Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de er helt fine og selges over disk der du prøver bytte dem kan det nok hende de tar i mot dem allikevel.

Da kan det hende jeg kan få byttet den ene, men den andre ser brukt ut.

e: Den andre så brukt ut fordi det var min egen, som giveren gav tilbake etter å ha lånt i noen år.

Ordet "knulle" er omtalt i en domstolsprotokoll (med dagens betydning) fra 1624! :D Sånt er jævlig stilig.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Julen var så mye artigere når man var barn og fikk lego. Sengetrekk og håndduker klarer ikke helt å matche det.

Jeg vet ikke med andre på min alder (24), men jeg setter enormt stor pris på slike ting. Håndklær, sengetøy og sokker kan man aldri ha for mye av.

Har selv gitt bort to sengesett og håndklær i gave og det ble godt mottatt. Spesielt stolt av gaven jeg ga til bestevenninnen min, som ga meg en sprudlende tilbakemelding. :wee:

Det er kun én type ting jeg ikke liker å fåi gave og det er pynt. Jeg er ekstremt kresen på det området og har svært lite pynt selv.

Lenke til kommentar

Derp. Etter at jeg fant ut at di.fm har fått en psybient-kanal, har jeg ikke klart å legge meg, for jeg vil bare sitte oppe og høre så mange som mulig av sangene.

Hjelper ikke at "Norsk etymologisk ordbok" er like interessant som jeg håpte den ville være. Så mye lærdom, så mye makt! :D

Lenke til kommentar

Derp. Etter at jeg fant ut at di.fm har fått en psybient-kanal, har jeg ikke klart å legge meg, for jeg vil bare sitte oppe og høre så mange som mulig av sangene.

Hjelper ikke at "Norsk etymologisk ordbok" er like interessant som jeg håpte den ville være. Så mye lærdom, så mye makt! :D

Hva skal du bruke all makten til ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...