Datasmurf Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Heller dårlig med det ja. Tror jeg kvelder, sove lenge og så stikke ned på Huze og filme Keep of Kalessin ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja da var det fredag nok en gang Snart helg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ingenting er som 14 timer med søvn God morgen, Norge Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 6,5 timer til helg. 6,5 timer til helg. 6,5 timer til helg. 6,5 timer til helg. *gjenta for seg selv* God morgen til deg også clvn. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Trodde du het Unni, og ikke Norge, Nie *wink wink* Æsj, liker ikke det å ikke rekke dusjen på morgenen. Blæh. np: David Bowie - Lady Stardust Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kjært barn, mange navn? =D David Bowie, var det han som fikk en slikkepinne på øyet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ingenting er som 14 timer med søvn God morgen, Norge En litt bedre morgen idag tenker jeg?^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) God morgen. La meg halv 1 i går, så er litt mer uthvilt enn i går. I dag skal jeg faktisk ha LOTR-maraton. Begynner rundt 13:30! edit: Any1, care to join? Endret 28. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En litt bedre morgen idag tenker jeg?^^ Japp, i dag var det deilig å våkne. Brukte litt for lang tid på å fungere (les: satt i sofaen og hørte på musikk litt for lenge), så ble hverken dusj eller frokost i dag, samt at jeg måtte løpe til bussen. Men ellers er det en strålende dag Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvordan har du det i dag? Joda, ikke så verst faktisk. Faktisk litt rolig på jobb nå, bortsett fra et lite problem med en switch som er litt plagsomt. Men formen er på topp. Og jeg er opplagt og ser ut vinduet at det ikke snør^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er endeswitchene (HP-en) en managed switch? Isåfall burde det være mulig å konfigurere en lik switch på samme måte for så å se om det fungerer å skifte den ut.. Dere har en lik switch stående klar om den som er i drift feiler, sant? Oh, glemte å ta backup her på jobb i går. *stikke ned på serverrommet og leke med tapene* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er unmanaged gitt. Lik switch har jeg stående bak meg, jeg er bare ikke så gira på å ta nettet dems. Er ikke alltid dem kommer riktig opp igjen heller. Backup er fun *bitepåtapen* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Søte små nerden. x) Jeg har ikke følelse i beina. Fanden ta snø i regnbyen. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er unmanaged gitt. Lik switch har jeg stående bak meg, jeg er bare ikke så gira på å ta nettet dems. Er ikke alltid dem kommer riktig opp igjen heller. Backup er fun *bitepåtapen* Alltid gøy med kritiske maskiner som muligens ikke kommer opp igjen. Æsj, nettverkskortet på filserveren min tror jeg nærmer seg døden. Ved tung trafikk over lengere tid så detter det ut, med massevis av feilmeldinger. Har lyst til å kjøpe meg et Intel-kort, men er skummelt blakk for tiden. .. ingen som har lyst til å kjøpe et veldig bra høyttalerpar? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Alltid gøy med kritiske maskiner som muligens ikke kommer opp igjen. Æsj, nettverkskortet på filserveren min tror jeg nærmer seg døden. Ved tung trafikk over lengere tid så detter det ut, med massevis av feilmeldinger. Har lyst til å kjøpe meg et Intel-kort, men er skummelt blakk for tiden. .. ingen som har lyst til å kjøpe et veldig bra høyttalerpar? CV CLS215? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hellu alle sammen. Har tilvalg med pc tilgang! noe som skjer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Alltid gøy med kritiske maskiner som muligens ikke kommer opp igjen. Æsj, nettverkskortet på filserveren min tror jeg nærmer seg døden. Ved tung trafikk over lengere tid så detter det ut, med massevis av feilmeldinger. Har lyst til å kjøpe meg et Intel-kort, men er skummelt blakk for tiden. .. ingen som har lyst til å kjøpe et veldig bra høyttalerpar? CV CLS215? Nope, litt "finere" lyd enn det. Har et ekstra sett med Audiovector K3 Kjedelig å ha dårlig råd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg vil ikke ha fin lyd. Jeg vil ha trøkk nok til å velte ned veggen ;( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg vil ikke ha fin lyd. Jeg vil ha trøkk nok til å velte ned veggen ;( Da er nok CLS215 noe for deg, ja ;D Æsj, nå var det dødt på jobb =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg