Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hehe jeg vet ikke men jeg er veldig glad i plain og enkel mat. F.eks hvis vi skal spise pizza så holder det fint med vanlig grandiosa for meg, og hvis vi skal bestille så vil jeg bare ha "ost og skinke". Liker ikke kebab eller bacon heller. Taco: ost og SKINKE. Er ikke så glad i kjøttdeig. og ikke tacosaus, men ketchup(jadajada jeg vet). Liker heller ikke pinnekjøtt eller ribbe. Favorittjulemat er desidert julepølse og medisterkake! Fastfood: en helt vanlig cheeseburger fra McD. Liker ikke dressing og sånn.
Andre matvarer jeg liker er rømmegrøt, fårikål, sushi, kabaret og brødskiver.

Det høres riktig hyggelig ut! Du får kose deg masse : )

Ja, det trenger ikke å være så sterkt selv om det er indisk, og det er stor forskjell på smak etter hvem som lager det. Tikka masala kan være helt nydelig! Jeg liker ikke sterk mat. Kinesisk trenger heller ikke være oljete :) bare å lage den selv det!

Er det en ting jeg ikke klarer så er det å lage mat(derfor jeg er singel). Så gleder meg til å komme hjem til mamma!

Hahaha aww!
Hva med å gjøre deler av drømmen til virkelighet? Flytt hit så kan vi bli bessssssssstevenner!!

Det heter "schlick" for jenter. :p

Ahaa. Schlick, faktisk.

Digger forresten snålingene på Outland. Mye rart som titter innom.

Elsker Outland, elsker NeoTokyo og elsker alle snålingene. De er virkelig noe for seg selv :D

Woho, fikk mor til å kjøpe gave fra meg til søster. Hun ønsket seg pynteting til leiligheten. Ondskapsfullt ønske å gi til en fyr i tjueåra.

Jeg har ikke gitt noe ønskeliste til familien jeg. Blir spennende å se hva jeg får.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fin du ble, Freidig! Men hadde ikke du naturlige krøller? Fordi det synes jeg er veldig fint og ønsker det selv, hihi.

Ah, hårkur og balsam og slikt er ikke helt meg. Går bare en vanlig shampoo her i gården. Men kan ikke jeg heller spørre dg igjen lm navnene når jeg faktisk har bestemt meg for å farge håret? Kan sende pm eller noe ssånt!

Uansett grættis med ny hårfarge. Looking hot ;-)

Tusen takk! Jo, jeg har egentlig naturlige krøller. De tvinger jeg bort hver eneste morgen. Jeg hater dem. Du kan godt få dem av meg :-)

Send meg en PM hvis du trenger. Og tusen takk igjen :)

Lenke til kommentar

Du må ha et helt ekstremt kjedelig kosthold. Kjenner ingen som er så kresen.

Når jeg tenker meg om så er den litt kjedelig, ja, men jeg spiser alltid det jeg får servert hos andre.

Hva med deg? Hva liker du? :)

Tusen takk! Jo, jeg har egentlig naturlige krøller. De tvinger jeg bort hver eneste morgen. Jeg hater dem. Du kan godt få dem av meg :-)

Send meg en PM hvis du trenger. Og tusen takk igjen :)

Awh, gi meg dem! Jeg krøller håret mitt så ofte jeg gidder, men er lat, så da blir det bare rett og kjedelig. Hva er din ekte hårfarge btw? La meg gjette.... blond?

Will do :) Bare hyggelig kjære

Denne dagen har jeg ventet på hele uken!!!!! Nå må jeg gå, ha en riktig god helg alle sammen!

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Hehe jeg vet ikke men jeg er veldig glad i plain og enkel mat. F.eks hvis vi skal spise pizza så holder det fint med vanlig grandiosa for meg, og hvis vi skal bestille så vil jeg bare ha "ost og skinke". Liker ikke kebab eller bacon heller. Taco: ost og SKINKE. Er ikke så glad i kjøttdeig. og ikke tacosaus, men ketchup(jadajada jeg vet). Liker heller ikke pinnekjøtt eller ribbe. Favorittjulemat er desidert julepølse og medisterkake! Fastfood: en helt vanlig cheeseburger fra McD. Liker ikke dressing og sånn.

