Muggkaare Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Her blir det ikke mat før sekstida. Blir årets beste måltid, som hvert år. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Her er det også mat i sekstida. Så jeg spiser litt fra julestrømpa isteden. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Her er det også mat i sekstida. Så jeg spiser litt fra julestrømpa isteden. Fikk ikke julestrømpe i år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk ikke julestrømpe i år. Så dårlig. Du må gi noen et hint neste år. Her er det også mat i sekstida. Så jeg spiser litt fra julestrømpa isteden.Vi spiser alltid til Sølvguttene her i huset. Og så blir det pakker i sjutida eller noe. Julestrømpa mi er snart spist opp forresten. Har ikke rørt bladet jeg fikk i den da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God jul! Alle forumtroll og forumtøser Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Har pleid å spise til sølvguttene selv, men mannen til muttern er kirketjener, og er derfor ikke hjemme igjen før sekstida. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Merker magen er klar for mat nå. Får håpe messa leverer. Pakkene må de hjemme vente med til nærmere 2200. Noe vil jeg også få være med på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Stakkars de som må sitte og se på pakkene og vente på deg. De må jo bli lovlig utålmodige. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk ikke julestrømpe i år. Vi kan dele min! Jeg har fått så sinnsykt mye godteri at jeg blir dårlig om jeg spiser opp alt på en eller to dager. Så dårlig. Du må gi noen et hint neste år. Vi spiser alltid til Sølvguttene her i huset. Og så blir det pakker i sjutida eller noe. Julestrømpa mi er snart spist opp forresten. Har ikke rørt bladet jeg fikk i den da. Lillesøster er ganske utålmodig allerede med de julegavene. "Kan jeg åpne noen nå?" - Hu er 10.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Lillesøster er ganske utålmodig allerede med de julegavene. "Kan jeg åpne noen nå?" - Hu er 10..Skjønner hu godt jeg. Utålmodig selv. Ikke for å åpne gavene, men for å se de andre her åpne gavene fra meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Stakkars de som må sitte og se på pakkene og vente på deg. De må jo bli lovlig utålmodige. Jammen, jeg vil jo ikke sitte som eneste i rommet som åpner gaver :o Men jeg er stygt redd for at de kanskje åpner gavene før jeg er ferdig allikevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Basskuk! Alt føles alltid så bra hver gang du kommer innom kafeen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk ikke julestrømpe i år. Aner ikke om jeg får noe julestrømpe i år. Vi får se i morgen, vi får ikke julestrømpene før første dag, uansett, så … Vi spiser alltid til Sølvguttene her i huset. Og så blir det pakker i sjutida eller noe. Julestrømpa mi er snart spist opp forresten. Har ikke rørt bladet jeg fikk i den da. Vi spiser senere og senere, jeg regner med det blir en gang mellom åtte og ti i kveld, så blir det dessert og kaffe, og så går jeg ned for å fordøye maten og så kommer nissen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Basskuk! Alt føles alltid så bra hver gang du kommer innom kafeen. Jo, takk. Det varmer et kaldt og bittert hjerte. edit: Mat! Endret 24. desember 2013 av burkakari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Er vel på tide for meg å rydde badet mitt for kjoler, høye hæler, sminke og tomme hårspray-bokser, slik at jeg kan fikse meg selv til i kveld. Vurderer å stusse pelsen i fjeset om ikke annet. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1558564&do=findComment&comment=21264563 bump Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 æhhh, ingen som orker å åpne julegavene her enda https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1558564&do=findComment&comment=21264563bump sweet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1558564&do=findComment&comment=21264563 bump Alt for tidlig. Tviler på at det blir gaveåpning før halv ti. Jeg må fordøye maten før jeg forvandler meg til nisse. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 whaat, åpner dere så sent :OHer pleide vi alltid å åpne rett etter middagen fordi vi ikke klarte å vente! Nå sitter alle med hver sin pc/ipad/mobil og spise klementiner -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg