Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke julestrømpe i år. :dontgetit:

Så dårlig. Du må gi noen et hint neste år.

Her er det også mat i sekstida. Så jeg spiser litt fra julestrømpa isteden.

Vi spiser alltid til Sølvguttene her i huset. Og så blir det pakker i sjutida eller noe.

Julestrømpa mi er snart spist opp forresten. Har ikke rørt bladet jeg fikk i den da.

Lenke til kommentar

Vi kan dele min! Jeg har fått så sinnsykt mye godteri at jeg blir dårlig om jeg spiser opp alt på en eller to dager. :p

Så dårlig. Du må gi noen et hint neste år.

Vi spiser alltid til Sølvguttene her i huset. Og så blir det pakker i sjutida eller noe.

Julestrømpa mi er snart spist opp forresten. Har ikke rørt bladet jeg fikk i den da.

Lillesøster er ganske utålmodig allerede med de julegavene. "Kan jeg åpne noen nå?" - Hu er 10..

Lenke til kommentar

Aner ikke om jeg får noe julestrømpe i år. Vi får se i morgen, vi får ikke julestrømpene før første dag, uansett, så …

Vi spiser senere og senere, jeg regner med det blir en gang mellom åtte og ti i kveld, så blir det dessert og kaffe, og så går jeg ned for å fordøye maten og så kommer nissen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...