Cakenommy Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nja. Er ikke bare type "champis og sigar"-fester jeg er invitert til. Står mellom fem stk atm. Ser an formen for hva jeg er med på, etter jeg har spist mat og greier. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal gå rundt i gamle nabolaget å synge julesanger og forhåpentligvis få alkohol i koppen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Noen som vet hvordan man, på en enkel måte, kan unlike mange sider på Facebook? Er vel rundt 2000. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ser ut som det blir raveparty dette året. Blir skøy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Seint ute? Lol, det var nok nyttårsaften. Var en av de aftene... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ser ut som det blir raveparty dette året. Blir skøy! Det hadde faktisk vært ganske fett å være med på. Lenge siden sist, kan man si. I alle fall lenge siden jeg har vært på et ordentlig, illegalt rave. Vi hadde et lovlig rave på Steinkjer for noen år siden, men det var ikke helt det samme. Selv med hvite klær, glowsticks og flere DJ-er fra det ganske land. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Godt nytt år rasshøl. Om du føler denne var ment til deg var det nok det. Dere andre : Bare godt nytt år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Takk det samme!Til alle andre og. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Happy nyttår. For min del tilbrakte jeg 45 min under en dyne i en vindusløs gang med høy musikk og sang vilt og uhemmet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nyttår ^^ Har dere noen kule nyttårsforsetter? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Gøtt år. Godt nyttår ^^Har dere noen kule nyttårsforsetter? 1. Trene mer og 2. tvitre mer/youtube/etc 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvorfor ikke damen? Isåfall "dama mi" ikke "damen min" Blir veldig femenint med det siste. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nyttår, skal iallefall bli deilig med årets første blund. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) God nytt år ja. Rasshøl og alle som en. Følg oss ut følg oss ut, over mo og myr der hvor veien svinger seg i skoooogens eeeeventyyyyyr Endret 1. januar 2014 av Fasit 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Godt nyttår ^^ Har dere noen kule nyttårsforsetter? begynne å trene skikkelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Så ble det fest og rølp likevel. Fant et band midt inni den rølpete mengden av eiendomsmeglere og advokater, og slang de et par gitarer, og plutselig slapp vi å høre Bieber og Rihanna også. Helmaks! Og jeg fant ut det jeg lenge hadde trodd at en flaske Moët langt i fra er nok til å få meg noe mer på en snurr enn brisen, så jeg burde tatt med meg ei flaske cognac om ikke annet. Ja ja, gjort er gjort, og festen var bra. Godt nyttår ^^Har dere noen kule nyttårsforsetter? Nytt godtår. Få meg dame og få meg fast jobb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Elsker det når jeg mp leke psykolog for fulle folk som får en krise plutselig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 *gjespe* God morgen i det nye året Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja du kan så si. Er det bare meg eller sender vi opp mindre og mindre raketter på nyttårsaften? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg