Slimda Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 whaat, åpner dere så sent :O Her pleide vi alltid å åpne rett etter middagen fordi vi ikke klarte å vente! Nå sitter alle med hver sin pc/ipad/mobil og spise klementiner -.- Før det kom unger inn i bildet, åpnet vi ikke gaver før i 11-12-tiden. nå er alle gavene pakket opp. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nå sitter alle med hver sin pc/ipad/mobil og spise klementiner -.- Mmm, kvalitetstid med familien! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 whaat, åpner dere så sent :O Her pleide vi alltid å åpne rett etter middagen fordi vi ikke klarte å vente! Nå sitter alle med hver sin pc/ipad/mobil og spise klementiner -.- Ja, det blir fort ganske sent, men det passer meg utmerket. Spiser middag sent, så skal det vaskes opp og rester skal pakkes vekk til spising i romjula, så skal desserten lages og ørten bokser med julekaker bæres frem og danderes på forskjellige fat, så skal dessert og kaffe inntas, så skal jeg ned og hvile middag, så kommer nissen, og når jeg er ferdig med å hvile middag, har nissen alltid dratt. Skjønt, i år tror jeg ikke det kommer noen nisse. Vi klarer ikke finne annet enn lua, og det blir ikke helt det samme. Vi har nedlagt veto mot gadgets og slikt enn så lenge, det blir noe annet når vi har åpnet gavene antar jeg, men frem til da, er det fyfy å dra frem en mobil eller et nettbrett. Søss har motatt mangt et klaps på fingrene fordi hun ikke klarer å la mobilen ligge. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Før det kom unger inn i bildet, åpnet vi ikke gaver før i 11-12-tiden. nå er alle gavene pakket opp. Og du har alltid vært voksen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Og du har alltid vært voksen? "Jeg" har aldri vært et barn, nei. Det er en tidligere versjon av meg som ikke er meg. Om du skjønner. Men ja, når jeg var liten fikk jeg åpne en pakke før middag. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Før det kom unger inn i bildet, åpnet vi ikke gaver før i 11-12-tiden. nå er alle gavene pakket opp. Blir nok enda tidligere når du får egne Mmm, kvalitetstid med familien! På høyeste nivå! Ja, det blir fort ganske sent, men det passer meg utmerket. Spiser middag sent, så skal det vaskes opp og rester skal pakkes vekk til spising i romjula, så skal desserten lages og ørten bokser med julekaker bæres frem og danderes på forskjellige fat, så skal dessert og kaffe inntas, så skal jeg ned og hvile middag, så kommer nissen, og når jeg er ferdig med å hvile middag, har nissen alltid dratt. Skjønt, i år tror jeg ikke det kommer noen nisse. Vi klarer ikke finne annet enn lua, og det blir ikke helt det samme. Vi har nedlagt veto mot gadgets og slikt enn så lenge, det blir noe annet når vi har åpnet gavene antar jeg, men frem til da, er det fyfy å dra frem en mobil eller et nettbrett. Søss har motatt mangt et klaps på fingrene fordi hun ikke klarer å la mobilen ligge. hihi, den beste delen: poppe alle bobleposene! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Da var pakkene åpnet, og jeg er sulten igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 hihi, den beste delen: poppe alle bobleposene! Ja, det er en fin glede. Da var desserten fortært, katten har fått våtfor med oksekjøtt, og jeg synker maten og damper på sure epler og spearmint. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Da var pakkene åpnet, og jeg er sulten igjen Jeg har spist middag igjen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nå er vi ferdige her i heimen også. Man får en slags tomhetsfølelse når det plutselig ikke er flere gaver under juletreet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 "Jeg" har aldri vært et barn, nei. Det er en tidligere versjon av meg som ikke er meg. Om du skjønner. Sikker på at du ikke røyker, Slimda? Hobbyfilosofi på høyt plan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Blir nok enda tidligere når du får egne Det håper jeg også. Men først må jeg finne ei søt lita dame som takler galskapen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Sikker på at du ikke røyker, Slimda? Hobbyfilosofi på høyt plan Røyker ikke nei. Og ikke husker eller gjenkjenner jeg meg selv fra barndommen, så føler nesten at det er en annen person. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 "Jeg" har aldri vært et barn, nei. Det er en tidligere versjon av meg som ikke er meg. Om du skjønner. Men ja, når jeg var liten fikk jeg åpne en pakke før middag. #justslimdathings 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Julen var så mye artigere når man var barn og fikk lego. Sengetrekk og håndduker klarer ikke helt å matche det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Løsningen er å kjøpe julegaver til seg selv og si at det er fra nissen. Da får man akkurat det man ønsker seg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Det beste med julen er uansett å tilbringe tid med folk man er glad i samt den deilige, deilige maten. Julegaver er bare... ting. Morsomt for barna da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Julen var så mye artigere når man var barn og fikk lego. Sengetrekk og håndduker klarer ikke helt å matche det.Jeg fikk faktisk Lego i år også. Y-wing. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Eg fekk 2 kilo sjokolade. Trur eg klarer meg ei stund framover no Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ny tv på vei <3 jul. I tillegg fikk jeg Ilse Jakobsen gummistøvler som jeg har ønsket meg, gavekort på massasje, krølltang, flaxlodd, godis, hjemmestrikket sitteunderlag, penger, mascara og juicemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg