Llandari Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Våken! Men så var jeg i seng til 1 i natt da. Ny rekord for denne ferien Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 La meg 2230, jeg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har vondt i hodet og er trøtt. Noen burde trøste meg.*trøste* Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg drømte om deg i natt. Merkelig drøm. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ny dag, nye muligheter.. Evt bare ligge på sofaen og nye at jeg fortsatt har ferie i 10 dager til, for et valg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Use the force, smurf. Jeg brukte kraften til å sove til nå. Så da blir det jobb mandag i stedet. Det kom til å bli en av dagene, om ikke annet. La meg 2230, jeg Husker ikke lenger, men jeg tror jeg kom meg i seng før fem i dag, så jeg bør være litt stolt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Samsung galaxy s4. Yeah, for Samsung KNOX er jo bare en awesome feature og region-lock samt alt annet tull Samsung har bestemt seg for at sluttbrukerne må ha den så nice ut har ikke så bra erfaring med LG tho LG er ikke så ille egentlig. Hardware til telefonen er meget meget bra samt at det er en Nexus telefon og du slipper alle drit-skins og idiot-løsninger til OEM som f.eks Samsung sin Touchwiz, HTC Sense og alle andre idiotløsnigner. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Yeah, for Samsung KNOX er jo bare en awesome feature og region-lock samt alt annet tull Samsung har bestemt seg for at sluttbrukerne må ha LG er ikke så ille egentlig. Hardware til telefonen er meget meget bra samt at det er en Nexus telefon og du slipper alle drit-skins og idiot-løsninger til OEM som f.eks Samsung sin Touchwiz, HTC Sense og alle andre idiotløsnigner. CyanogenMod kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 CyanogenMod kanskje? Er ikke alle som gidder å styre med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 CyanogenMod kanskje? CM er en løsning ja men når Samsung da velger å implementere KNOX så er det lite håp: https://plus.google.com/113517319477420052449/posts/LCfF5A9fsTG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hva er KNOX? URL ovenfor samt her http://www.anandtech.com/show/6789/samsung-announces-knox-security-container-for-enterprise-byod Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 URL ovenfor samt her http://www.anandtech.com/show/6789/samsung-announces-knox-security-container-for-enterprise-byod De får vel roota den også. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hva er knox? HAr ikke tid til å lese noe mye nå, forklar med max 20 ord. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 KNOX er KNOX. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg drømte om deg i natt. Merkelig drøm. Åh, hva skjedde? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Her om dagen drømte jeg at jeg fikk en pakke med pokemon kort i julegave av foreldrene mine. Dro sakte opp kortene fra pakken og det kom glinsekort som perler på en snor. Til slutt satt jeg igjen med ti glinsende kort og to sånne energi kort. Et siste var igjen i pakken og det som ved første øyekast så ut som en Charizard i glins, var en fjerde "oppgradering" av Charmander. Var helt i ekstase og våknet opp svett i senga, litt nedtur. Drømt i en alder av tjuetre, fyfaen. 6 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Nyttårsforsett: slutte å shoppe Her om dagen drømte jeg at jeg fikk en pakke med pokemon kort i julegave av foreldrene mine. Dro sakte opp kortene fra pakken og det kom glinsekort som perler på en snor. Til slutt satt jeg igjen med ti glinsende kort og to sånne energi kort. Et siste var igjen i pakken og det som ved første øyekast så ut som en Charizard i glins, var en fjerde "oppgradering" av Charmander. Var helt i ekstase og våknet opp svett i senga, litt nedtur. Drømt i en alder av tjuetre, fyfaen. Vel du er jo fortsatt ung da. Vet om 30-åringer som lever for hentai og pokemonkort. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Klart det er, men jeg skal ikke være en av disse hentai-gutta. Skal sies at jeg ikke har enset Pokemon en tanke siden barneskolen, så at jeg drømte om det der var litt merkelig. Var muligens for å kompensere etter traumene fra da en drittunge på skolen stjal hele samlingen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg