Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En litt bedre morgen idag tenker jeg?^^

Japp, i dag var det deilig å våkne. Brukte litt for lang tid på å fungere (les: satt i sofaen og hørte på musikk litt for lenge), så ble hverken dusj eller frokost i dag, samt at jeg måtte løpe til bussen. Men ellers er det en strålende dag :D

Hvordan har du det i dag?

Lenke til kommentar

Er endeswitchene (HP-en) en managed switch? Isåfall burde det være mulig å konfigurere en lik switch på samme måte for så å se om det fungerer å skifte den ut.. Dere har en lik switch stående klar om den som er i drift feiler, sant? :p

Oh, glemte å ta backup her på jobb i går. *stikke ned på serverrommet og leke med tapene*

Lenke til kommentar
Er unmanaged gitt. Lik switch har jeg stående bak meg, jeg er bare ikke så gira på å ta nettet dems. Er ikke alltid dem kommer riktig opp igjen heller.

Backup er fun *bitepåtapen*

Alltid gøy med kritiske maskiner som muligens ikke kommer opp igjen.

Æsj, nettverkskortet på filserveren min tror jeg nærmer seg døden. Ved tung trafikk over lengere tid så detter det ut, med massevis av feilmeldinger. Har lyst til å kjøpe meg et Intel-kort, men er skummelt blakk for tiden. .. ingen som har lyst til å kjøpe et veldig bra høyttalerpar? :p

Lenke til kommentar

Æsj, nettverkskortet på filserveren min tror jeg nærmer seg døden. Ved tung trafikk over lengere tid så detter det ut, med massevis av feilmeldinger. Har lyst til å kjøpe meg et Intel-kort, men er skummelt blakk for tiden. .. ingen som har lyst til å kjøpe et veldig bra høyttalerpar? :p

CV CLS215? :dribble:

Lenke til kommentar

CV CLS215? :dribble:

Nope, litt "finere" lyd enn det. Har et ekstra sett med Audiovector K3

K3_Cherry2.jpg

Kjedelig å ha dårlig råd :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...