Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler en gave til Mamma.

Hater at folk ikke kan lage en ordentlig ønskeliste. Kommer garantert til å ha flere som kjøper det samme til henne av det hun ønsker seg, spesielt når 4 av 6 ønsker er fagbøker som du ikke får i bokhandlere.

Må jo samkjøre litt, avtale med resten hvem som kjøper hva sånn at det ikke blir likt.

Lenke til kommentar

Fordi du har så ekstremt kjipe interesser, eller noe annet? Får butikker i Norge som er like fete som Outland. Tegneserier, filmer, bøker og annet godt. Krembutikk! Kjipe priser, da. Mye som er alt for dyrt. Men man kommer over noen veldig fine tilbud nå og da. Dro med meg denne i dag:

Mest fordi folka som er der er mongospeisa. Noe der inne er helt sikkert ok. Men er ikke spesielt glad i så mye der inne.

De har for det meste tegneserier, filmer og bøker som definitivt ikke interreserer meg. Spesielt når det kommer til Anime så får jeg vondt inni meg, folk blir bare helt ødelagte hvis de blir opphengt av det.

Lenke til kommentar

vet dere om noe kult pcspill?

Hotline Miami. Et av de beste spillene siden det gode 90-tall. Jævlig kult spill. Tenkt deg GTA (1, ikke de nye tullespillene) + Drive (filmen), og dette er toppet av et enormt fett soundtrack. Slå av lyset, skru opp lyden og la deg hypnotisere.

Lenke til kommentar

Tja, gaming er nesten ikke eksisterende hos meg, men det eneste spillet jeg fortsatt drar frem er Heroes 3 of might and magic. Råkult

edit: Et stort pluss er at man ikke trenger lyd når man spiller, man får skvist inn en del tid til musikk i samme slengen ;)

Endret av Vowels
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et av tidenes spill, Vowels. Du får fem plusser pluss et like for det innlegget. Samt et slengkyss, håper du tar imot.

Har holdt seg veldig bra, husker når jeg begynte å spille det på barneskolen. Tok vel en måned før jeg og kompisene mine skjønte at man måtte trykke på det lille timeglasset for å få en ny "runde". Vi startet nye games hele tiden og utforsket alle borgene, heroene og det lille man fikk bevege seg på en tur, haha.

Er de andre spillene verdt å teste?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...