Åsen går det i militæret da?? :cry: hvis du ikke liker alle typer mat, :) for der tru jeg du må spise det du får da. Jeg vet ikke 100% da for jeg slapp militæret grunn av sykdom da

Lenke til kommentar

Åsen går det i militæret da?? :cry: hvis du ikke liker alle typer mat, :) for der tru jeg du må spise det du får da. Jeg vet ikke 100% da for jeg slapp militæret grunn av sykdom da

Ah nei i militæret så gjør jeg det jeg må, fordi jeg er innstilt på det. Prøver å nyte livet så godt jeg kan fordi jeg vet det blir helt annerledes der. 70% hat 30% opplevelser men blir verdt det. Tror vi kommer til å få mye posemat der altså, hehe. Og bæsje i poser. Haha nei nå stikker jeg. God helg :D

Lenke til kommentar

Var der inne en gang. Ikke store planer om å noensinne gå inn der igjen.

Fordi du har så ekstremt kjipe interesser, eller noe annet? Får butikker i Norge som er like fete som Outland. Tegneserier, filmer, bøker og annet godt. Krembutikk! Kjipe priser, da. Mye som er alt for dyrt. Men man kommer over noen veldig fine tilbud nå og da. Dro med meg denne i dag:

9781435122963_p1_v1_s600.JPG

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Fordi du har så ekstremt kjipe interesser, eller noe annet? Får butikker i Norge som er like fete som Outland. Tegneserier, filmer, bøker og annet godt. Krembutikk! Kjipe priser, da. Mye som er alt for dyrt. Men man kommer over noen veldig fine tilbud nå og da. Dro med meg denne i dag:

Mye koster den? Har vurdert å bestille fra nett, men om den er billig på Outland skader det ikke å kjøpe den der.

Lenke til kommentar

Mye koster den? Har vurdert å bestille fra nett, men om den er billig på Outland skader det ikke å kjøpe den der.

250. Finner'n billigere på nett, men jeg trenger noe å lese på bussen på mandag. Så da måtte jeg slå til. Garantert verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ah nei i militæret så gjør jeg det jeg må, fordi jeg er innstilt på det. Prøver å nyte livet så godt jeg kan fordi jeg vet det blir helt annerledes der. 70% hat 30% opplevelser men blir verdt det. Tror vi kommer til å få mye posemat der altså, hehe. Og bæsje i poser. Haha nei nå stikker jeg. God helg :D

Du er rå:) Er du singel?

Lenke til kommentar

Ja, det trenger ikke å være så sterkt selv om det er indisk, og det er stor forskjell på smak etter hvem som lager det. Tikka masala kan være helt nydelig! Jeg liker ikke sterk mat. Kinesisk trenger heller ikke være oljete :) bare å lage den selv det!

Det høres riktig hyggelig ut! Du får kose deg masse : )

Er det en ting jeg ikke klarer så er det å lage mat(derfor jeg er singel). Så gleder meg til å komme hjem til mamma!

Hehehe, det er faktisk første gang jeg har hørt akkurat den typen smak. :wee: Som darkness sier så trenger det hverken å være sterkt eller oljete, bare å lage selv. Eneste grunn til at det finnes noen som ikke liker Tikka Masala er fordi de ikke har smakt min Tikka Masala. ;)

Toalettsaker, lader, barbermaskin, pentøy, pensko, undertøy, sokker, tskjorte, bukse, genser, lommebok.

Hehe, alt du vet, det svaret kom så fort at jeg nesten undres på om du er mor selv. :p

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om så er den litt kjedelig, ja, men jeg spiser alltid det jeg får servert hos andre.

Hva med deg? Hva liker du? :)

Da er det ikke så ille lengre.

Har nok ikke det mest spennende kostholdet nå som jeg har flyttet for meg selv, går mye i gryteretter, pastaretter, indisk, taco osv. De dagene jeg er for lat til slikt blir det fort toast, arme riddere, frossenpizza osv. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...