Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes folk har for mange meninger rundt klær og utseende. Ting hadde vært mye bedre om man fikk gå som man ville uten at noen hadde brydd seg nevneverdig. Jeg liker ikke å gå rundt i dress, jeg finner det ukomfortabelt, ikke fordi dressen ikke passer, men fordi det er så langt fra meg som jeg kan komme. Jeg er en slubbert, en kanalje og en slabbedask, og å se ut som en lasaron passer meg utmerket. Det er komfortabelt.

Lenke til kommentar

Jeg synes folk har for mange meninger rundt klær og utseende. Ting hadde vært mye bedre om man fikk gå som man ville uten at noen hadde brydd seg nevneverdig. Jeg liker ikke å gå rundt i dress, jeg finner det ukomfortabelt, ikke fordi dressen ikke passer, men fordi det er så langt fra meg som jeg kan komme. Jeg er en slubbert, en kanalje og en slabbedask, og å se ut som en lasaron passer meg utmerket. Det er komfortabelt.

 

Det er meir som Kammizez seier, at det går meir på det å vere høflig(/vise at ein bryr seg osv), ved å kle seg skikkeleg. Klart, det er meir behagelig å gå i vanlege klede. Sjølv om eg kanskje finner penkle mindre behaglige, har eg ikkje noko problem med å gå med det dersom det passer betre til anledninga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mye mer komfortabelt å sitte med bena på bordet foran TVen, med en pizza i fanget, klærne fulle av tomatsaus og brus, mens jeg lar enhver lyd og lukt komme ut av kroppen min. Det er derimot veldig ukomfortabelt for alle som må være i nærheten av meg.

Om de virkelig elsker deg lar de deg ikke bare gjøre det, men gjør det sammen med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er meir som Kammizez seier, at det går meir på det å vere høflig(/vise at ein bryr seg osv), ved å kle seg skikkeleg. Klart, det er meir behagelig å gå i vanlege klede. Sjølv om eg kanskje finner penkle mindre behaglige, har eg ikkje noko problem med å gå med det dersom det passer betre til anledninga.

 

Bah, oppskrytt. Penklær er for noen få anledninger. 17. mai, noen timer på julaften, nyttårsaften rundt midnatt med champagne i en hand og lighter i den andre og om man blir invitert i bryllup / begravelse / konfirmasjon / dåp / navnefest.

 

Ellers trekker jeg i jeans / shorts blant folk. En sjelden gang chinos - som hvis jeg er i utlandet og det er varmt og jeg skal ut for å spise på en pen restaurant på kveldstid.

 

Er jeg hjemme og det er folk der, er det enten joggebukse eller shorts (går selvfølgelig aldri i joggebukse offentlig, det sier jo seg selv, og jeg har lite respekt for de som gjør det, akkurat som de som går med kamuflasjeklær uten å være i militæret eller være jegere og ute i skogen / på vei hjem fra jakt), og er jeg alene er jeg stort sett naken eller i undertøyet.

Lenke til kommentar

Ikke verst. Jeg har blitt invitert på to fester og ignorerer begge for å være hjemme og skyte opp fyrverkeri med familien. :p

Hovedsakelig fordi festene er i Trondhjem og jeg ikke har noen spesiell interesse av å ta drosje inn til Trondhjem med en flaske champis, en sigar og veldig mye sprit, for så å være usikker på om det går buss tilbake i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...