TheKims Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Den 31. så skal jeg drikke meg helseløs mens jeg gauler ut noe mega romantisk bullshitt til jeg finner kvinnen i mitt liv Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva skal alle den 31.? Noen planer? skal steke hel kalkun (for første gang, yikes), og være hjemme, sammen med noen venner. Barhylla står klar til angrep. Blir sikkert gøy Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal lage meg biff og se film til jeg sovner i sofaen! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva skal alle den 31.? Noen planer? Jeg skal være edru. Hva med deg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 skulle egentlig ha dratt til noen kompiser med dama, men han vi skulle være hos er visst opptatt også. så nå "sitter jeg fast" her hjemme med eldre folk oppe, og jeg og dama i tvstua nede Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 skulle egentlig ha dratt til noen kompiser med dama, men han vi skulle være hos er visst opptatt også. så nå "sitter jeg fast" her hjemme med eldre folk oppe, og jeg og dama i tvstua nede Det er jo koselig da :-) Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal drikke meg snydings. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Får besøk av et vennepar og ungene deres. Skal lage kalkunfilet i år. Har pleid å ha hel kalkun, men synes det er mye styr uten at man får så mye igjen for det. Deler av kalkunen blir som oftest tørr, og vi skjærer uansett opp før vi serverer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Blir nok til å gå et par enheter med tullevann samens med venner, ser de ikke igjen før til påske så. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Julaften feires med jobb i dag. Eneste feiring som skal gjøres er en sigar når klokken bikker midnatt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Julaften feires med jobb i dag. Eneste feiring som skal gjøres er en sigar når klokken bikker midnatt. Seint ute? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg fikk valget mellom å spise hos far og stemor, bli med mor og stefar til noen venner av familien eller bli med noen kompiser ut i byen hos far. Jeg sitter hjemme hos far nå, men jeg velger likevel å dra til mor og være alene i huset der, spise pizza og få besøk av en kompis etter hvert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva skal alle den 31.? Noen planer? Jeg skal innta kalkun med familien min og familien til bestekompisen min. Så stikker han på fest, mens jeg finner det mer interessant å være hjemme og fyre av fyrverkeriet og drikke tørr champagne, før jeg går inn igjen når alt fyrverkeriet er over og er asosial. Hurra. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Da sitter jeg å varmer opp på jobben med en 7eleven kopp med rom og sprite.30 min så er det rett ut ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg og samboeren skal være hjemme alene og feire i joggebukse. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Nesten så jeg kunne tenkt meg og møtt opp til middagen som jeg prøvde meg i går. Fin skjorte, rød bandana og bermudashorts. Ingenting annet. Det er tydeligvis ikke lov å gå kledd slik når man har gjester eller skal spise middag med familien, uten at jeg helt vet hvorfor. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Sikkert fordi de blir flau på dine vegne, siden det tross alt ser forferdelig mongo ut. Men jeg synes nå de skulle latt deg gå slik, jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ikke alle som liker å vise at barna deres er totalt ute av stand til å følge normal folkeskikk. 2 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Mangler man folkeskikk når man ikke kler seg etter normen? :o Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Spørs på anledningen, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg