Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Må være en avslappende vakt hvis du til vanlig drikker alt det der. Du får bare surfe som en gud på telefonen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Vel, jeg drikker stort sett fra vannflaska, som jeg ikke har med meg. Jeg får vondt i hodet uten terminalbriller. Musikk er gull verdt i bakgrunnen. Og boka, vel, alle kan vel være enig i at det ikke er på natterstid i helga i romjula det er mest action på en gjennomsnittlig arbeidsplass i IT-bransjen. Og mobiltelefon må legges igjen utenfor. Sleng på en avbrutt finnbiff-koma og det faktum at jeg våkna halv seks i dag, så har du oppskrifta på den kjipeste nattevakta på lenge. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg er tilbake etter en "liten" pause på noen år. Klarte ikke en gang å huske passordet og måtte lage meg en ny bruker. Nei, se! Det var et kjent navn. Velkommen tilbake, Mirann. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Lapp? Nei nei, alle "eldre" folk på jobben skriver det ned i en liten bok hvor de har alle sine passord. Det er det aller beste. Like this: http://www.amazon.ca/Personal-Internet-Address-Password-Organizer/dp/1441303251 Den boka virker mer beleilig for den som vil ha tak i ens mørkeste hemmeligheter enn eieren av den. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Den boken virker ikke så veldig praktisk at det gjør noe. Det beste stedet å lagre hemmelig informasjon er og vil alltid være vår egen hjerne. Og skulle den være så uheldig å glemme den informasjonen, er det nest beste alternativet en elektronisk fil som er passordbeskyttet. Ett passord bør man i det minste klare å huske. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Omg, er det engang et spørsmål.... *sikle* Hovedfaktoren er vel egentlig om man er kjekk, ikke om man er høy/lav eller mørk/lys? Kanskje jeg skal tatovere i stedet? Da mister jeg de aldri. Ikke redd for at NSA skal få tak i passordet ditt da? Endret 28. desember 2013 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Snart nyttårsaften og fyrverkeri, gutta! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ennå viktigere, straks TDS! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Snart nyttårsaften og fyrverkeri, gutta! Ja, jeg burde virkelig få blåst mine siste tusenlapper. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ja, det burde du! Har kjøpt inn for 4500 nå, også har jeg igjen for ca en 500 kroner. Har en pinnerakett i år også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg vil også ha pinneraketter! Har bare 1000 kr på kontoen, så vi får se hva jeg gjør. Raner sparebøssa, sikkert. Trenger heldigvis ikke kjøpe mer enn at det holder for oppskyting i år, da jeg har et par bomber og noen batteri liggende fra før av til å leke meg med utenfor fyrverkeri-sesongen. Så lenge jeg ikke sender det opp, satser jeg på å unngå bøtene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Du kan få mye morsomt for 1000 kroner også Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Filmtips noen? Noe sykt som ala Hobo with a Shotgun, Kill Buljo eller Killer Klowns! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Atack of the killer tomatoes. Begge to. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er det noe jeg ikke skal bruke penger på så er det fyrverkeri. 2 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg skal ha meg en happy spring! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ikke kjøp happy spring. Kjøp One shots, eller så kjøper du Crazy Shot fra engelsrud. Skal du ha noen virkelig store enkeltskudd så er det 35 monster fra Svea eller Nova du skal gå for https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=515379&&page=516 Over her så ser du link til fyrverkeritråden, hvis det er noe du lurer på angående fyrverkeri Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er det noe jeg ikke skal bruke penger på så er det fyrverkeri. Ikke jeg heller. Jeg ser jo naboenes fyrverkeri like godt og det gjør jeg uten risikoen ved avfyring. Har noen prøvd en slik? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg