Datasmurf Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvor er det du bor igjen, Datasmurf? Utenfor Trondhjem, lite sted kalt Orkanger, så langt kjent for Thamshavnbanen og Christian Thams. Sikkert noe annet ræl også, og sikkert noen kjente tullinger som er flinke i idrett. Fotballtreneren Nils Arne Eggen kommer fra nabobygda, 10 minutter unna. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Utenfor Trondhjem, lite sted kalt Orkanger, så langt kjent for Thamshavnbanen og Christian Thams. Sikkert noe annet ræl også, og sikkert noen kjente tullinger som er flinke i idrett. Fotballtreneren Nils Arne Eggen kommer fra nabobygda, 10 minutter unna. Hehe, eneste jeg forbinder Orkanger med er Nettbuss Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ille nok. Skjønt, de er ikke like ille som AtB og Tide. Men jeg må nesten spørre, hvorfor den forbindelsen? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 For et jevla kjøtthue den wak roboten er i Star Wars Clone Wars Season 5 Episode 10 Secret Weapons Preview da ha ha Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Sovepose er best. Just sayin Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) tips til pc skytespill der man bare skal skyte alt man ser? gjerne med bullettime og oppgraderinger. driter i historie. Hvis rambo var en spill hadde det vært midt i blinken Endret 29. desember 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Indeed lolUfint å være frekk mot de som ikke er så flinke med PC... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 tips til pc skytespill der man bare skal skyte alt man ser? gjerne med bullettime og oppgraderinger. driter i historie. Hvis rambo var en spill hadde det vært midt i blinken Serious Sam@Steam. Skyt på ALT du ser på samt humor så det hyler etter. Bullettime er gay og kjedelig. Ufint å være frekk mot de som ikke er så flinke med PC... Jeg vil det at det er heller mer en ideologisk LOL en rettet i mot pc-problemer. Linux -> Windows Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Men det stemmer forsåvidt også. Men du hellige satan jeg er mett etter julemiddag hos tante, sånt er ikke sunt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Serious Sam@Steam. Skyt på ALT du ser på samt humor så det hyler etter. Bullettime er gay og kjedelig. Jeg vil det at det er heller mer en ideologisk LOL en rettet i mot pc-problemer. Linux -> Windows litt kjiipt at det er monstre. litt kjiipt uten oppgraaderinger eller bulletime også. men takk likevel Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Svaret ditt er jo enkelt, Bulletstorm. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Oddsen er like vel stor for at jeg først drar til Festfossen og blir pære full i huset til en gammel doktor. Hah. Du får si ifra da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Skal gjøre det. Invitere deg med som spesiell gjest. Alle bare "Hvem er hu som Sjur har med?" og jeg bare "Dette er en Ida, og hu er awesome, så in your face, slekt og venner." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Sovepose er best. Just sayin Du har ikke prøvd hengekøye, da? Det vil jeg ha neste gang jeg overnatter i skogen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ille nok. Skjønt, de er ikke like ille som AtB og Tide. Men jeg må nesten spørre, hvorfor den forbindelsen? Gjennom jobb Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Alle bare "Hvem er hu som Sjur har med?" og jeg bare "Dette er en Ida, og hu er awesome, så in your face, slekt og venner." Høres bra ut! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Åsen nettlinje har du, den jeg har er dårlig. skal bytte etter jul til canal digital og nettlinja jeg skal ha er bredbånd 100 som koster 600.kr pr måned da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fab. Sto opp 7:19 trodde jeg. Viste seg at den var 8:19 og det oppdaget jeg ikke før nå, når jeg kom ut av dusjen for 4 minutter siden. Glad jeg har fleksibel tid og sjefer som forstår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Høres bra ut! Ja, det synes jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg