Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ikke uten kvittering / byttelapp, vil jeg anta. Om de er helt fine og selges over disk der du prøver bytte dem kan det nok hende de tar i mot dem allikevel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk 4 bøker selv. "Pushwagners Soft City", "Og resten står skrivd i stjernene" "The Metamorphosis" og "Notes from Underground" Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk 4 bøker selv. "Pushwagners Soft City", "Og resten står skrivd i stjernene" "The Metamorphosis" og "Notes from Underground" Notes from Underground har jeg selv. God bok. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Har aldri tid til å lese. Kommer nok tilbake med alderen. Før fikk jeg rundt 20 bøker i året, og leste dem alle. Men nå er det bare være ute, film og gaming som gjelder. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Om de er helt fine og selges over disk der du prøver bytte dem kan det nok hende de tar i mot dem allikevel. Da kan det hende jeg kan få byttet den ene, men den andre ser brukt ut. e: Den andre så brukt ut fordi det var min egen, som giveren gav tilbake etter å ha lånt i noen år. Ordet "knulle" er omtalt i en domstolsprotokoll (med dagens betydning) fra 1624! Sånt er jævlig stilig. Endret 25. desember 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Bedre seint enn aldri, men nå fikk jeg visst helt julestemning Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Julen var så mye artigere når man var barn og fikk lego. Sengetrekk og håndduker klarer ikke helt å matche det.Jeg vet ikke med andre på min alder (24), men jeg setter enormt stor pris på slike ting. Håndklær, sengetøy og sokker kan man aldri ha for mye av. Har selv gitt bort to sengesett og håndklær i gave og det ble godt mottatt. Spesielt stolt av gaven jeg ga til bestevenninnen min, som ga meg en sprudlende tilbakemelding. Det er kun én type ting jeg ikke liker å fåi gave og det er pynt. Jeg er ekstremt kresen på det området og har svært lite pynt selv. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-wha7kcjlN4 Julestemning http://www.youtube.com/watch?v=-TuZeAQvVqA ?? Endret 25. desember 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) This video is not available in your country. Wat. Endret 25. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Er det noen måte å finne ut hvor lenge man har hatt avataren sin? Jeg vet at jeg har hatt min leeenge, men er nysgjerrig på å vite når jeg bytta. Hehe. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Ellers er jeg glad jeg ikke fikk noen bøker, er skada så jeg klarer ikke lese en bok som ikke kun presenterer fakta. Aka ser heller filmen eller spiller spillversjonen. Fikk Knack, så da får jeg brukt ps4en min litt. Endret 25. desember 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Derpderpderp...2 timer gjenstår. Har kommet til punktet hvor jeg ikke har noe mer "fornuftig" å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Derp. Etter at jeg fant ut at di.fm har fått en psybient-kanal, har jeg ikke klart å legge meg, for jeg vil bare sitte oppe og høre så mange som mulig av sangene. Hjelper ikke at "Norsk etymologisk ordbok" er like interessant som jeg håpte den ville være. Så mye lærdom, så mye makt! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Enda en natt uten søvn. Fire timer til klokka ringer og jeg skal dra på trening. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Sucks, prøvd varm melk eller vodka? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kommer ikke til å våkne om jeg legger meg nå uansett. Får ordne med noe energidrikke til frokosten om noen timer istedenfor. I tillegg til hardkjør på trening, slik at kroppen er sliten til ikveld. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=T3M6Xv2vCkI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=t1eXA1BVoSg&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA 20. jubileum i dag , fantastisk film Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 God juledag folkens Har fått food processor og tre kokebøker, nå skal det lages mye mat fremover! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Derp. Etter at jeg fant ut at di.fm har fått en psybient-kanal, har jeg ikke klart å legge meg, for jeg vil bare sitte oppe og høre så mange som mulig av sangene. Hjelper ikke at "Norsk etymologisk ordbok" er like interessant som jeg håpte den ville være. Så mye lærdom, så mye makt! Hva skal du bruke all makten til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg