Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ikke en liten tramp stamp over rumpa engang? Er ikke i nærheten av alle som har tatovering fordi det er tøft. Du får løpe rundt og kose deg med arr etter blindtarmsoperasjon og brokk, da er du tøff :] Da sier jeg isåfall at jeg droppet narkosen. Og man skal selvsagt ikke Løpe rundt rett etter en operasjon. Da får man komplikasjoner og man dør. Det er ikke tøft. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Skal jeg ha merker på kroppen min skal det være i form av arr. Det beviser litt mer enn at jeg stakk innom en sketchy sjappe på Grønland og så på malerier på veggen. Hot x2 Men må være naturlig arr da. Ikke en liten tramp stamp over rumpa engang? Er ikke i nærheten av alle som har tatovering fordi det er tøft. Du får løpe rundt og kose deg med arr etter blindtarmsoperasjon og brokk, da er du tøff :] Nei, ryggen min er fin som den er. Hvis det er arr fra slosskamper og slikt , da er det hot. Men ikke noe jeg unner folk da... Som f.eks jeg synes snus og røyk og seriøse slagsmål mellom gutter er hot! men betyr ikke at jeg ønsker det for min fremtide partner. Helse først, ikke sant. Endret 27. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tættis på gutter er drithot. Men tror ikke jeg vil ha det selv.Jeg klarer å være drithot uten en tatovering. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg klarer å være kjekk uten dress, men jeg tar fremdeles på meg dress om jeg vil pynte meg. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis folk tar tatoveringer for hva andre folk synes er vel det et "ikke hot" tegn i seg selv Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg klarer å være drithot uten en tatovering. Gutter kan være drithotte uten og, men må innrømme jeg mister pusten litt når jeg ser en gutt på treningssenteret med masse tættis. Men får inntrykket av at de er litt badasser da. Har aldri vært borti en med mye tatovering :3 Nommy, har du? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg klarer å være kjekk uten dress, men jeg tar fremdeles på meg dress om jeg vil pynte meg.En dress kan du velge å ta av når det ikke passer seg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis folk tar tatoveringer for hva andre folk synes er vel det et "ikke hot" tegn i seg selv Det gjelder vel alle ting. Selvtillit er alfa og omega. Hot, alltid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 En dress kan du velge å ta av når det ikke passer seg.Prinsippet står. Tattovering er bare en mer permanent form for pynt. Og med mindre man tattoverer seg i ansiktet går den an å dekke til med klær. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Åh, hva skjedde? Nå husker jeg ikke så mye lenger, men du hadde en hund og var invitert på besøk hos meg. Vi hadde møttes en eller annen plass. Da du kom hadde du med deg en boks med hundemat (som egentlig var kattemat) og fortalte min mor og stefar at det var sånn mat de måtte gi til hunden, ikke det billige drittet de hadde. Så gikk der ut for å handle og vi var alene i huset. Du tok "føl deg som hjemme" ganske bokstavlig og satt på musikk på min stefars anlegg (han har et fett hjemmekinoanlegg) og danset rundt i stua og spilte gitar mens jeg satt og så på deg. Mer skjedde i den delen av drømmen, men husker ikke hva. Det neste jeg husker er at vi ble invitert på en galla i det kongelige slott. Og der var det mange som drev med forskjellige forretningsmodeller som de stilte ut. Vi gjorde en avtale med et hyggelig, litt eldre par og det siste jeg husker er at vi danseti hagen deres. Ikke så veldig spennende, men random. Haha. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Gutter kan være drithotte uten og, men må innrømme jeg mister pusten litt når jeg ser en gutt på treningssenteret med masse tættis. Men får inntrykket av at de er litt badasser da. Har aldri vært borti en med mye tatovering :3 Nommy, har du? Selvsagt, man får muligens et inntrykk av det på avstand. Problemet er at de færreste klarer å leve opp til badass-stempelet når man blir kjent med personen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Trikset er jo bare å gjøre som en jeg vær i militæret med, tatovere inn feil fødselsdato i romertall. Da snakker vi barsk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det gjelder vel alle ting. Selvtillit er alfa og omega. Hot, alltid. Så lenge det ikke glir over i arroganse. Damer med selvtillit er selvfølgelig bedre enn de som konstant rakker ned på seg selv, men jeg vil heller bare ha noen som har det "helt ok", eller er fornøyde med seg selv. Så lenge man er i midten av "omfg jeg ser meg ikke i speilet om morgenen fordi jeg er schtøgg", og "IM AN ANIMAL RAWR RAWR IM THE GREATEST" Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skjer med å drømme om forumfolk. Jeg har drømt flere ganger at jeg ble mobbet av et par brukere her inne. Helt forferdelig. Selvsagt, man får muligens et inntrykk av det på avstand. Problemet er at de færreste klarer å leve opp til badass-stempelet når man blir kjent med personen. Sant ^^ da blir de bare noen bittesmå søte pusekatter Vil du klassifisere deg selv som en badass? Trikset er jo bare å gjøre som en jeg vær i militæret med, tatovere inn feil fødselsdato i romertall. Da snakker vi barsk. Hahaha, jeg dør Så lenge det ikke glir over i arroganse. Damer med selvtillit er selvfølgelig bedre enn de som konstant rakker ned på seg selv, men jeg vil heller bare ha noen som har det "helt ok", eller er fornøyde med seg selv. Så lenge man er i midten av "omfg jeg ser meg ikke i speilet om morgenen fordi jeg er schtøgg", og "IM AN ANIMAL RAWR RAWR IM THE GREATEST" IM AN ANIMAL RAWR RAWR IM THE GREATEST date? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Trikset er jo bare å gjøre som en jeg vær i militæret med, tatovere inn feil fødselsdato i romertall. Da snakker vi barsk. Synes tatoveringer med tekster som f.eks "Your my sunshine" og slikt vitner like mye om en "Sjå såm æ bryr mæ" attitude. Barskt som faen. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 IM AN ANIMAL RAWR RAWR IM THE GREATEST date? Lett! Beggars can't be choosers so I became a hypocrite! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tættis på gutter er drithot. Men tror ikke jeg vil ha det selv. And that is my cue. Why, hello there. ;D Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Prinsippet står. Tattovering er bare en mer permanent form for pynt. Og med mindre man tattoverer seg i ansiktet går den an å dekke til med klær.Selvsagt. men det er en type pynt som kan være vanskelig å Få til på en god måte, og som appellerer til en minoritet. Det blir selvsagt et spørsmål om smak, men personlig går jeg for klassisk, altetende og uten utagerende detaljer som ofte virker try-hard. Jeg lar personligheten forme meg. Jeg lar ikke overfladiske gjenstander tale for meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Selv modern har tatovering for pokker! Tramp stamp? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Vil du klassifisere deg selv som en badass? Jeg klassifiserer meg selv som en person som ikke liker klassifiseringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg