Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 KUN MIN, MUTHAFUCKAS! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hehe, alt du vet, det svaret kom så fort at jeg nesten undres på om du er mor selv. Jeg er mor og kone, så ja, jeg har lang erfaring Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Mangler en gave til Mamma. Hater at folk ikke kan lage en ordentlig ønskeliste. Kommer garantert til å ha flere som kjøper det samme til henne av det hun ønsker seg, spesielt når 4 av 6 ønsker er fagbøker som du ikke får i bokhandlere. Må jo samkjøre litt, avtale med resten hvem som kjøper hva sånn at det ikke blir likt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Jeg er mor og kone, så ja, jeg har lang erfaring Hehehe, var det jeg trodde. Virket ikke som det var første gang du svarte på et sånt spørsmål. Er hyggelig da. Gratulerer synes jeg er på sin plass å si, selv om det sikkert ikke er en nylig hendelse. Endret 21. desember 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 vet dere om noe kult pcspill? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Må jo samkjøre litt, avtale med resten hvem som kjøper hva sånn at det ikke blir likt. Har heller noe med at det er så få ting å velge mellom, og den ene dyre tingen kjøper pappa i stedet for at vi andre kan spleise på den. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Fordi du har så ekstremt kjipe interesser, eller noe annet? Får butikker i Norge som er like fete som Outland. Tegneserier, filmer, bøker og annet godt. Krembutikk! Kjipe priser, da. Mye som er alt for dyrt. Men man kommer over noen veldig fine tilbud nå og da. Dro med meg denne i dag: Mest fordi folka som er der er mongospeisa. Noe der inne er helt sikkert ok. Men er ikke spesielt glad i så mye der inne. De har for det meste tegneserier, filmer og bøker som definitivt ikke interreserer meg. Spesielt når det kommer til Anime så får jeg vondt inni meg, folk blir bare helt ødelagte hvis de blir opphengt av det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 vet dere om noe kult pcspill? Hotline Miami. Et av de beste spillene siden det gode 90-tall. Jævlig kult spill. Tenkt deg GTA (1, ikke de nye tullespillene) + Drive (filmen), og dette er toppet av et enormt fett soundtrack. Slå av lyset, skru opp lyden og la deg hypnotisere. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 det så kult ut, men så litt kort ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det er vanskeligere enn det ser ut. Ikke veldig langt, men det tar da noen timer. Uansett verdt det. Brutalfett spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hotline Miami er krem. Ellers, hva er du ute etter? Hilsen nerd. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Tja, gaming er nesten ikke eksisterende hos meg, men det eneste spillet jeg fortsatt drar frem er Heroes 3 of might and magic. Råkult edit: Et stort pluss er at man ikke trenger lyd når man spiller, man får skvist inn en del tid til musikk i samme slengen Endret 21. desember 2013 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Et av tidenes spill, Vowels. Du får fem plusser pluss et like for det innlegget. Samt et slengkyss, håper du tar imot. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) det var jo drøyt billig så kanskje jeg kjøper det (hotline miami) er ute etter noe med skyting og oppgradering av ting eller skill tree. og 3d grafikk Endret 21. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Heroes of Might and Magic er helt topp! På sitt beste er spillene latterlig fete. Lenge siden jeg har spilt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 er ute etter noe med skyting og oppgradering av ting eller skill tree. og 3d grafikk Deus Ex? Eventuelt Deus Ex Human Revolution om du vil ha noe med moderne. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Et av tidenes spill, Vowels. Du får fem plusser pluss et like for det innlegget. Samt et slengkyss, håper du tar imot. Har holdt seg veldig bra, husker når jeg begynte å spille det på barneskolen. Tok vel en måned før jeg og kompisene mine skjønte at man måtte trykke på det lille timeglasset for å få en ny "runde". Vi startet nye games hele tiden og utforsket alle borgene, heroene og det lille man fikk bevege seg på en tur, haha. Er de andre spillene verdt å teste? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Nja, firern og femmern er store skuffelser. Heroes 6 har jeg aldri testa, men har fått inntrykket av at Heroes 3 fremdeles er kongen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Deus Ex? Eventuelt Deus Ex Human Revolution om du vil ha noe med moderne. må man ha spilt de gamle spillene for å spille det nye? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hehehe, var det jeg trodde. Virket ikke som det var første gang du svarte på et sånt spørsmål. Er hyggelig da. Gratulerer synes jeg er på sin plass å si, selv om det sikkert ikke er en nylig hendelse. Ikke akkurat nylig nei gift i 6,5 år og hatt barn i 5,5 år, men takk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg