Shikaru Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 jeg er skeptisk til mye av det du spiser, sjur. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 jeg er skeptisk til sjur. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Fikk masse kokkekniver og kokebok selv. Sku' nesten tro folk kjente meg. Skikkelig artig å få sånt. Fikk en bok som handlet bare om portugisisk mat, det skal bli artig å prøve seg på! Ellers har jeg drevet med massemord av løk i foodprocessorn, det funka fjell! Jippi Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Skikkelig artig å få sånt. Fikk en bok som handlet bare om portugisisk mat, det skal bli artig å prøve seg på! Ellers har jeg drevet med massemord av løk i foodprocessorn, det funka fjell! Jippi Du må jo prøve tipsene fra Masterchef. Med både tyggis og tenning av stearinlys. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Du må jo prøve tipsene fra Masterchef. Med både tyggis og tenning av stearinlys. Men den funka jo ikke kom de frem til. Det som er best er en superskarp kniv. Men jaja, nå skal fader meg den maskina få gjøre ALT fremover Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Men den funka jo ikke kom de frem til. Det som er best er en superskarp kniv. Men jaja, nå skal fader meg den maskina få gjøre ALT fremover Bare vent et par måneder, så blir du skikkelig lat på kjøkkenet! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 har lyst til å kjøpe meg smart mobil hva er den feteste mobilen man får nå til en grei pris? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hva spiste du da? ______________________________ Ribbe eller pinnekjøtt? Medisterkaker- og pølser, potet, ertestuing, brunsaus og tyttebær til middag, men det jeg var skeptisk til der og da var frokosten som besto av en ostelandgang jeg kjøpte på Rema lille Julaften og fant i vinduskarmen da jeg våknet. jeg er skeptisk til mye av det du spiser, sjur. Ingenting skeptisk med det jeg spiser. Jeg er skeptisk til deg, Geir. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 har lyst til å kjøpe meg smart mobil hva er den feteste mobilen man får nå til en grei pris? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 har lyst til å kjøpe meg smart mobil hva er den feteste mobilen man får nå til en grei pris? "Grei pris" er så generelt. Du må nesten definere prisklasse og hvor mye du har å bruke. Min anbefaling er nok N5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 den så nice ut har ikke så bra erfaring med LG tho Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Samsung galaxy s4. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg er skeptisk til deg, Geir. datasmurf-five 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 har lyst til å kjøpe meg smart mobil hva er den feteste mobilen man får nå til en grei pris? smartmobil* fordi det ikke eksisterer noe sånt som en smart mobil (de er dumme) Har lyst på S4 Active eller note 3 og legge inn cyanogenmod, men s2en min holder noen år til Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tenkte å ordne nytt sexy undertøy. Denne er vel godkjent? http://www.victoriassecret.com/sleepwear/semi-annual-sale-lingerie/lace-flyaway-babydoll-dream-angels?ProductID=81150&CatalogueType=OLS Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Nja. Helt greit. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Naken. Pakk deg inn med et silkebånd rundt magen, om du på død og liv må ha noe stoff på kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg