Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Her om dagen drømte jeg at jeg fikk en pakke med pokemon kort i julegave av foreldrene mine. Dro sakte opp kortene fra pakken og det kom glinsekort som perler på en snor. Til slutt satt jeg igjen med ti glinsende kort og to sånne energi kort. Et siste var igjen i pakken og det som ved første øyekast så ut som en Charizard i glins, var en fjerde "oppgradering" av Charmander. Var helt i ekstase og våknet opp svett i senga, litt nedtur.

Drømt i en alder av tjuetre, fyfaen.

Jeg kjøper fortsatt pokèmonspill til DS'en min. Skjemmes ikke. Pokèmon er fett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mother of confessions.

Jeg har en Pikachu-bamse som jeg har tatt vare på siden 4.klasse. Duller fortsatt med den nå og da.

Klart det er, men jeg skal ikke være en av disse hentai-gutta. Skal sies at jeg ikke har enset Pokemon en tanke siden barneskolen, så at jeg drømte om det der var litt merkelig. Var muligens for å kompensere etter traumene fra da en drittunge på skolen stjal hele samlingen min.

Det er noe herk. Karma kommer og tar'n.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nye boots igår. Gleder meg til de kommer i posten!

Punga ut noen tusen spenn til en kjole og diverse i stad. So worth it :cry:

Åssen boots er det?

Nyttårsforsett: Slutte å snuse, ha ha ha.. :(

Good luck. Glad jeg fikk en helt jævlig førstegangsopplevelse med det.

Lenke til kommentar

Folk har jo hatt tatoveringer i en god del årtier, så er litt merkelig å si at det "plutselig" er stuereint.

Vurderer en ny en, jeg óg, for å få litt symmetri. Men får se når det skjer, har ingen umiddelbare planer.

Endret av j--
Lenke til kommentar

Tættis på gutter er drithot. Men tror ikke jeg vil ha det selv.

Ikke en liten tramp stamp over rumpa engang? :(

Skal jeg ha merker på kroppen min skal det være i form av arr. Det beviser litt mer enn at jeg stakk innom en sketchy sjappe på Grønland og så på malerier på veggen.

Er ikke i nærheten av alle som har tatovering fordi det er tøft.

Du får løpe rundt og kose deg med arr etter blindtarmsoperasjon og brokk, da er du tøff :]

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk har jo hatt tatoveringer i en god del årtier, så er litt merkelig å si at det "plutselig" er stuereint.

Men det har i stor grad blitt assosiert med visse "folkegrupper", det har blitt mer vanlig (etter hva jeg har erfart) at "mannen-i-gata" også har tatovering.

Selv modern har tatovering for pokker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...