Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Olum, nei, under magen, der jeg har bokser-linningen.

Står nøyere beskrevet lenger bak i tråden.

Du finner det om du søker på "blør"

Jeg kom netopp inn her for kvelden, så jeg har ikke lest et par sider tilbake. Søke orker jeg ikke. Å blø i tre timer er veldig unormalt. Jeg har en liten teori om at du kanskje pirker opp igjen skorpa hver gang blodet koagulerer.

Lenke til kommentar

Etter at Freia ble kjøpt opp av Craft Foods har driften av sjokolade handlet om mest mulig profitt. Dette harført til blant annet at gullpapiret forsvant, og at deler av produksjonen legges utenlands. Slik er det dessverre med den moderne økonomi. Bedrifter styres av investorer (styret) som mest overordnedes mål er profitt såklart. Avkastning i investeringen.

Lenke til kommentar

Men det er jo ikke fra nesa, så da har det ikke noe å si med en liter coke :p

Snorre, håper jeg ikke er bløder, men kan jo begynne å lure litt.

Har vært sånn i flere år. Helt uten videre åpner det seg seg små sår et sted på kroppen min. Stort sett i ansiktet og på hendene, uten at det har vært noe der før eller at jeg har vært borti noe, så blør jeg i alt fra noen minutter til et par timer (som nå).

Og ja, jeg har vært til legen med det. De satte på et plaster og gadd ikke høre forklaringer.

Lenke til kommentar
Etter at Freia ble kjøpt opp av Craft Foods har driften av sjokolade handlet om mest mulig profitt. Dette harført til blant annet at gullpapiret forsvant, og at deler av produksjonen legges utenlands. Slik er det dessverre med den moderne økonomi. Bedrifter styres av investorer (styret) som mest overordnedes mål er profitt såklart. Avkastning i investeringen.

Hørte også de har regulert kakaomengden i sjokoladen.

Lenke til kommentar

Virker helt klart som en gyldig grunn til å kreve en fjerning av "et lite stykke Norge"-slagordet.

Jeg er i hvert fall villig til å betale mer for ekte, norsk sjokolade.

Red.: Selvfølgelig gjorde han det, Aces.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

L4r5: Sette opp en tråd med poll om det også? :p

Husker jeg var på klassetur til Freia før de ble oppkjøpt, det var litt av en opplevelse. Fikk spise så mye sjokolade vi ville! Jeg er, som Skarstad, villig til å betale mer for å få igjen melkesjokoladen slik den var.

Fikk en nattamelding på msn fra eksen nå (ja, hun jeg har whina om her) hvor hun sa at hun tenkte masse på meg, og ble avslutta med en kyssesmilie. Det hjalp iallfall meg til å få sove bedre i dag... eh. natt.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Virker helt klart som en gyldig grunn til å kreve en fjerning av "et lite stykke Norge"-slagordet.

Jeg er i hvert fall villig til å betale mer for ekte, norsk sjokolade.

Red.: Selvfølgelig gjorde han det, Aces.

Enig! Vi burdte starte en kampanje: "FÅ GULLPAPIRET TILBAKE" "GI OSS DET LILLE STYKKET NORGE IGJEN!"

Og uansett tar jeg det meste du sier (selvom det nesten alltid er utrolig smart) med en klype salt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...