Llandari Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er ikke bare deg. I følge en artikkel jeg leste så kjøpes det færre, men dyrere fyrverkeriartikler. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er ikke bare deg. I følge en artikkel jeg leste så kjøpes det færre, men dyrere fyrverkeriartikler. Det synes jeg er helt OK. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er ikke bare deg. I følge en artikkel jeg leste så kjøpes det færre, men dyrere fyrverkeriartikler. 1190 tonn fyrverkeri i 2013, mot 1340 tonn i 2012. Verdien 20 millioner kroner – opp 1,9 millioner fra 2012. http://goo.gl/s8v0wC Magefølelsen var vist ikke så feil. Sikkert en fin stopper da tollvesenet er sikkert ganske nazi med svensk-kjøpt fyrverkeri. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det hadde faktisk vært ganske fett å være med på. Lenge siden sist, kan man si. I alle fall lenge siden jeg har vært på et ordentlig, illegalt rave. Vi hadde et lovlig rave på Steinkjer for noen år siden, men det var ikke helt det samme. Selv med hvite klær, glowsticks og flere DJ-er fra det ganske land. Det var nok ikke et lovlig raveparty nei. Har vært flere av dem i Trondheim den siste tiden. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Går det ann å blokke en bruker slik at innleggene ikke vises? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Mener bestemt at det går, men husker ikke eksakt hvordan. Mulig det gjøres i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det var nok ikke et lovlig raveparty nei. Har vært flere av dem i Trondheim den siste tiden. Huh. Hadde vært stilig og fått med seg i grunn. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Noen som spiller Quizkampen her? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Går det ann å blokke en bruker slik at innleggene ikke vises? Gå inn i kontrollpanelet, legg til brukeren under "ignorerte medlemmer" Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nyttår twats. Håper dere hadde det fint. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg blir sint. Av en eller annen grunn kunne jeg ikke se iPhonen min i "Datamaskin" etter at jeg lastet ned den nyeste oppdateringen. Så nå har jeg brukt lang tid på å finne ut hvordan jeg kan overføre gamle bilder til PC-en via iCloud eller Dropbox mens både programmene, iPhonen og PC-en har vært lite samarbeidsvillige. Da jeg endelig fikk det til, da dukket plutselig iPhonen opp under "Datamaskin", slik at jeg enkelt kan kopiere bilder på gamlemåten, mens Dropbox satte igang en opplastingsprosess som sikkert vil ta timer. Faen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 snip snap rage Jeg lever lykkelig med min Samsung Galaxy Young. Null problemer enda, og jeg satser på å ha den i minst to år til. 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg blir sint. Av en eller annen grunn kunne jeg ikke se iPhonen min i "Datamaskin" etter at jeg lastet ned den nyeste oppdateringen. Så nå har jeg brukt lang tid på å finne ut hvordan jeg kan overføre gamle bilder til PC-en via iCloud eller Dropbox mens både programmene, iPhonen og PC-en har vært lite samarbeidsvillige. Da jeg endelig fikk det til, da dukket plutselig iPhonen opp under "Datamaskin", slik at jeg enkelt kan kopiere bilder på gamlemåten, mens Dropbox satte igang en opplastingsprosess som sikkert vil ta timer. Faen. Føler plutselig at denne ble relevant: Vel, windows og iphone...shit happens. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fanboiiism=æsj Vi har forskjellige produkter for forskjellige brukere. Deal with it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Så mett. Så utrolig mett. *legge seg ned for å dø* Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fanboiiism=æsj Vi har forskjellige produkter for forskjellige brukere. Deal with it. Jammen, den eine er bedre enn den andre, fordi den er bedre. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Jammen, den eine er bedre enn den andre, fordi den er bedre. Nei Endret 1. januar 2014 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg