket å lære så mye som mulig i forkant. Jaja, i det minste kan jeg fortsette med fransk og får sponset en tur til Paris av skolen. Ikke bra å starte året med å være sint. Se på tyske filmer og skaff deg en tysk venn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Jeg snakker allerede akseptabelt bra tysk etter å lært språket tre år på videregående og ett år på høyskole, men skulle gjerne lært mer før jeg begynner å studere på tysk. Jeg skal selvfølgelig lese og høre mye mer tysk før jeg reiser, men det er lettere å gjøre det strukturert når man har forelesninger, arbeidskrav og eksamen. Og ja, filmer skal jeg også se. Jeg kjenner allerede et par tyskere og klarer sikkert å finne noen tysktalende utvekslingsstudenter hvis jeg vil. Endret 2. januar 2014 av Zarac Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Selvfølgelig gleder jeg meg. Hvis ikke jeg trodde utveksling ble artig, ville jeg heller blitt hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Føler jeg fikk mer ut av engelsk ved å se filmer og lese engelske bøker langt over min vanskelighetsgrad da jeg lærte meg engelsk enn ved bruk av lærere og skole, men jeg antar at kronisk repetering av de samme frasene og ordene også hadde noe for seg. Uansett, for å gjøre en lang historie kortere, var jeg på vgs flinkere i engelsk enn alle engelsklærerne jeg hadde og endte nå og da opp med å være den som underviste klassen i korrekt uttale og hvilke grammatiske feil de burde unngå. Prøvde også å drille dem i oxford comma, men det er lettere sagt enn gjort, selv om det gjør alt så mye mer forståelig og strukturert. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 South Park er det beste som noen gang er blitt laget. Selvfølgelig gleder jeg meg. Hvis ikke jeg trodde utveksling ble artig, ville jeg heller blitt hjemme. Vil du heller bli hjemme? ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 South Park er det beste som noen gang er blitt laget.Tull og tøys. South Park er barnehagehumor for voksne. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Var det gøy å gå på jobb igjen i dag? Nei, det var det ikke. I alle fall ikke etter ei natt med særdeles lite søvn. Tror aldri jeg har ligget og vridd meg så lenge uten å få sove. Hjalp da jeg flyttet inn på sofaen i firetida... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nei, så klart ikke, Nudelpus. Føler jeg fikk mer ut av engelsk ved å se filmer og lese engelske bøker langt over min vanskelighetsgrad da jeg lærte meg engelsk enn ved bruk av lærere og skole, men jeg antar at kronisk repetering av de samme frasene og ordene også hadde noe for seg. Uansett, for å gjøre en lang historie kortere, var jeg på vgs flinkere i engelsk enn alle engelsklærerne jeg hadde og endte nå og da opp med å være den som underviste klassen i korrekt uttale og hvilke grammatiske feil de burde unngå. Prøvde også å drille dem i oxford comma, men det er lettere sagt enn gjort, selv om det gjør alt så mye mer forståelig og strukturert. Ja, å bli eksponert ufrivillig mye hjelper jo på når man skal lære språk. Men det er litt mer vrient med tysk. Det frister ikke så mye å se Derrick på NRK hver dag. Jeg har heldigvis funnet noen artister på youtube som jeg kan høre på og for øyelikket har jeg lånt en tysk bok som heter "Schneewittchen muss sterben" (Snøhvit må dø) som jeg skal lese etter hvert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tull og tøys. South Park er barnehagehumor for voksne.#justslimdathings 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hater ruteplanleggeren til Skyss. Måtte gå i over et kvarter for å komme dit jeg skulle etter å ha fulgt den. Da jeg kom frem så fant jeg at jeg hadde bare trengt å gå 50 meter om jeg hadde tatt en annen buss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg