Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

whaat, åpner dere så sent :O

Her pleide vi alltid å åpne rett etter middagen fordi vi ikke klarte å vente!

Nå sitter alle med hver sin pc/ipad/mobil og spise klementiner -.-

Før det kom unger inn i bildet, åpnet vi ikke gaver før i 11-12-tiden. nå er alle gavene pakket opp.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

whaat, åpner dere så sent :O

Her pleide vi alltid å åpne rett etter middagen fordi vi ikke klarte å vente!

Nå sitter alle med hver sin pc/ipad/mobil og spise klementiner -.-

Ja, det blir fort ganske sent, men det passer meg utmerket.

Spiser middag sent, så skal det vaskes opp og rester skal pakkes vekk til spising i romjula, så skal desserten lages og ørten bokser med julekaker bæres frem og danderes på forskjellige fat, så skal dessert og kaffe inntas, så skal jeg ned og hvile middag, så kommer nissen, og når jeg er ferdig med å hvile middag, har nissen alltid dratt.

Skjønt, i år tror jeg ikke det kommer noen nisse. Vi klarer ikke finne annet enn lua, og det blir ikke helt det samme.

Vi har nedlagt veto mot gadgets og slikt enn så lenge, det blir noe annet når vi har åpnet gavene antar jeg, men frem til da, er det fyfy å dra frem en mobil eller et nettbrett. Søss har motatt mangt et klaps på fingrene fordi hun ikke klarer å la mobilen ligge. :p

Lenke til kommentar

Før det kom unger inn i bildet, åpnet vi ikke gaver før i 11-12-tiden. nå er alle gavene pakket opp.

Blir nok enda tidligere når du får egne :D

Mmm, kvalitetstid med familien! :p

På høyeste nivå!

Ja, det blir fort ganske sent, men det passer meg utmerket.

Spiser middag sent, så skal det vaskes opp og rester skal pakkes vekk til spising i romjula, så skal desserten lages og ørten bokser med julekaker bæres frem og danderes på forskjellige fat, så skal dessert og kaffe inntas, så skal jeg ned og hvile middag, så kommer nissen, og når jeg er ferdig med å hvile middag, har nissen alltid dratt.

Skjønt, i år tror jeg ikke det kommer noen nisse. Vi klarer ikke finne annet enn lua, og det blir ikke helt det samme.

Vi har nedlagt veto mot gadgets og slikt enn så lenge, det blir noe annet når vi har åpnet gavene antar jeg, men frem til da, er det fyfy å dra frem en mobil eller et nettbrett. Søss har motatt mangt et klaps på fingrene fordi hun ikke klarer å la mobilen ligge. :p

hihi, den beste delen: poppe alle bobleposene!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...