Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Her om dagen drømte jeg at jeg fikk en pakke med pokemon kort i julegave av foreldrene mine. Dro sakte opp kortene fra pakken og det kom glinsekort som perler på en snor. Til slutt satt jeg igjen med ti glinsende kort og to sånne energi kort. Et siste var igjen i pakken og det som ved første øyekast så ut som en Charizard i glins, var en fjerde "oppgradering" av Charmander. Var helt i ekstase og våknet opp svett i senga, litt nedtur. Drømt i en alder av tjuetre, fyfaen. Jeg kjøper fortsatt pokèmonspill til DS'en min. Skjemmes ikke. Pokèmon er fett! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Enig med Cake. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Mother of confessions. Jeg har en Pikachu-bamse som jeg har tatt vare på siden 4.klasse. Duller fortsatt med den nå og da. Klart det er, men jeg skal ikke være en av disse hentai-gutta. Skal sies at jeg ikke har enset Pokemon en tanke siden barneskolen, så at jeg drømte om det der var litt merkelig. Var muligens for å kompensere etter traumene fra da en drittunge på skolen stjal hele samlingen min. Det er noe herk. Karma kommer og tar'n. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Nyttårsforsett: slutte å shoppe Kjøpte meg nye boots igår. Gleder meg til de kommer i posten! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Nyttårsforsett: Slutte å snuse, ha ha ha.. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte meg nye boots igår. Gleder meg til de kommer i posten! Punga ut noen tusen spenn til en kjole og diverse i stad. So worth it Åssen boots er det? Nyttårsforsett: Slutte å snuse, ha ha ha.. Good luck. Glad jeg fikk en helt jævlig førstegangsopplevelse med det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Punga ut noen tusen spenn til en kjole og diverse i stad. So worth it Åssen boots er det? Prøver å spare penger til ny tattovering. Om jeg får til å spare etter skjema blir det ny tattoo i feb/mars. Blitt flinkere og flinkere da. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Nice. Synes alle tar tættis for tiden jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tatovering er kjipt. Kompensasjon for manglende badassnes. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Er ca tre år siden jeg tok min første.. Men ja, det har blitt en trend. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tatovering er kjipt. Kompensasjon for manglende badassnes. Da burde du skaffe deg en. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har blitt "in" å skille seg ut gjennom å kle og ha frisyrer veldig likt det "alternative kids" hadde for typ 10-15 år siden.Tatoveringer er plutselig stue-rent, og "alle" er livsnytere Ja også har du Canada-Goose kidsa da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Folk har jo hatt tatoveringer i en god del årtier, så er litt merkelig å si at det "plutselig" er stuereint. Vurderer en ny en, jeg óg, for å få litt symmetri. Men får se når det skjer, har ingen umiddelbare planer. Endret 27. desember 2013 av j-- Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tættis på gutter er drithot. Men tror ikke jeg vil ha det selv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Da burde du skaffe deg en. Skal jeg ha merker på kroppen min skal det være i form av arr. Det beviser litt mer enn at jeg stakk innom en sketchy sjappe på Grønland og så på malerier på veggen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skal jeg ha merker på kroppen min skal det være i form av arr.This. Scarification er så utrolig mye mer interresant. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tættis på gutter er drithot. Men tror ikke jeg vil ha det selv. Ikke en liten tramp stamp over rumpa engang? Skal jeg ha merker på kroppen min skal det være i form av arr. Det beviser litt mer enn at jeg stakk innom en sketchy sjappe på Grønland og så på malerier på veggen. Er ikke i nærheten av alle som har tatovering fordi det er tøft. Du får løpe rundt og kose deg med arr etter blindtarmsoperasjon og brokk, da er du tøff :] 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tættis på gutter er drithot. Word. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Folk har jo hatt tatoveringer i en god del årtier, så er litt merkelig å si at det "plutselig" er stuereint. Men det har i stor grad blitt assosiert med visse "folkegrupper", det har blitt mer vanlig (etter hva jeg har erfart) at "mannen-i-gata" også har tatovering. Selv modern har tatovering for pokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg