Melilot Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Folk må få lov til å gå som de vil mener jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er fortsatt et tegn på manglende folkeskikk å gå upassende kledd i formelle anledninger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Det handler ikke om man ikke skal få lov til å gå i det man ønsker, men det handler om å se framstå respektabelt. Enten det er ved å kle seg pent, eller ved å unngå raping, smatting, grising, og generelt alle andre "uhøfligheter". Endret 31. desember 2013 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg synes folk har for mange meninger rundt klær og utseende. Ting hadde vært mye bedre om man fikk gå som man ville uten at noen hadde brydd seg nevneverdig. Jeg liker ikke å gå rundt i dress, jeg finner det ukomfortabelt, ikke fordi dressen ikke passer, men fordi det er så langt fra meg som jeg kan komme. Jeg er en slubbert, en kanalje og en slabbedask, og å se ut som en lasaron passer meg utmerket. Det er komfortabelt. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg synes folk har for mange meninger rundt klær og utseende. Ting hadde vært mye bedre om man fikk gå som man ville uten at noen hadde brydd seg nevneverdig. Jeg liker ikke å gå rundt i dress, jeg finner det ukomfortabelt, ikke fordi dressen ikke passer, men fordi det er så langt fra meg som jeg kan komme. Jeg er en slubbert, en kanalje og en slabbedask, og å se ut som en lasaron passer meg utmerket. Det er komfortabelt. Det er meir som Kammizez seier, at det går meir på det å vere høflig(/vise at ein bryr seg osv), ved å kle seg skikkeleg. Klart, det er meir behagelig å gå i vanlege klede. Sjølv om eg kanskje finner penkle mindre behaglige, har eg ikkje noko problem med å gå med det dersom det passer betre til anledninga. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er mye mer komfortabelt å sitte med bena på bordet foran TVen, med en pizza i fanget, klærne fulle av tomatsaus og brus, mens jeg lar enhver lyd og lukt komme ut av kroppen min. Det er derimot veldig ukomfortabelt for alle som må være i nærheten av meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er mye mer komfortabelt å sitte med bena på bordet foran TVen, med en pizza i fanget, klærne fulle av tomatsaus og brus, mens jeg lar enhver lyd og lukt komme ut av kroppen min. Det er derimot veldig ukomfortabelt for alle som må være i nærheten av meg. Om de virkelig elsker deg lar de deg ikke bare gjøre det, men gjør det sammen med deg. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ingen kan vel elske Kammizez? Sånn bortsett fra meg da, for jeg elsker alle. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er vel derfor han trekker i finstasen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er meir som Kammizez seier, at det går meir på det å vere høflig(/vise at ein bryr seg osv), ved å kle seg skikkeleg. Klart, det er meir behagelig å gå i vanlege klede. Sjølv om eg kanskje finner penkle mindre behaglige, har eg ikkje noko problem med å gå med det dersom det passer betre til anledninga. Bah, oppskrytt. Penklær er for noen få anledninger. 17. mai, noen timer på julaften, nyttårsaften rundt midnatt med champagne i en hand og lighter i den andre og om man blir invitert i bryllup / begravelse / konfirmasjon / dåp / navnefest. Ellers trekker jeg i jeans / shorts blant folk. En sjelden gang chinos - som hvis jeg er i utlandet og det er varmt og jeg skal ut for å spise på en pen restaurant på kveldstid. Er jeg hjemme og det er folk der, er det enten joggebukse eller shorts (går selvfølgelig aldri i joggebukse offentlig, det sier jo seg selv, og jeg har lite respekt for de som gjør det, akkurat som de som går med kamuflasjeklær uten å være i militæret eller være jegere og ute i skogen / på vei hjem fra jakt), og er jeg alene er jeg stort sett naken eller i undertøyet. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Dette ga meg mange rare bilder i hodet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Høres ut som du har pådratt deg sjurssykdom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Urettferdig. Anfall vil ikke gå i de slutty klærne jeg vil ha henne til i kveld. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Urettferdig. Anfall vil ikke gå i de slutty klærne jeg vil ha henne til i kveld. Katastrofe. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Urettferdig. Anfall vil ikke gå i de slutty klærne jeg vil ha henne til i kveld. Skal de ikke av uansett? Endret 31. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ingen kan vel elske Kammizez? Sånn bortsett fra meg da, for jeg elsker alle.Om du elsker alle så føler jeg meg ikke særlig spesiell. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Du er spesiell for meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Det er vanskelig å bli elsket når alle bare vil ha kroppen min. Sexsymboler trenger også kjærlighet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Bestilt meg mat. Helt utmattet. Dropper vors ikveld, og drar rett til en av festene jeg har blitt invitert på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ikke verst. Jeg har blitt invitert på to fester og ignorerer begge for å være hjemme og skyte opp fyrverkeri med familien. Hovedsakelig fordi festene er i Trondhjem og jeg ikke har noen spesiell interesse av å ta drosje inn til Trondhjem med en flaske champis, en sigar og veldig mye sprit, for så å være usikker på om det går buss tilbake i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg