Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Therawyn: du er ikke bekymret for at den ikke rekker frem?

Med rekker frem, mener du før jul eller i det hele tatt? Den er bestilt fra Jysk, så om den blir borte i posten må de enten refundere beløpet eller etterforske det. Om den ikke rekker frem før julaften, er det ikke krise.

Edit: Sjekket sporing og det var som jeg trodde, den kommer innen den 23. Så den rekker frem. :) Gleder meg til å bli ferdig med den også. :wee:

Men skal si de tar seg god tid. Den var bestilt den 14. og dette er hendelsesforløpet:

20.12.2013 17:49 OSLO, NORGE Sendingen er lastet opp for videre transport

20.12.2013 12:40 OSLO, NORGE Sendingen er mottatt terminal og blir videresendt

16.12.2013 14:00 JYSK AS, EDI informasjon mottatt

Så to dager å shippe den ut, 4 dager å bli sendt til Oslo og 3 nye dager å bli sendt hit (ifølge deres beregninger) når både pakker fra USA og UK tar 4-6 dager totalt fra bestilling til levering. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

14. var en lørdag, ergo skjer det ikke noe før den 16. Da ble varen pakket og meldt henteklar til Posten/Bring. Hvorfor de bruker 4 dager på å hente den og få den til terminalen aner ikke jeg. Kanskje Jysk har avtalt henting en gang i uka? 20. er en fredag, dermed skjer det ikke mer før den 23.

Da er jeg i Lofoten :D

Havet <3

Hils havet :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Husker når AJ Lee dukket opp i WWE første gang , der hun svinset rundt......nå er det bare irriterende og ikke søtt i det hele tatt : Slutt med den jævla svinsinga ellers skyter jeg TVn til helvete !!!!!!!!!

Hun var god i NXT, ekte talent og ikke bare looks.

Lenke til kommentar

14. var en lørdag, ergo skjer det ikke noe før den 16.

Det kan så være, men pakkene jeg bestilte fra utlandet ble bestilt på samme dag og en kom 4 dager etter bestilling, den andre kom i går (altså 6 dager). Så det er likevel ikke noen unnskyldning at det var på en lørdag. :p Dessuten er det postgang på lørdager.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...