L4r5 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skal jeg be en admin se på saken for deg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er tilbake etter en "liten" pause på noen år. Klarte ikke en gang å huske passordet og måtte lage meg en ny bruker. Tror nesten jeg husker deg også. Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 En kompliment. Et ord som altfor mange bøyer feil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tror nesten jeg husker deg også. Velkommen tilbake Jeg husker Mirann Morsomt at det er flere enn jeg som har en revival nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg husker ikke Mirann. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Rivaler, det var nå også noe å kaste bort tiden sin på. 1 Lenke til kommentar
Mirann v2 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Skal jeg be en admin se på saken for deg? Takk, men du trenger ikke det. Jeg får bare se på det som en ny start, ellernoe. Koselig å bli husket, jeg husker flere her inne også. Hadde noen på fb, men måtte bytte profil (pga glemt passord der også ) , så da "mistet" jeg de. Darkness: Jeg husker deg også! Husker nesten ikke hvilke år jeg var aktiv en gang. 2003 og utover kanskje....? Endret 27. desember 2013 av Mirann v2 Lenke til kommentar
Mirann v2 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skal jeg be en admin se på saken for deg? Takk, men du trenger ikke det. Jeg får bare se på det som en ny start, ellernoe. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du må enten ordne deg bedre passord eller sørge for å ha en gjenopprettingsmulighet ;-) Lenke til kommentar
Mirann v2 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Du må enten ordne deg bedre passord eller sørge for å ha en gjenopprettingsmulighet ;-) Hehe.. Jeg innser at jeg har blitt gammel og skriver passordene opp på en lapp nå. Det er liksom meg og bestemor. Endret 27. desember 2013 av Mirann v2 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Lapp? Nei nei, alle "eldre" folk på jobben skriver det ned i en liten bok hvor de har alle sine passord. Det er det aller beste. Like this: http://www.amazon.ca/Personal-Internet-Address-Password-Organizer/dp/1441303251 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Viktig å alltid ha den på kropp, slik at man ikke mister kontrollen over passordene sine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hva med bare å bruke KeePass? Mye bedre og sikrere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tror nesten jeg husker deg også. Velkommen tilbake Jeg husker også Mirann! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hehe.. Jeg innser at jeg har blitt gammel og skriver passordene opp på en lapp nå. Det er liksom meg og bestemor. Hahahaha! Hva har du drevet med siden du ble borte herfra da? En liten oppsummering er vel på sin plass. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har hørt mange sier "Høy. mørk og kjekk", men er det ingen som liker "Høy, lys og kjekk"? Omg, er det engang et spørsmål.... *sikle* En kompliment. Yo! fått fiksa skype? Lenke til kommentar
Mirann v2 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Lapp? Nei nei, alle "eldre" folk på jobben skriver det ned i en liten bok hvor de har alle sine passord. Det er det aller beste. Like this: http://www.amazon.ca/Personal-Internet-Address-Password-Organizer/dp/1441303251 Haha, kanskje det er det jeg må skaffe meg. Da likte jeg linken bedre. Takk. Viktig å alltid ha den på kropp, slik at man ikke mister kontrollen over passordene sine. Kanskje jeg skal tatovere i stedet? Da mister jeg de aldri. Hva med bare å bruke KeePass? Mye bedre og sikrere. Det høres ut som en mye bedre ide, ja. Tror jeg har mistet nerden i meg i pausen jeg har hatt. Jeg husker også Mirann! Yay! Hahahaha! Hva har du drevet med siden du ble borte herfra da? En liten oppsummering er vel på sin plass. Ikke så alt for mye. Bare funnet litt mer ut av hva jeg vil i livet. Tatt fatt på mer utdanning, fått barn og flyttet til ny by. Skal si tiden flyr! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Aff. Nattevakt uten briller, drikkeflaske, bok og musikk. Urutinert! edit: Og tjukksokke-mangel! Endret 27. desember 2013 av burkakari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg