Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg drikker stort sett fra vannflaska, som jeg ikke har med meg. Jeg får vondt i hodet uten terminalbriller. Musikk er gull verdt i bakgrunnen. Og boka, vel, alle kan vel være enig i at det ikke er på natterstid i helga i romjula det er mest action på en gjennomsnittlig arbeidsplass i IT-bransjen.

Og mobiltelefon må legges igjen utenfor.

Sleng på en avbrutt finnbiff-koma og det faktum at jeg våkna halv seks i dag, så har du oppskrifta på den kjipeste nattevakta på lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den boken virker ikke så veldig praktisk at det gjør noe. Det beste stedet å lagre hemmelig informasjon er og vil alltid være vår egen hjerne. Og skulle den være så uheldig å glemme den informasjonen, er det nest beste alternativet en elektronisk fil som er passordbeskyttet. Ett passord bør man i det minste klare å huske.

Lenke til kommentar

Jeg vil også ha pinneraketter!

Har bare 1000 kr på kontoen, så vi får se hva jeg gjør. Raner sparebøssa, sikkert. Trenger heldigvis ikke kjøpe mer enn at det holder for oppskyting i år, da jeg har et par bomber og noen batteri liggende fra før av til å leke meg med utenfor fyrverkeri-sesongen. Så lenge jeg ikke sender det opp, satser jeg på å unngå bøtene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...